Dead Island - wielowarstwowy system zniszczeń
Jeden z największych polskich developerów, Techland, udostępnił film technologiczny, w którym pokazuje sposób budowy modeli postaci w grze Dead Island.
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
Jeden z największych polskich developerów, Techland, udostępnił film technologiczny, w którym pokazuje sposób budowy modeli postaci w grze Dead Island.
„Wielowarstwowy system zniszczeń to prawdziwy technologiczny przełom w naszej najnowszej produkcji. Jesteśmy z niego bardzo dumni ponieważ, o ile nam wiadomo, jesteśmy pierwszym developerem, który podszedł do tego tematu w tak innowacyjny sposób. Myślę, że spokojnie mogę zaryzykować stwierdzenie, że jest to rewolucja w kwestii projektowania postaci w grach. Możliwości jakie daje nam ta technika wydają się ogromne” – stwierdza Paweł Marchewka, CEO firmy Techland.
System ten pozwala na precyzyjne przedstawianie obrażeń na modelach postaci. Model składać się będzie z 3 warstw: kości, mięśni i skóry. Wygląd odniesionych obrażeń (takich jak ilość zniszczonych warstw, wielkość i głębokość uszkodzeń ciała) zależy od broni która została użyta. Przykładowo broń obuchowa będzie zostawiała zupełnie inne obrażenia niż broń sieczna, czy też palna.