Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 lipca 2018, 10:10

autor: Adrian Werner

Dead Cells - data premiery pełnej wersji

Zespół Motion Twin poinformował, że pełna wersja platformówki roguelike Dead Cells ukaże się w przyszłym miesiącu. Gra trafi równocześnie na PC i konsole. Wypuszczono także nowy zwiastun.

Pełna wersja ukaże się piętnaście miesięcy po debiucie gry we wczesnym dostępie. - Dead Cells - data premiery pełnej wersji - wiadomość - 2018-07-11
Pełna wersja ukaże się piętnaście miesięcy po debiucie gry we wczesnym dostępie.
DEAD CELLS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Motion Twin
  2. Wydawca: Motion Twin
  3. Gatunek: platformówka
  4. Platformy: PC, XONE, PS4, Switch
  5. Data premiery we wczesnym dostępie: 10 maja 2017 r.
  6. Data premiery: 7 sierpnia 2018 r.

Studio Motion Twin ogłosiło, że gra Dead Cells opuści wczesny dostęp 7 sierpnia tego roku. Tego dnia pełna wersja zadebiutuje równocześnie na PC oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch. Na razie wszystko wskazuje na to, że projekt nie zaoferuje polskiej lokalizacji. Z okazji premiery udostępniono również nowy zwiastun.

Przypomnijmy, że Dead Cells trafiło do sprzedaży w Steam Early Access 10 maja ubiegłego roku. Produkcja dostępna jest we wczesnym dostępie tylko na pecetach. Na konsolach ukaże się wyłącznie w pełnej wersji.

Dead Cells okazało się sporym przebojem. Dzięki niedawnym kalkulacjom wyników sprzedaży na Steamie wiemy, że tylko w tym serwisie gra znalazła 834 tysiące nabywców, a dostępna jest przecież również w sklepie GOG.com. Projekt został także bardzo ciepło przyjęty przez graczy – aż 94% recenzji użytkowników Steama jest pozytywnych.

Autorzy zapracowali sobie na ten sukces m.in. poprzez zadbanie o szybki rozwój projektu we wczesnym dostępie. Gra regularnie otrzymywała duże aktualizacje wprowadzające nową zawartość i opcje. Deweloperzy podkreślają, że premiera pełnej wersji nie oznacza końca ewolucji Dead Cells. W planach jest dalsza rozbudowa projektu oraz ulepszenie wsparcia dla fanowskich modyfikacji.

To ostatnie bardzo się grze przyda. Na razie możliwości modyfikowania gry są bardzo ograniczone, ale już powstało kilka ciekawych projektów. Ludzie ze studia Motion Twin polecają zwłaszcza podnoszące poziom trudności mody alaaha.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej