Dawnej: Sigma – Teraz: Impossible Creatures
Sigma: The Adventures of Rex Chance - najnowsza strategia czasu rzeczywistego promowana przez firmy Microsoft i Relic Entertainment nie trafi na półki sklepowe pod tym tytułem. Odszedł on do lamusa, a nazwa pod którą trafi w ręce graczy to: Impossible Creatures.
Sigma: The Adventures of Rex Chance - najnowsza strategia czasu rzeczywistego promowana przez firmy Microsoft i Relic Entertainment nie trafi na półki sklepowe pod tym tytułem. Odszedł on do lamusa, a nazwa pod którą trafi w ręce graczy to: Impossible Creatures.
Akcja Impossible Creatures przenosi nas do roku 1930, gdzie musimy przeciwstawić się szalonemu naukowcowi, który chce podbić świat przy pomocy genetycznie zmodyfikowanych zwierząt. Rozgrywka, podobnie jak w innych RTS-ach składa się z dwóch podstawowych części. Pierwsza to rozbudowa infrastruktury baz, wynajdywanie nowych technologii i zarządzanie surowcami, druga to budowa wojsk i walka. Gracze mogą stworzyć ponad 300,000 różnych jednostek naziemnych i latających z przeszło 50 naturalnych zwierząt. Do rozegrania czeka piętnaście misji umiejscowionych na czternastu wyspach o bardzo zróżnicowanym terenie (sawanna, pustynia, dżungla, tundra, itp.). Za odtworzenie całości odpowiada bardzo zaawansowany trójwymiarowy engine graficzny (szczegółowo odtworzone sylwetki i budowa zwierząt oraz wygląd wysp, ich roślinności, itp.). Gra posiada zaimplementowany tryb rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem Internetu i sieci lokalnej.
Impossible Creatures zostanie wydana w 2002 roku.