Czy warto kupić Modern Warfare 2 dla „singla”? To 58 zł za godzinę gry
Premiera Call of Duty: Modern Warfare 2 to dobra okazja, aby zastanowić się, czy warto kupić tę grę tylko dla „singla” za, bagatela, 350 złotych. Innymi słowy, zapraszamy Was do wysłuchania ósmego odcinku podcastu GRYOnline.pl.
Seria Call of Duty jest z nami już od niemal dwóch dekad. Nie licząc może jej pierwszych odsłon, po gry te zwykłe sięgano ze względu na zapewniający dziesiątki godzin rozrywki tryb multiplayer. Kampania dla pojedynczego gracza była zwykle dodatkiem – fajnym i efektownym, lecz nieprzesądzającym o zakupie danej produkcji.
Z najnowszą, debiutującą dziś częścią cyklu, Call of Duty: Modern Warfare II, jest podobnie. Kampania – w którą „preorderowicze" mogli grać od 20 października – jest całkiem udana, lecz wystarcza jedynie na około sześć godzin zabawy. To niewiele, zwłaszcza że tytuł kosztuje ok. 350 złotych.
Gracze, którzy zdecydowali się wydać taką kwotę wyłącznie dla „singla", z pewnością są w mniejszości. Niemniej sam fakt, że istnieją, rodzi pytanie, czy warto wydawać tyle pieniędzy na grę, która da się ukończyć w zasadzie w jeden długi wieczór.
Nad tą kwestią debatują nasi redaktorzy – a konkretnie Michał Mańka, Krystian „UV” Smoszna i Adam Zechenter – w ósmym odcinku podcastu GRYOnline.pl. Podobnie jak poprzednich epizodów, wysłuchacie go w serwisach Spotify, Apple Podcast i Anchor.fm. Linki do nich znajdziecie poniżej.
Podcast GRYOnline.pl w Spotify
Podcast GRYOnline.pl w Apple Podcast
Z rozmowy Michała, Krystiana i Adama dowiecie się, jaki jest ich prywatny stosunek do kupowania Call of Duty: Modern Warfare II tylko dla kampanii singleplayer – możecie potraktować tę dyskusję jako swego rodzaju uzupełnienie szóstego odcinka podcastu GRYOnline.pl, w którym podjęty został temat cen gier w ogóle. Jednocześnie nasi redaktorzy dzielą się swoimi wspomnieniami i przypominają historię serii Call of Duty.
Następne odcinki podcastu GRYOnline.pl będą publikowane w kolejne piątki.