autor: Radosław Grabowski
Czy jest na sali kandydat do beta-testów EverQuest II?
Druga część pozycji pt. EverQuest ma być pierwszą grą typu MMOcRPG, w której postaci bohaterów niezależnych (NPC) przemówią niczym rzeczywiści ludzie. Łączna długość dialogów znacznie przekroczy sto godzin, a ilość zawartych słów wyniesie około półtora miliona. Wprawdzie rynkowa premiera niniejszego produktu nastąpi dopiero za kilka miesięcy, ale wybrani użytkownicy przetestują go wcześniej.
Druga część pozycji pt. EverQuest ma być pierwszą grą typu MMOcRPG, w której postaci bohaterów niezależnych (NPC) przemówią niczym rzeczywiści ludzie. Łączna długość dialogów znacznie przekroczy sto godzin, a ilość zawartych słów wyniesie około półtora miliona. Wprawdzie rynkowa premiera niniejszego produktu nastąpi dopiero za kilka miesięcy, ale wybrani użytkownicy przetestują go wcześniej.
Pracownicy korporacji Sony Online Entertainment rozpoczną przyjmowanie zgłoszeń od zainteresowanych osób dokładnie 3 maja 2004, natomiast sieciowe próby wystartują blisko trzydzieści dni później. Developerzy twierdzą, że wersja beta programu zadowoli się komputerem PC z procesorem głównym 1-2 GHz, 512-1024 MB RAM oraz kartą graficzną (64-128 MB VRAM) kompatybilną z dziewiątą edycją interfejsu Microsoft DirectX (konieczna obsługa technologii Pixel Shader i Vertex Shader).
Więcej informacji o Everquest II: