Czemu CD Projekt odpuścił stare konsole i czy odratuje Cyberpunka 2077? Rozmawiamy o nowym DLC
Czy to już piątek? Nie – po prostu trzeci odcinek podcastu GRYOnline.pl ukazał się dzień wcześniej, niż planowano. Nasi redaktorzy odbyli bowiem niecierpiącą zwłoki dyskusję na temat DLC Phantom Liberty do Cyberpunka 2077 i tego, czy CD Projekt Red słusznie odpuścił wydanie go na PS4 i XOne.
Pierwszy i drugi odcinek podcastu GRYOnline.pl odbyły się w dwa ostatnie piątki. Trzeci wydano jednak niezgodnie z przyjętym harmonogramem, mianowicie dziś, w czwartek. Trudno bowiem wstrzymać się z dyskusją, gdy studio CD Projekt Red oficjalnie zapowiada (wreszcie!) pierwsze – i, jak się okazuje, jedyne planowane – fabularne DLC do Cyberpunka 2077.
Podcastu GRYOnline.pl wysłuchacie w serwisach Spotify, Apple Podcast i Anchor.fm. Linki do nich znajdziecie poniżej.
Podcast GRYOnline.pl w Spotify
Podcast GRYOnline.pl w Apple Podcast
Podcast GRYOnline.pl w Anchor.fm
Nasi redaktorzy – w składzie z pierwszego odcinka, tj. Michał Mańka, Krystian „UV” Smoszna oraz Adam Zechenter – spekulują o tym, czego możemy się spodziewać po rozszerzeniu Phantom Liberty (Widmo wolności), w tym nad jego fabułą i jej osadzeniem w opowieści znanej z „podstawki”, a także terminem premiery dokładniejszym niż 2023 rok. Podejmują również kwestię porzucenia przez CD Projekt Red starych konsol.
Nie obyło się, rzecz jasna, bez odniesień do burzliwej historii Cyberpunka 2077. Historii wciąż ciągnącej się za „Redami”, której pochodną jest poniekąd wypuszczony w ostatni wtorek patch 1.6. Czy „ważącą” ok. 22 GB (na PC) aktualizację można traktować jako swego rodzaju rozgrzeszenie naszego rodzimego dewelopera? Dowiedzcie się, co Michał Mańka, Krystian „UV” Smoszna i Adam Zechenter sądzą na temat nowości, które owa „łatka” wprowadza.
Kolejne odcinki podcastu GRYOnline.pl będą publikowane (prawdopodobnie) w każdy piątek.