Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 marca 2020, 12:51

autor: Adrian Werner

Crytek znowu teasuje Crysis Remaster

Studio Crytek po raz kolejny zasugerowało fanom, że pracuje nad remasterem gry Crysis, czyli popularnego FPS-a z 2007 roku.

Crytek znowu teasuje Crysis Remaster - ilustracja #1
Powrót Crysisa wydaje się coraz bardziej prawdopodobny.

Studio Crytek coraz mocniej daje do zrozumienia, że szykuje remaster gry Crysis. Kolejną wskazówkę umieszczono w filmiku Never Stop Achieving, pokazującym najciekawsze produkcje z ostatnich lat, które zbudowano na silniku CryEngine.

Interesujący nas fragment znalazł się na samym końcu. Pokazuje on słynną scenę z początku kampanii Crysis, w której gracz opuszcza gęstą dżunglę i po raz pierwszy ma okazję w pełni docenić rozmiary świata gry.

Filmik obejmuje jedynie produkcje wypuszczone w latach 2010-2020, więc umieszczenie tam fragmentu z wydanego w 2007 r. Crysisa nie ma sensu. Najprostszym wytłumaczeniem jest, że autorzy mają w planach odświeżoną wersję tej produkcji.

Warto przypomnieć, że w zeszłym roku studio Crytek udostępniło filmik pokazujący możliwości wersji 5.6 silnika CryEngine. Znalazło się w nim kilka scen, które toczyły się w lokacjach przypominających te z pierwszej części serii Crysis, co wywołało spekulacje, że autorzy szykują odświeżoną wersję tego przeboju. Umieszczenie fragmentu z kampanii tej gry w nowym materiale sugeruje, że te przypuszczenia znajdą pokrycie w rzeczywistości.

Przypomnijmy, że Crysis zadebiutował w 2007 r. na PC. Rok później ukazał się samodzielny dodatek zatytułowany Crysis: Warhead. Mamy nadzieję, że ewentualny remaster zawierać będzie również to rozszerzenie, zwłaszcza że nie było ono częścią konsolowej konwersji gry, wydanej w 2011 r. na Xboksa 360 i PlayStation 3.

  1. Oficjalna strona internetowa silnika CryEngine
  2. Oficjalna strona internetowa gry Crysis
  3. Crysis – recenzja gry
  4. Crysis – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej