Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 sierpnia 2021, 12:08

autor: Adrian Werner

Crysis Remastered Trilogy - porównanie graficzne wersji PlayStation 3 z PS5

Do sieci trafił materiał wideo porównujący Crysis Remastered Trilogy na PlayStation 5 z wydaniami trzech odsłon trylogii studia Crytek z PlayStation 3.

Studio Crytek wypuściło ciekawy materiał wideo stanowiący porównanie graficzne Crysis Remastered Trilogy na PlayStation 5 z wydaniami gier z trylogii opublikowanymi na konsoli PlayStation 3.

W filmiku pojawiają się scenki porównawcze z pierwszej odsłony cyklu, ale te są najmniej interesujące, gdyż wersja wchodząca w skład odświeżonego zestawu to zeszłoroczne Crysis Remastered, na które zdążyliśmy się już napatrzeć.

Z tych powodów znacznie bardziej intrygujące są fragmenty dotyczące Crysis 2 oraz Crysis 3. To okazja, aby dobrze przyjrzeć się, jakie ulepszenia zaoferują odświeżone wersje tych strzelanek. Ogólnie prezentują się one zgodnie z oczekiwaniami. Grafika jest wyraźnie ostrzejsza, obiektów znajdujących się daleko od gracza nie pokrywa gęsta mgła, a efekty świetlne są ładniejsze. Przede wszystkim jednak obie gry działają znacznie płynniej.

Warto dodać, że w zeszłym tygodniu studio Crytek wypuściło analogiczny filmik, w którym porównano odświeżone wersje gier z trylogii z odsłonami serii wydanymi na konsolę Xbox 360.

Przypomnijmy, że Crysis Remastered Trilogy zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S, PlayStation 5 oraz Nintendo Switch. Produkcja ma ukazać się w tym roku, ale na razie twórcy nie podali dokładnej daty premiery. Możliwe, że przed jej ujawnieniem deweloperzy chcą się upewnić, iż trylogia jest odpowiednio dopracowana. Zeszłoroczny debiut Crysis Remastered był mocny wyboisty i studio Crytek spędziło prawie rok na ulepszaniu projektu aktualizacjami.

  1. Oficjalna strona serii Crysis

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej