Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 marca 2005, 16:37

Crashday w Niemczech dopiero w drugiej połowie bieżącego roku

Producenci gry Crashday – Moonbyte Studios oraz Replay Studios znaleźli wreszcie wydawcę, który pomoże opublikować wspomniany program na rynku niemieckim. Mowa tu o znanym wszystkim doskonale koncernie Atari. Nasi zachodni sąsiedzi nie ujrzą jednak szybko tego produktu na półkach sklepowych. Premiera Crashday przewidziana jest dopiero na drugą połowę bieżącego roku.

Producenci gry Crashday – Moonbyte Studios oraz Replay Studios znaleźli wreszcie wydawcę, który pomoże opublikować wspomniany program na rynku niemieckim. Mowa tu o znanym wszystkim doskonale koncernie Atari. Nasi zachodni sąsiedzi nie ujrzą jednak szybko tego produktu na półkach sklepowych. Premiera Crashday przewidziana jest dopiero na drugą połowę bieżącego roku. W chwili obecnej nie wiadomo, czy któryś z polskich dystrybutorów zdecyduje się na wydanie tego programu również w naszym kraju.

Crashday w Niemczech dopiero w drugiej połowie bieżącego roku - ilustracja #1

Crashday to, można powiedzieć, nowoczesna wersja przeboju sprzed lat, gry Stunts, co zresztą sugerują sami twórcy, zespół Moonbyte, zadając retoryczne pytanie – „Do you remember Stunts?” (pol. Czy pamiętasz Stunts?). Przypominam, że w grze Stunts mogliśmy ścigać samochodami po trasach pełnych najróżniejszych przeszkód, ramp, skoczni, itp. Crashday oferuje graczom ten sam typ rozgrywki, wzbogacony o osiągnięcia techniczne ostatnich lat, tj. nowoczesna trójwymiarowa grafika, realistyczny model jazdy i model zniszczeń pojazdów; oraz elementy pochodzące z innej głośnej produkcji, Carmageddon, tj. cały asortyment gadżetów i broni, które uprzykrzą życie oponentów. Mamy więc szereg różnorodnych tras pełnych przeszkód, tuneli i pułapek, dwanaście odmiennych samochodów, pięciu oponentów (każdy o trzech indywidualnych cechach charakteru) oraz całkowitą swobodę poruszania się – zabawa gwarantowana.

Więcej informacji na temat Crashday znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej