Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 kwietnia 2006, 10:07

Dokonaj przeróbki gry Crashday za pośrednictwem oficjalnych narzędzi

Sympatycy gry Crashday mogą skorzystać już z zestawu narzędzi do modyfikacji gry. Niezbędny do tego celu pakiet SDK (Software Development Kit) został opublikowany wczoraj przez firmę Atari.

Sympatycy gry Crashday mogą skorzystać już z zestawu narzędzi do modyfikacji gry. Niezbędny do tego celu pakiet SDK (Software Development Kit) został opublikowany wczoraj przez firmę Atari.

Dokonaj przeróbki gry Crashday za pośrednictwem oficjalnych narzędzi - ilustracja #1

W zestawie znajdziemy aplikację pozwalającą na wprowadzenie do rozgrywki nowych modeli samochodów, a także narzędzia modyfikujące poszczególne elementy tras, które wraz z rozbudowanym edytorem torów dołączonym do podstawowej wersji programu, umożliwią graczom zrealizowanie wymarzonych aren do pojedynków. Pakiet, który zajmuje w sumie około 7 MB, można pobrać za pośrednictwem naszego serwisu.

Autorzy informują, że nie będą udzielać pomocy technicznej związanej z obsługą omawianych aplikacji. Jeśli w trakcie użytkowania napotkasz problemy, skorzystaj z forum, które znajduje się na oficjalnej stronie programu. Narzędzi opublikowanych przez firmę Atari używamy więc na własne ryzyko.

Dokonaj przeróbki gry Crashday za pośrednictwem oficjalnych narzędzi - ilustracja #2

Crashday to widowiskowe wyścigi samochodowe, w których szybka jazda jest tak samo istotna jak umiejętne niszczenie aut należących do konkurentów. Program dostępny jest w sprzedaży na terenie naszego kraju – jego dystrybutorem jest firma OniMedia.

Dowiedz się więcej na temat Crashday:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej