Crashday w fazie "złota"
Crashday, gra będąca efektem połączenia sił Moon Byte Studios, Replay Studios oraz ATARI, uzyskała wreszcie „złoty” status. Sytuacja taka oznacza, iż faza produkcji została ukończona i gra powędrowała do tłoczni.
Crashday, gra będąca efektem połączenia sił Moon Byte Studios, Replay Studios oraz ATARI, uzyskała wreszcie „złoty” status. Sytuacja taka oznacza, iż faza produkcji została ukończona i gra powędrowała do tłoczni.
W pierwszy rzucie Crashday wydane zostanie w dosyć egzotycznych krajach, a mianowicie w Grecji, większości krajów bałkańskich oraz w Republice Południowej Afryki. Nastąpi to 24 lutego. Polska premiera (dystrybutorem gry jest Onigames) będzie miała miejsce dzień później, tj. 25 lutego.
Crashday jest nowoczesna wersja przeboju sprzed lat, gry Stunts, co zresztą sugerują sami twórcy, zespół Moonbyte, zadając retoryczne pytanie – „Do you remember Stunts?” (pol. Czy pamiętasz Stunts?). Przypomnijmy, że w grze Stunts mogliśmy się ścigać samochodami po trasach pełnych najróżniejszych przeszkód, ramp, skoczni, itp. Crashday oferuje graczom ten sam typ rozgrywki, wzbogacony o osiągnięcia techniczne ostatnich lat, tj. nowoczesna trójwymiarowa grafika, realistyczny model jazdy i model zniszczeń pojazdów; oraz elementy pochodzące z innej głośnej produkcji, Carmageddon, tj. cały asortyment gadżetów i broni, które uprzykrzą życie oponentów. Mamy więc szereg różnorodnych tras pełnych przeszkód, tuneli i pułapek, dwanaście odmiennych samochodów, pięciu oponentów (każdy o trzech indywidualnych cechach charakteru) oraz całkowitą swobodę poruszania się – zabawa gwarantowana.
Więcej informacji na temat Crashday znajdziecie w materiałach zgromadzonych na łamach naszego serwisu:
- Informacje encyklopedyczne
- Zapowiedź gry
- Galeria
- Zwiastuny filmowe oraz demo
- Artykuł na temat ATARI, w którym poruszona została kwestia opisywanej gry