Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 marca 2022, 10:02

autor: Adrian Werner

Gra o kopaniu tuneli sukcesem na Steamie

Wczoraj na Steamie zadebiutowała gra Core Keeper. Produkcja okazała się sporym sukcesem, osiągając imponujące wyniki aktywności. Jest również bardzo pozytywnie oceniana przez graczy.

Lubimy, gdy mała gra nagle staje się hitem na Steamie. Najnowszym przykładem takiego sukcesu jest Core Keeper studia Pugstorm, które bywa opisywane jako połączenie elementów gier Terraria i Diablo.

  1. Core Keeper w Steam Early Access

Core Keeper na Steamie – najważniejsze informacje

Wczesna wersja gry zadebiutowała w Steam Early Access wczoraj, czyli 8 marca. Oto najistotniejsze informacje związane z premierą wczesnego wydania.

  1. Rekord aktywności pierwszego dnia wyniósł 7555 osób bawiących się równocześnie, co jest imponującym wynikiem dla małej produkcji niezbyt rozpoznawalnego zespołu.
  2. Gra spotkała się także z ciepłym przyjęciem – na Steamie 93% recenzji użytkowników to pochwała Core Keeper, co serwis kategoryzuje jako „bardzo pozytywny” odbiór gry.
  3. Core Keeper można obecnie kupić na Steamie za 42,29 złotych. Jest to cena promocyjna, obniżona o 10% z okazji premiery. Oferta pozostanie ważna do 15 marca.

Powodów sukcesu gry jest kilka. Najważniejszym jest jej wysoka jakość, co dobrze ilustrują oceny graczy na Steamie. Jak na produkcję w Early Access Core Keeper jest dopracowane i oferuje sporo zawartości. Produkcji pomógł również fakt, że jej demo było dostępne w ramach niedawnego Steam Next Fest, dzięki czemu zainteresowani gracze mieli okazję sprawdzić ten tytuł przez zakupem.

Plany rozwoju

Twórcy spodziewają się, że Core Keeper opuści wczesny dostęp pod koniec tego roku, choć niewykluczone, że premiera wersji 1.0 zostanie opóźniona, jeśli będzie to konieczne.

W trakcie wczesnego dostępu autorzy zamierzają dodać do gry następujące elementy:

  1. nowe biomy,
  2. dodatkowych przeciwników i bossów,
  3. drugą połowę wątku fabularnego,
  4. kolejne mechaniki rozgrywki, obejmujące m.in. gotowanie, uprawianie roli, kowalstwo i budowanie baz,
  5. gameplay ulepszony w oparciu o sugestie graczy bawiących się we wczesnym dostępie,
  6. dodatkowe wersje językowe – obecnie gra oferuje jedynie angielską, chińską i tajską.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej