Conan Exiles - FunCom wprowadza system nagród za zgłaszanie błędów
Studio FunCom ujawniło szczegóły programu mającego pomóc w wyłapywaniu luk w mechanizmach rozgrywki w Conan Exiles. Twórcy obiecują wypłacać nawet do 500 dolarów za wskazanie poważnych usterek w działaniu gry. Ponadto ostatnia aktualizacja wprowadziła trebusze.
- producent/wydawca: FunCom
- gatunek: survival sandbox
- platformy sprzętowe: PC, XONE, PS4
- data premiery: 31 stycznia 2017 roku (Wczesny Dostęp Steam); III kwartał 2017 roku (Xbox Game Preview); I kwartał 2018 roku (pełna wersja)
- inne: świat Conana Barbarzyńcy; możliwość gry w pojedynkę lub z innymi graczami (serwery publiczne oraz dedykowane)
Jakiś czas temu studio FunCom zapowiedziało wprowadzenie programu nagród, mającego pomóc w wyłapywaniu luk w rozgrywce Conan Exiles. Dziś dowiedzieliśmy się więcej na temat tego systemu, wzorowanego na rozwiązaniu wprowadzonym prawie dwa lata temu w ARK: Survival Evolved. W ogłoszeniu na Steamie poinformowano, że gracze mogą zgłaszać błędy dające niesprawiedliwą przewagę na specjalnie przygotowanej stronie, opisując dokładnie działania potrzebne do osiągnięcia danego rezultatu i podając swoje konto PayPal oraz imię lub nazwę konta Steam. Wszystkie raporty muszą być napisane w języku angielskim, a zgłaszający gracze mogą liczyć na nagrodę w wysokości od 100 do 500 dolarów, w zależności od tego, jak poważna okaże się zgłoszona usterka. Oczywiście, jeżeli dany błąd był zgłoszony wcześniej albo nie ma większego wpływu na rozgrywkę, twórcy nie wypłacą żadnej kwoty.

Wypada poinformować, że przy okazji ogłoszenia ujawniono listę zmian, jakie wprowadziła ostatnia, dwudziesta trzecia aktualizacja Conan Exiles we Wczesnym Dostępie. Największą nowością jest wprowadzenie trebusza, czyli pierwszej machiny oblężniczej w grze, wraz z dwoma rodzajami amunicji (głazami oraz zaporą demonicznego ognia) i dedykowanym interfejsem, pozwalającym na modyfikowanie i wytwarzanie tego typu sprzętu. Poprawiono też mechanikę uników, by umożliwić ich wykonywanie przy przemieszczaniu się do przodu, oraz poprawiono odradzanie się postaci niezależnych powiązanych z warstwą fabularną oraz religią.