Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 czerwca 2008, 18:14

autor: Marek Grochowski

Co nowego w Warhammer Online: Age of Reckoning?

W ubiegłą sobotę w Baltimore miała miejsce impreza Games Day 2008, na której pojawili się m.in. goście ze studia EA Mythic, pracującego obecnie nad MMO Warhammer Online: Age of Reckoning. Projektanci jednej z najbardziej oczekiwanych pozycji tego roku zdradzili mnóstwo szczegółowych na temat swojego przedsięwzięcia. Oto najważniejsze z nich.

W ubiegłą sobotę w Baltimore miała miejsce impreza Games Day 2008, na której pojawili się m.in. goście ze studia EA Mythic, pracującego obecnie nad MMO Warhammer Online: Age of Reckoning. Projektanci jednej z najbardziej oczekiwanych pozycji tego roku zdradzili mnóstwo szczegółowych na temat swojego przedsięwzięcia. Oto najważniejsze z nich.

Co nowego w Warhammer Online: Age of Reckoning? - ilustracja #1
  • Na każdym z serwerów gry użytkownik będzie mógł stworzyć do dziesięciu bohaterów (wszyscy będą musieli pochodzić z jednej frakcji – Order lub Destruction);
  • Aby zachować równowagę w liczebności poszczególnych ras, serwery będą posiadały limity populacji. Autorzy zastanawiają się jeszcze, jaki próg będzie odpowiedni dla pełnego zrealizowania założeń trybu Realm vs Realm;
  • Jeśli jedna ze stron konfliktu zostanie zdominowana przez drugą, otrzyma nieujawniony jeszcze rodzaj pomocy;
  • Zbliżające się wielkimi krokami betatesty produktu pozwolą użytkownikom na dużą swobodę, jednak nie odsłonią wszystkich aspektów rozgrywki;
  • Z kwestii technicznych: na chwilę obecną detekcja kolizji między obiektami działa bez zarzutu, dla odmiany jednak w wersji zaprezentowanej dziennikarzom zgromadzonym w Baltimore nie pokazano jeszcze pełnych możliwości systemu oświetlenia, jaki pojawi się w finalnej wersji gry;
  • Warhammer Online będzie działać sprawnie najprawdopodobniej na każdym komputerze z ostatnich trzech lat;
  • Rozważane jest wprowadzenie opcji wzrostu i starzenia się postaci, ale nie uświadczymy go na pewno na starcie projektu;
  • Mythic ma już długofalowe plany na okres po premierze swego dzieła – wśród punktów, jakie chce zrealizować, widnieje m.in. opublikowanie dwóch pokaźnych zbiorów poprawek, dostarczających fanom Warhammera nową zawartość;
  • W fazie pre-produkcji jest już pierwszy dodatek do gry.

Więcej ciekawostek można znaleźć na blogu poświęconym w całości Age of Reckoning. Przypominamy, że pozycja ze stajni EA Mythic ukaże się w sprzedaży jesienią bieżącego roku.