Cities: Skylines - znamy minimalne i zalecane wymagania sprzętowe
Na stronie gry Cities: Skylines w serwisie Steam pojawiły się minimalne oraz rekomendowane wymagania sprzętowe tego symulatora zarządzania miastem. Dzieło fińskiego studia Colossal Order zadebiutuje 10 marca.
Na stronie internetowej gry Cities: Skylines w serwisie Steam pojawiły się minimalne oraz rekomendowane wymagania sprzętowe nadchodzącej produkcji studia Colossal Order. Do odpalenia tego symulatora zarządzania miastem nie będzie potrzeba komputera z najwyższej półki – dać sobie z nim radę powinny nawet konfiguracje sprzed kilku lat.

Minimalne wymagania sprzętowe:
- System operacyjny: Windows XP/Vista/7/8/8.1 (wersja 64-bitowa)
- Procesor: Core 2 Duo 3.0 GHz/Athlon 64 X2 6400+ 3.2 GHz lub lepszy
- Pamięć RAM: 4 GB
- Karta grafiki: GeForce GTX 260/Radeon HD 5670
- Dysk twardy: 4 GB wolnego miejsca
Zalecane wymagania sprzętowe:
- System operacyjny: Windows 7/8 (wersja 64-bitowa)
- Procesor: Core i5-3470 3.2 GHz/FX-6300 3.5 GHz lub lepszy
- Pamięć RAM: 6 GB
- Karta grafiki: GeForce GTX 660/Radeon HD 7870
- Dysk twardy: 4 GB wolnego miejsca

Cities: Skylines ukaże się na PC, Macu i Linuksie 10 marca. Studio Colossal Order, które ma już na swoim koncie dwie części Cities in Motion, z pewnością chce pokazać, że na rynku symulatorów zarządzania miastem znajdzie się miejsce nie tylko dla kolejnych odsłon cyklu SimCity, tworzonych przez EA Maxis. Zadanie to będzie o tyle prostsze, że ostatnia część tej popularnej serii spotkała się z ostrą krytyką ze strony fanów, którzy narzekali przede wszystkim na brak trybu offline. Tymczasem Cities: Skylines błędów konkurencji nie ma zamiaru powtarzać, zamiast tego proponując ciekawe rozwiązania, takie jak osobna polityka wobec każdej z dzielnic czy duże znaczenie stosunków handlowych z innymi miastami. Jak to wszystko sprawdzi się w praktyce, przekonamy się za niecały miesiąc. Miejmy tylko nadzieję, że nie skończy się na kolejnym niewypale pokroju Cities XXL…
- Oficjalna strona internetowa gry Cities: Skylines
- Oficjalna strona internetowa studia Colossal Order
- Zapowiedź Cities: Skylines – czy SimCity doczeka się godnego następcy?