Cities: Skylines 2 zawiodło graczy zdaniem Paradoxu. „Jesteśmy zdenerwowani, że nie sprostaliśmy oczekiwaniom”
Dyrektor generalny firmy Paradox Interactive jest zawiedziony, że Cities: Skylines 2 nie sprostało wymaganiom graczy po premierze. Przekazał on także, w ilu kopiach sprzedał się ten city builder.
W zeszłym tygodniu Cities: Skylines II dostało nową aktualizację, a teraz sama gra została podsumowana w świeżym raporcie finansowym przygotowanym przez jej wydawcę, firmę Paradox Interactive.
Jak przekazał dyrektor generalny Paradoxu, Fredrik Wester, odczucia po premierach nowych produkcji (np. The Lamplighters League czy Star Trek: Infinite) są mieszane. W swojej wypowiedzi skupił się jednak szczególnie na Cities: Skylines II, które gracze przyjęli dość chłodno.
Cities: Skylines II to największa premiera kwartału, więc jesteśmy zdenerwowani, że nie sprostaliśmy wymaganiom graczy, oraz że nie wypuściliśmy tego tytułu na wszystkie platformy jednocześnie (CS 2 ma zadebiutować na konsolach później w tym roku – dop. red.) – powiedział.
Wester wspomniał również o sprzedaży omawianego city buildera. Według szefa Paradoxu gra nadal rozchodzi się dobrze i do końca czwartego kwartału 2023 r. trafiła w ręce ponad miliona osób. Jednocześnie zapewnił, że twórcy dalej będą wprowadzać poprawki i rozwijać drugą odsłonę Cities: Skylines.
Gracze jasno dają do zrozumienia, co sądzą o aktualnym stanie CS 2. Wystarczy spojrzeć na dane serwisu SteamDB, które pokazują, że przy pierwszej części w ciągu ostatnich 24 godzin w jednej chwili bawiło się maksymalnie 10 437 użytkowników, a w drugiej jedynie 7702.
Przypomnijmy, że fani za jakiś czas mają otrzymać odpowiednie narzędzia moderskie. Jednak nim to nastąpi, pozostaje nam śledzić następne wpisy deweloperów. W ostatniej wiadomości odpowiedzieli oni na pytania graczy związane z działaniem „branży i dóbr” w rozgrywce.
Na koniec warto też nadmienić, że szwedzki Paradox zwiększył swoje przychody w 2023 roku. Wzrost wyniósł aż 34% względem 2022 roku.