Chain of Command - nowy RTS rozgrywający się podczas II Wojny Światowej, rodem z InterActive Vision
Chain of Command (nie mylić z opracowywanym przez Gnostic Labs, Eschaton: Chain of Command), to trójwymiarowy RTS, którego akcja rozgrywa się podczas II Wojny Światowej. Program pozwala przejąć kontrolę nad armią amerykańską i wziąć udział w kampanii, obejmującej tereny Północnej Afryki, Normandię i Ardeny.
Chain of Command (nie mylić z opracowywanym przez Gnostic Labs, Eschaton: Chain of Command), to trójwymiarowy RTS, którego akcja rozgrywa się podczas II Wojny Światowej. Program pozwala przejąć kontrolę nad armią amerykańską i wziąć udział w kampanii, obejmującej tereny Północnej Afryki, Normandię i Ardeny.
Od samego początku, gracz będzie poznawał w intuicyjny sposób wszystkie prawidła rządzące programem. W pierwszych misjach dostanie we władanie mały oddział żołnierzy, dopiero później, w trakcie kolejnych scenariuszy, pojawiać się będą bardziej zaawansowane środki zagłady, by pod koniec gry mieć możliwość przeprowadzania frontalnego ataku, całym dostępnym asortymentem. W Chain of Command niezwykle istotnym czynnikiem, będzie teren, po którym przyjdzie się nam poruszać. Szczegółowo wykonane drzewa, krzaki, skały, czy zabudowania, mają nie tylko przykuwać oko estetyką, ale przede wszystkim stanowić ważny element działań strategicznych. Żołnierze będą mogli wykorzystywać naturalne przeszkody jako osłonę przed wrogimi wojskami, w odwrotnej sytuacji niszczyć je, by uniemożliwić to samo przeciwnikowi.
Chain of Command oferować będzie 20 scenariuszy, ułożonych w kampanię i 20 jednostek (tyle samo, posiadać będzie ich także przeciwnik). Gra ukaże się jeszcze w pierwszym kwartale tego roku, nakładem InterActive Vision.