Call of Duty: World at War - patch 1.4 dostępny
Usprawnianie i rozbudowywanie gier długo po ich premierze jest całkiem popularną taktyką wśród twórców. Nie inaczej jest z ostatnią odsłoną Call of Duty. Treyarch właśnie udostępnił do ściągnięcia kolejną paczkę z mapami i poprawkami.
Usprawnianie i rozbudowywanie gier długo po ich premierze jest całkiem popularną taktyką wśród twórców. Nie inaczej jest z ostatnią odsłoną Call of Duty. Treyarch właśnie udostępnił do ściągnięcia kolejną paczkę z mapami i poprawkami.
Dostępny również u nas patch o numerze 1.4 waży niecałe 600 MB i zawiera, co następuje:
- trzy nowe mapy do multiplayera: Kneedeep, Nightfire i Station!,
- mapa z nazistowskimi zombiakami ma teraz więcej broni, automatów Perks-a-Cola i dodatkową obronę elektrowstrząsową,
- poprawiono spawnowanie się przeciwników,
- usprawniono auto-balansowanie: gracze już mu nie podlegają, gdy wypełniają cele,
- funkcje wstrzymywania oddechu i sprintu działają, jak zamierzano na początku,
- wszystkie granaty nasadkowe wystrzeliwane w ciągu pierwszych 15 sekund w trakcie Search & Destroy będą niewypałami,
- wyłączono skakanie na bagnetach,
Lista wszystkich poprawek i udoskonaleń znajduje się na tej stronie. Zapraszamy do ściągania i grania – wszak World at War otrzymało tytuł gry z najlepszym trybem sieciowym w naszym plebiscycie na Grę Roku 2008 (za który twórcy podziękowali).
Paaaaaaatch!