Wiadomość
gry
12 września 2003, 16:55
autor: Radosław Grabowski
Call of Duty – szczegółowe informacje nt. trybu multiplayer
Niewiele czasu dzieli nas już od listopadowej premiery nowej gry z gatunku FPS pt. Call of Duty. Połączone sztaby firm Activision i Infinity Ward zdecydowały się na ujawnienie kilku szczegółowych wiadomości, dotyczących opcji multiplayer we wspomnianym programie.
Niewiele czasu dzieli nas już od listopadowej premiery nowej gry z gatunku FPS pt. Call of Duty. Połączone sztaby firm Activision i Infinity Ward zdecydowały się na ujawnienie kilku szczegółowych wiadomości, dotyczących opcji multiplayer we wspomnianym programie.
Developerzy zaproponują entuzjastom zabawy wieloosobowej m.in. następujące elementy:
- cztery bazowe tryby rywalizacji (deathmatch, team deathmatch, retrieval i seek and destroy), skonstruowane w oparciu o system skryptowy (możliwość dowolnego modyfikowania przez użytkowników)
- odmienne rodzaje uzbrojenia dla każdej ze stron konfliktu (Związek Radziecki, Stany Zjednoczone, Wielka Brytania i III Rzesza Niemiecka)
- zestaw predefiniowanych komend głosowych (np. „Wróg w polu widzenia!” i „Granat!”)
- intuicyjny interfejs, zaprojektowany zarówno z myślą o „żółtodziobach”, jak i weteranach wirtualnych wojen
Więcej informacji: