Call of Duty może postawić na subskrypcję; nowe informacje o przyszłości serii
Call of Duty może niedługo wejść w całkowicie nową erę. Wielkie zmiany sugeruje jedna z ofert pracy Activision.
- Serię Call of Duty mogą czekać duże zmiany.
- Zwiastuje je opis nowej oferty pracy na stronie Activision.
- W ogłoszeniu znajduje się nawiązanie do subskrypcji oraz rynku gier mobilnych.
Call of Duty to jedna z regularnie krytykowanych serii. Marce Activision często obrywa się za zbyt mało innowacji.
Kolejne części cyklu nazywane są odgrzewanymi kotletami, które nie oferują niczego nowego. Możliwe jednak, że sytuacja niedługo ulegnie zmianie. Niewykluczone, że Activision szykuje rewolucyjne zmiany w swojej zasłużonej serii.
Call of Duty jako subskrypcja?
Informacje na temat potencjalnych zmian przyniosła jedna z ofert pracy firmy Activision. Wynika z niej, że trwają prace nad „Call of Duty 2.0”.
Z opisu stanowiska wyczytać możemy, że firma zamierza przyjrzeć się wielu innowacyjnym rozwiązaniom, które są możliwe do zaimplementowania w kolejnych odsłonach serii.
2022 rok to wielka okazja dla Call of Duty, biorąc pod uwagę cały szereg innowacji w zakresie doświadczeń graczy, rozgrywki multiplatformowej, zawartości opartej na subskrypcji, rynku gier mobilnych, czy ruchu zmierzającego do ciągłej łączności pomiędzy graczami z danej społeczności. Nazywamy to „Call of Duty 2.0”.
Oczywiście trudno powiedzieć, co dokładnie oznacza powyższy opis. Serię mogą jednak czekać rewolucyjne zmiany.
Firma wyraźnie przygląda się rozwiązaniom, mającym potencjał na bycie nowym standardem w branży. Pytanie tylko, jak zareagują na to fani cyklu.
Dowiemy się tego, gdy Activision podzieli się z nami większą ilością informacji na temat kolejnych odsłon Call of Duty.
Pierwszą z nich będzie Modern Warfare 2, które zadebiutuje na rynku jeszcze w tym roku. Na rynku pojawi się również CoD: Warzone 2.