Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 lipca 2010, 16:40

autor: Filip Grabski

Braid w planie wydawniczym City Interactive

W Polsce wciąż jest wielu graczy, którzy nie są w stanie (z różnych powodów) korzystać z dobrodziejstw dystrybucji elektronicznej. I często wylewają żale, że nie mogą cieszyć się doskonałymi produkcjami niezależnymi dostępnymi tylko tą drogą. Na szczęście – do czasu.

W Polsce wciąż jest wielu graczy, którzy nie są w stanie (z różnych powodów) korzystać z dobrodziejstw dystrybucji elektronicznej. I często wylewają żale, że nie mogą cieszyć się doskonałymi produkcjami niezależnymi dostępnymi tylko tą drogą. Na szczęście – do czasu.

City Interactive, które zasmakowało w wydawaniu niezależnych gier (zeszłoroczna premiera World of Goo), idzie za ciosem. W sierpniu na polskim rynku ukaże się pudełkowa wersja wielokrotnie nagradzanego platformówkowego objawienia, jakim bez wątpienia jest Braid. Gra autorstwa Jonathana Blowa pozwala wcielić się w młodzieńca imieniem Tim wyruszającego na pomoc tajemniczej księżniczce. Wydawałoby się – platformer, jakich wiele. Tymczasem o sile i wyjątkowości Braida decydują zabawy z czasem: różne poziomy wymuszają różne sposoby jego manipulacji, dzięki czemu nie wiemy jaka niespodzianka czai się na kolejnym ekranie. Niech cały wór nagród i wyróżnień, jakie zdobyła gra, mówi sam za siebie.

Braid w wersji na PC sprzedawany będzie w sugerowanej cenie 39,99 zł, a więcej przeczytać możecie w tekście „Perły ze Steama”.

Braid w planie wydawniczym City Interactive - ilustracja #1

 

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej