Blizzard podał, ile godzin gracze spędzili w Diablo, WoW i innych grach studia. Liczba jest dużo niższa niż 2022 roku
8 miliardów godzin, 1,7 biliona ubitych demonów i cała planeta przyzwanych murloków – to niektóre ze statystyk, które ujawnił Blizzard w podsumowaniu 2024 roku.
Gracze spędzili ponad 8 miliardów godzin na zabawie w grach Blizzard Entertainment w 2024 roku. To jedna z kilku ciekawostek ujawnionych przez dewelopera w podsumowaniu (prawie) minionych 12 miesięcy.
Część z tych informacji udostępniono w formie infografiki, którą zamieściliśmy poniżej. Z tejże dowiadujemy się, że gracze wysłali ponad 378 milionów wiadomości.
Jak to często bywa z takimi podsumowaniami, nie jest to do końca poważne zestawienie. Z infografiki dowiadujemy się także o liczbie zagranych Murloków w trybie Ustawki w Hearthstone (których liczba najwyraźniej przewyższa sumę populacji Europy, Indii, USA i Chin), ubitych demonów w Diablo 4 (1,7 biliona) i zgonów graczy w Diablo Immortal.
Blizzard napomknął na swojej oficjalnej stronie także o ważnych wydarzeniach z pierwszego roku spółki pod skrzydłami Microsoftu, w tym o akcjach dobroczynnych i spotkaniach z fanami, o powrocie do Chin oraz budowie „więzi” w studiu (nie, nic o zwolnieniach). Co się tyczy 2025 roku, Johanna Faries, szefowa firmy, nie miała nic nowego do przekazania: jedynie zapewniła, że ma to być „kolejny wielki rok nowych i eskcytujących doświadczeń” dla studia.
Warto przy tym dodać, że w podsumowaniu z 2022 roku Blizzard podawał, że gracze spędzili w tytułach studia około 12 miliardów godzin, a więcej zauważalnie więcej niż w ostatnich 12 miesiącach.