Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 października 2007, 06:44

BlackSite: Area 51 w listopadzie, ale tylko w wersjach na PC i Xbox 360

Użytkownicy konsol PlayStation 3 nie mają ostatnio szczęścia do gry BlackSite: Area 51. Przedwczoraj informowaliśmy, że produkt firmy Midway Studios w tej wersji będzie bardzo ograniczony pod kątem rozgrywek wieloosobowych. Wczoraj natomiast okazało się, że edycja dedykowana urządzeniu zaprojektowanemu przez koncern Sony Corporation, prawdopodobnie nie zadebiutuje na rynku w 2007 roku.

Użytkownicy konsol PlayStation 3 nie mają ostatnio szczęścia do gry BlackSite: Area 51. Przedwczoraj informowaliśmy, że produkt firmy Midway Studios w tej wersji będzie bardzo ograniczony pod kątem rozgrywek wieloosobowych. Wczoraj natomiast okazało się, że edycja dedykowana urządzeniu zaprojektowanemu przez koncern Sony Corporation, prawdopodobnie nie zadebiutuje na rynku w 2007 roku.

BlackSite: Area 51 w listopadzie, ale tylko w wersjach na PC i Xbox 360 - ilustracja #1

Posłańcem złych wieści okazał się serwis Eurogamer, który wczoraj opublikował wiadomość dotyczącą daty premiery gry. Redaktorzy uzyskali informacje bezpośrednio od wydawcy, a ten ostatni utrzymuje, że BlackSite: Area 51 zadebiutuje na rynku w listopadzie, ale tylko w wersjach na PC i konsole Xbox 360. Eurogamer przypuszcza, że edycja na PlayStation 3 zaliczyła duże opóźnienie, które może sprawić iż produkt trafi do sklepów dopiero w przyszłym roku.

Posiadaczom konsol PlayStation 3 muszą uzbroić się w cierpliwość. Gdy tylko uzyskamy konkretne informacje na temat premiery gry BlackSite: Area 51 w wersji na to urządzenie, z pewnością zaprezentujemy je na łamach naszego serwisu.

BlackSite: Area 51 w listopadzie, ale tylko w wersjach na PC i Xbox 360 - ilustracja #2
BlackSite: Area 51 w listopadzie, ale tylko w wersjach na PC i Xbox 360 - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej