autor: Marek Grochowski
Bitwa o Śródziemie II w wersji na X360 osiągnęła status „gold”
Electronic Arts podało do wiadomości, że ukończyło prace nad strategią The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II, dedykowaną konsoli X360 i opartą jednocześnie o pecetową wersję RTS-a, osadzonego w uniwersum Władcy Pierścieni.
Electronic Arts podało do wiadomości, że ukończyło prace nad strategią The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II, dedykowaną konsoli X360 i opartą jednocześnie o pecetową wersję RTS-a, osadzonego w uniwersum Władcy Pierścieni.
Po tym, jak gra opuści tłocznię, powędruje na półki sklepów w Stanach Zjednoczonych. Zgodnie z planem nastąpi to w piątek, siódmego lipca. Tydzień później produkt wyląduje w Europie. Polski oddział Electronic Arts zamierza dotrzymać obiecanego terminu, w związku z czym Bitwa o Śródziemie II pojawi się u nas również 14.07.2006.
Fabuła opisywanego tytułu przenosi graczy na północne tereny Śródziemia, gdzie siły złego Saurona (armie Goblinów, Mordoru i Isengardu) walczą z połączonymi wojskami Elfów, Krasnoludów oraz „Ludzi z Zachodu” (Rohan plus Gondor). Twórcy przygotowali do przejścia po piętnaście scenariuszy przypadających na każdą stronę konfliktu w kampanii single-player. Jak przystało na sequel z prawdziwego zdarzenia, w The Battle for Middle-Earth II nie zabrakło szeregu nowych jednostek, którymi przychodzi graczom kierować podczas rywalizacji (krasnoludzka piechota, czarodzieje Elfów, wojacy Goblinów etc.), a także dobrze znanych bohaterów, którzy zasilają oddziały prowadzonej przez nas armii (podczas rozgrywki zauważamy m.in. Elronda, Arwenę, Daina, Glorfindela, czy Haldira).
Po więcej informacji na temat strategii czasu rzeczywistego zapraszamy na strony naszego serwisu.