autor: Marek Grochowski
Bitwa o Śródziemie II w wersji na X360 osiągnęła status „gold”
Electronic Arts podało do wiadomości, że ukończyło prace nad strategią The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II, dedykowaną konsoli X360 i opartą jednocześnie o pecetową wersję RTS-a, osadzonego w uniwersum Władcy Pierścieni.
Electronic Arts podało do wiadomości, że ukończyło prace nad strategią The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II, dedykowaną konsoli X360 i opartą jednocześnie o pecetową wersję RTS-a, osadzonego w uniwersum Władcy Pierścieni.
Po tym, jak gra opuści tłocznię, powędruje na półki sklepów w Stanach Zjednoczonych. Zgodnie z planem nastąpi to w piątek, siódmego lipca. Tydzień później produkt wyląduje w Europie. Polski oddział Electronic Arts zamierza dotrzymać obiecanego terminu, w związku z czym Bitwa o Śródziemie II pojawi się u nas również 14.07.2006.
![Bitwa o Śródziemie II w wersji na X360 osiągnęła status „gold” - ilustracja #1](/Galeria/Html/Wiadomosci/142496796.jpg)
Fabuła opisywanego tytułu przenosi graczy na północne tereny Śródziemia, gdzie siły złego Saurona (armie Goblinów, Mordoru i Isengardu) walczą z połączonymi wojskami Elfów, Krasnoludów oraz „Ludzi z Zachodu” (Rohan plus Gondor). Twórcy przygotowali do przejścia po piętnaście scenariuszy przypadających na każdą stronę konfliktu w kampanii single-player. Jak przystało na sequel z prawdziwego zdarzenia, w The Battle for Middle-Earth II nie zabrakło szeregu nowych jednostek, którymi przychodzi graczom kierować podczas rywalizacji (krasnoludzka piechota, czarodzieje Elfów, wojacy Goblinów etc.), a także dobrze znanych bohaterów, którzy zasilają oddziały prowadzonej przez nas armii (podczas rozgrywki zauważamy m.in. Elronda, Arwenę, Daina, Glorfindela, czy Haldira).
![Bitwa o Śródziemie II w wersji na X360 osiągnęła status „gold” - ilustracja #2](/Galeria/Html/Wiadomosci/142496812.jpg)
Po więcej informacji na temat strategii czasu rzeczywistego zapraszamy na strony naszego serwisu.