Beyond Good and Evil 2 łatwiejszy od poprzednika
Ujawniony podczas trwających Ubidays sequel wysoko ocenianej, acz nie tak dobrze sprzedającej się, gry Beyond Good and Evil ma być łatwiejszy od poprzednika, bowiem poziom skomplikowania, według szefa Ubisoft – Yvesa Guillemota, był jednym z powodów, dla których gra nie odniosła sukcesu.
Ujawniony podczas trwających Ubidays sequel wysoko ocenianej, acz nie tak dobrze sprzedającej się, gry Beyond Good and Evil ma być łatwiejszy od poprzednika, bowiem poziom skomplikowania, według szefa Ubisoft – Yvesa Guillemota, był jednym z powodów, dla których gra nie odniosła sukcesu.
Ubisoft chce skierować sequel tej niedocenionej przez masowego odbiorcę produkcji w kierunku bardziej „niedzielnych” graczy, co ma poprawić sprzedaż. Jak twierdzi Guillemot: „ Widzieliśmy, że mnóstwo osób jest zadowolonych z BGaE, ale wtedy mieliśmy innych odbiorców. Więcej było hardcorowych graczy, dzisiaj natomiast więcej jest zwykłych graczy. Uważamy, że pierwsza część była po prostu za trudna dla większości i sprawimy, by sequel był bardziej dostępny. ”
Póki co, o grze wiadomo tylko tyle, że się pojawi, a jej twórcą pozostaje osoba stojąca za oryginałem – Michel Ancel. Zapraszamy do zapoznania się z trailerem pokazanym podczas Ubidays.