autor: Szymon Liebert
Battlefield 1943 na konsolach już w czerwcu
Kolejna produkcja zespołu EA DICE – Battlefield 1943 – pojawi się w pierwszej kolejności na konsolach. Dzieło zostanie wydane w dystrybucji elektronicznej na Xboksa 360 oraz PlayStation 3 już w czerwcu tego roku. Na wersję pecetową przyjdzie nam poczekać do września. Użytkownicy wszystkich platform za grę będą musieli zapłacić po 15 dolarów. W zamian otrzymają 3 mapy i sprawdzone rozwiązania.
Kolejna produkcja zespołu EA DICE – Battlefield 1943 – pojawi się w pierwszej kolejności na konsolach. Dzieło zostanie wydane w dystrybucji elektronicznej na Xboksa 360 oraz PlayStation 3 już w czerwcu tego roku. Na wersję pecetową przyjdzie nam poczekać do września. Użytkownicy wszystkich platform za grę będą musieli zapłacić po 15 dolarów. W zamian otrzymają 3 mapy i sprawdzone rozwiązania.
Tytuł pojawi się więc teoretycznie w terminach zgodnych z wcześniejszymi zapowiedziami. Oczywiście spodziewaliśmy się jednoczesnej premiery wszystkich trzech edycji. Plan został zmodyfikowany, chociaż wciąż jest aktualny – mówiono przecież, że gra wyjdzie latem i rzeczywiście tak jest. Zarówno czerwiec (dla konsol) oraz wrzesień (dla pecetów) są zaliczane do tego okresu wydawniczego.
Potwierdziły się domysły z imprezy Comic Con, która odbyła się w lutym. Przewidywano tam, że za grę zapłacimy 15-20 dolarów – jak widać, zdecydowano się na niższą cenę. Oczywiście trudno powiedzieć, czy nawet przy takiej kwocie ten interes się opłaci. W końcu produkt jest dość specyficzny – ma ważyć jedynie 350 MB i oferować tylko 3 mapy. Ta prostota ma szansę jednak zapewnić graczom sporo zabawy.
Wszystkim osobom zainteresowanym tą produkcją polecamy szczególnie jeden z naszych marcowych tekstów, w którym opisujemy wrażenia bezpośrednio z gry. Wyraźnie widać, że Electronic Arts chce stworzyć jak najbardziej przystępną sieciową strzelankę – potwierdził to Gordon Van Dyke, producent Battlefield 1943. Drugim takim „alternatywnym projektem” wydawcy jest natomiast Battlefield Heroes.