autor: Artur Falkowski
Atari nagrodzone za promocję gry Test Drive Unlimited
Firma Atari ogłosiła, że znalazła się w gronie finalistów nagród PRWeek Awards. Jest to wyróżnienie przyznawane przez specjalistyczny amerykański tygodnik zajmujący się szeroko rozumianą tematyką public relations. Nagrody przyznawane są firmom związanym ze sztuką, rozrywką i mediami.
Firma Atari ogłosiła, że znalazła się w gronie finalistów nagród PRWeek Awards. Jest to wyróżnienie przyznawane przez specjalistyczny amerykański tygodnik zajmujący się szeroko rozumianą tematyką public relations. Nagrody przyznawane są firmom związanym ze sztuką, rozrywką i mediami.
Czasopismo PRWeek otrzymało niemal siedemset zgłoszeń w trzydziestu dwóch kategoriach. Atari zostało finalistą dzięki swojej kampanii reklamowej promującej grę na X360, Test Drive Unlimited.
Atari promując tą produkcję postawiło na olbrzymie poczucie swobody, jakie towarzyszy graniu w nią. Osadzony w tropikalnym klimacie wysp hawajskich tytuł pozwala graczom na pełną dowolność w tym dokąd jadą, jak jadą, czy też w jakim wyścigu wystartują. Rozgrywka stanowi połączenie wyścigów samochodowych, gry typu sim, a także produkcji MMO.
Zwycięzcy tegorocznej edycji PRweek Awards zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbędzie się ósmego marca w Nowym Jorku.
Zainteresowanych grą odsyłamy na łamy naszej encyklopedii. Zapraszamy również do zapoznania się z recenzją autorstwa Samuraaia.