Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 lipca 2018, 13:40

autor: Adrian Werner

Assetto Corsa Competizione wjedzie na Steam Early Access we wrześniu

Zespół Kunos Simulazioni i firma 505 Games ogłosiły, że symulator wyścigowy Assetto Corsa Competizione trafi do sprzedaży we wczesnym dostępie 12 września tego roku.

Na grę poczekamy jeszcze półtora miesiąca. - Assetto Corsa Competizione wjedzie na Steam Early Access we wrześniu - wiadomość - 2018-07-30
Na grę poczekamy jeszcze półtora miesiąca.
ASSETTO CORSA COMPETIZIONE W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Kunos Simulazioni
  2. Wydawca: 505 Games
  3. Gatunek: symulator wyścigów
  4. Platformy: PC
  5. Data premiery w Early Access: 12 września 2018 r,

Studio Kunos Simulazioni poinformowało, że symulator wyścigów Assetto Corsa Competizione zadebiutuje we wczesnym dostępie 12 września tego roku. Gra powstaje wyłącznie z myślą o pecetach i będzie sprzedawana w ramach Steam Early Access. Na razie wszystko wskazuje na to, że w planach nie ma polskiej lokalizacji.

W dniu premiery we wczesnym dostępie zawartość gry będzie mocno ograniczona. Zasiądziemy wyłącznie za kierownicą samochodu Lamborghini Huracan GT3, którym zaszalejemy na tylko jednym torze w postaci słynnego niemieckiego Nürburgringa.

Autorzy chcą najpierw upewnić się, że wszystko działa prawidłowo zanim zaczną rozbudowę zawartości gry. Kolejne trasy i auta dodawane będą w comiesięcznych aktualizacjach. Na razie nie wiadomo, kiedy dokładnie zadebiutuje pełna wersja Assetto Corsa Competizione i twórcy ograniczają się do stwierdzenia, że powinno to nastąpić w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Przypomnijmy, że gra bazuje na licencji wyścigów Blancpain GT organizowanych przez SRO Motorsports Group. Autorzy kładą nacisk przede wszystkim na wysoki realizm jazdy i obiecują zaawansowany silnik fizyczny oraz drobiazgowo odwzorowane trasy, opracowane na podstawie laserowych skanów prawdziwych torów.

Assetto Corsa Competizione zaoferuje zarówno tryby dla pojedynczego gracza, jak i rozgrywki multiplayer. Wieloosobową rywalizacją rządzić będzie system ocen kierowców, w stylu tych, jakie możemy znaleźć m.in. w iRacing, czy Gran Turismo Sport, biorący pod uwagę nie tylko naszą skuteczność, ale również wierność zasadom fair play.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej