autor: Maciej Makuła
Assassin zabija szybciej pod DX10
Premiera Assassin's Creed na komputery osobiste zapowiedziana została na koniec marca, ostatnią wersję wymagań sprzętowych podawaliśmy dwa tygodnie temu, natomiast dziś pojawiły się informacje dotyczące wydajności gry pod Directx 10.
Premiera Assassin's Creed na komputery osobiste zapowiedziana została na koniec marca, ostatnią wersję wymagań sprzętowych podawaliśmy dwa tygodnie temu, natomiast dziś pojawiły się informacje dotyczące wydajności gry pod DirectX 10.
Serwis PC Games Hardware przeprowadził wywiad z Charlesem Beaucheminem z Ubisoftu, który wyjawił, że w stosunku do DX9 wersja dla DX10 nie otrzymała żadnych nowych efektów graficznych. Jedyną istotną zmianą jest wzrost wydajności – tak, gra ma lepiej chodzić pod DX10.
Powyższa rewelacja dotyczy jednak tylko komputerów uzbrojonych w system Windows Vista, bo tylko ten oficjalnie wspiera DX10, więc nie wiadomo, czy dla poprawy płynności omawianej gry nie wystarczy zwyczajnie uruchomić ją na starszych windowsach z DX9.
W oczekiwaniu na marcową premierę zachęcamy do zapoznania się z recenzją wersji konsolowej.