Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 marca 2015, 11:40

autor: Kamil Zwijacz

Arma III - znamy zwycięzców konkursu Make Arma Not War

Studio Bohemia Interactive wyłoniło zwycięzców konkursu Make Arma Not War, w którym moderzy walczyli w rożnych kategoriach o nagrody pieniężne (pula wynosiła 500 tys. euro). 200 tys. euro zgarnął zespół Red Hammer Studios za projekt RHS: Escalation.

Studio Bohemia Interactive zakończyło konkurs Make Arma Not War dedykowany moderom pracującym z grą Arma III. Łącznie deweloperzy rozdali 500 tys. euro, z czego najwięcej, bo aż 200 tys. euro, przypadło zespołowi Red Hammer Studios, który zwyciężył w kategorii Całkowitej Modyfikacji projektem RHS: Escalation (gra opowiadająca o konflikcie USA i Rosji), który pobierzecie z tego miejsca. To oczywiście nie wszyscy nagrodzeni. Poniżej prezentujemy listę z zwycięzców w poszczególnych kategoriach.

Tryb Single Player

Miejsce

Nagroda

Tytuł projektu

Autor

1.

50 tys. euro

RESIST

Kydoimos

2.

30 tys. euro

Pilgrimage

Rydygier

3.

20 tys. euro

Deliverance

Sarge Studio

Tryb Multiplayer

Miejsce

Nagroda

Tytuł projektu

Autor

1.

50 tys. euro

King Of The Hill

Sa-Matra

2.

30 tys. euro

Battle Royale: Ghost Hotel

PLAYERUNKNOWN

3.

10 tys. Euro (tyle samo dla obu zwycięzców)

Get Wrecked i Twilight Onslaught

Sli i Dorian23Grey

Dodatek

Miejsce

Nagroda

Tytuł projektu

Autor

1.

50 tys. euro

Task Force Arrowhead Radio

Nkey

2.

30 tys. euro

Bornholm

Nkey

3.

20 tys. euro

F/A-18X Black Wasp

Saul

Oprócz tego, w ramach współpracy z Międzynarodowym Komitetem Czerwonego Krzyża, przyznano nagrodę specjalną dla RobJ2210 za projekt Pilot Civilian Air Rescue On Missions. Zwycięzca pojedzie na tygodniową misję wraz z zespołem Czerownego Krzyża.

Arma III - znamy zwycięzców konkursu Make Arma Not War - ilustracja #1

Arma III to trzecia odsłona uznanej serii realistycznych strzelanek od studia Bohemia Interactive. Tytuł zadebiutował na komputerach PC we wrześniu 2013 roku. Historia opowiada o desperackiej misji jednej z jednostek NATO, która ma kluczowe znaczenie dla całego konfliktu. Kampania dla jednego gracza została podzielona na trzy epizody. Ostatni z nich ukazał się w marcu 2014 roku.