Activision zabiera głos w sprawie przyszłości marki DJ Hero
Koncern Activision ujawnił w trakcie jednego ze spotkań poprzedzających targi muzyczne MIDEM 2010 (24-27 stycznia, Cannes), iż w produkcji znajduje się kolejna odsłona marki DJ Hero.
Koncern Activision ujawnił w trakcie jednego ze spotkań poprzedzających targi muzyczne MIDEM 2010 (24-27 stycznia, Cannes), iż w produkcji znajduje się kolejna odsłona marki DJ Hero.
Jest to pierwszy przypadek, gdy wydawca DJ Hero zabiera głos w sprawie przyszłości serii. Dotychczas temat DJ Hero 2 podjęła jedynie redakcja serwisu GamesIndustry.biz oraz francuski DJ David Guetta, który rzekomo dołączył do zespołu pracującego nad grą.
Pierwsza odsłona DJ Hero.
W notatce prasowej firmy Activision ujawniono również pierwsze szczegóły odnośnie specjalnych przesłuchań wśród nieodkrytych talentów muzycznych, które chciałyby, aby jeden z ich utworów został poddany miksowi oraz masteringowi, a także trafił do DJ Hero 2 w ramach oficjalnej ścieżki dźwiękowej. Nadsyłanie utworów odbywa się drogą cyfrową – wystarczy odwiedzić ten adres, zarejestrować i wypełnić wniosek. Zgłoszenia można wysyłać do 19 stycznia. 26 stycznia specjalne jury wybierze zwycięzcę, który zostanie ujawniony ostatniego dnia targów MIDEM 2010, czyli 27 stycznia.
Pierwsze DJ Hero zadebiutowało pod koniec października ubiegłego roku. Produkcja została wydana w wersjach na Xboksa 360, PlayStation 3, Wii i PlayStation 2. Media określiły ją bardzo dobrym kawałkiem kodu – szczególnie z punktu widzenia fanów techno, transu, house’a, popu, hip-hopu i rapu.