Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 września 2021, 19:05

AC: Valhalla z opcją trudniejszej walki - nadchodzi patch 1.3.1

Walka w Assassin's Creed: Valhalla wkrótce stanie się większym wyzwaniem. Patch 1.3.1 wprowadzi bowiem – oprócz nowej zawartości i poprawek – koszmarny poziom trudności.

Do gry Assassin’s Creed: Valhalla zmierza kolejna większa aktualizacja. Firma Ubisoft zapowiedziała debiut patcha 1.3.1 na 7 września na godzinę 14:00 czasu polskiego. Łatka będzie wymagać 14,32 GB miejsca na dysku na PlayStation 5, 26,23 GB na XOne, 26,49 GB na komputerach osobistych, 30 GB na PS4 oraz 34,05 GB na Xboxach Series X/S.

Aktualizacja doda nową zawartość w postaci trzech umiejętności oraz rozszerzenia rajdów rzecznych o kolejne rzeki i nagrody. Pojawi się też nowy, koszmarny poziom trudności walki (Aesir). Po jego wybraniu postać gracza będzie otrzymywać dwukrotnie więcej obrażeń, a parowanie ciosów stanie się znacznie trudniejsze. Poza tym twórcy zdecydowali się na zmodyfikowanie mechaniki leczenia, której efektywność będzie teraz uzależniona od poziomu trudności.

Oprócz powyższych i innych nowinek aktualizacja to kolejna długa lista poprawek, tak w podstawowym wydaniu AC: Valhalli, jak i obu dodatkach. Obejmuje ona usunięcie błędów niepozwalających na ukończenie zadań czy blokujących NPC-ów bądź bossów na przeszkodach (lub… rumakach) oraz rozmaite usprawnienia techniczne. Pełną listę zmian w patchu 1.3.1 po angielsku znajdziecie na oficjalnej stronie gry.

  1. Oficjalna strona serii Assassin’s Creed
  2. Recenzja Assassin's Creed: Valhalla - to jest Asasyn, którego szukacie
  3. Assassin’s Creed: Valhalla – poradnik do gry

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej