Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 maja 2020, 08:00

autor: Adrian Werner

AC: Valhalla – informacje o załodze statku, długości przygód i systemie rozwoju

Fanowski serwis Codex udostępnił nowe dotyczące gry Assassin's Creed: Valhalla. Dowiedzieliśmy się więcej m.in. na temat załogi statku gracza, systemu rozwoju postaci i struktury misji fabularnych.

AC: Valhalla – informacje o załodze statku, długości przygód i systemie rozwoju - ilustracja #1
W Assassin's Creed: Valhalla zagramy pod koniec roku.

Cały czas pojawiają się świeże informacje na temat Assassin's Creed: Valhalla, czyli najnowszej odsłony przebojowego cyklu firmy Ubisoft. Kolejny zestaw konkretów został udostępniony przez serwis Codex, skupiający fanów marki.

Drakkar, czyli statek Eivora

Dowiedzieliśmy się, że Drakkar, czyli statek gracza, będzie mógł pomieścić, poza kierowaną przez nas postacią, ośmioosobową załogę. Jej członków zwerbujemy podczas przygód i każdy z nich posiadać ma własną biografię. Możliwe jednak będzie również wykreowanie własnych wikingów do tej roli i w tym przypadku sami ustalimy ich wygląd oraz cechy.

AC: Valhalla – informacje o załodze statku, długości przygód i systemie rozwoju - ilustracja #2
Poza Eivorem statek pomieści ośmioosobową załogę.

Co ciekawe, załoga nie będzie musiała pozostawać na statku. Podczas przygód zejdzie na ląd i udzieli nam pomocy, choć jeszcze nie wiadomo, jak dokładnie będzie to wyglądało w akcji.

Drakkar będziemy mogli przywołać, gdy tylko znajdziemy się blisko wody. Wydaje się więc, że nie zostanie to ograniczone tylko do portów, jak to było w przypadku Assassin's Creed: Odyssey. Statek będzie można również ulepszać i modyfikować jego wygląd.

Rozwój postaci

Podobnie jak w przypadku AC: Odyssey, rozwój postaci odbędzie się w ramach trzech archetypów – wojownika, zabójcy oraz łowcy. Drzewko umiejętności ma być jednak znacznie bardziej rozbudowane i nie ograniczy się tylko do zdolności bojowych.

Autorzy stwierdzili także, że w przyszłości omówią, czy te archetypy wpłyną na opowiadaną historię. Fakt, że w ogóle podnoszą tę kwestię, sugeruje jednak, iż fabuła może ulec zmianie zależnie od tego, na jakim zestawie zdolności się skoncentrujemy.

Przygody fabularne niczym w odcinku serialu TV

Przygody mają być dłuższe i bardziej rozbudowane fabularnie niż w poprzedniej odsłonie cyklu. Każda opowieść ma być unikalną historią, która skalą będzie przypominała odcinek serialu telewizyjnego.

Przypomnijmy, że Assassin's Creed: Valhalla zmierza na pecety, konsole Xbox One, Xbox Series X, PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz do streamingowej usługi Google Stadia. Gra ukaże się pod koniec tego roku.

  1. Oficjalna strona serii
  2. AC: Valhalla wygląda jak gra, którą pokocham i znienawidzę [OPINIA]

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej