Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 maja 2020, 14:20

autor: Bartosz Świątek

AC: Valhalla – będzie opcja zmiany fryzury i koloru włosów

W sieci pojawiło się trochę nowych informacji na temat Assassin’s Creed: Valhalla. Dotyczą m.in. zdolności bohatera, aktywności pobocznych, eksploracji i wyglądu głównego bohatera.

AC: Valhalla – będzie opcja zmiany fryzury i koloru włosów - ilustracja #1
Kilka nowych detali o AC: Valhalla.

W SKRÓCIE:

  1. w AC: Valhalla będziemy mogli zmienić kolor włosów;
  2. jedną z możliwych umiejętności protagonisty będzie zdolność dzierżenia broni dwuręcznej w jednej ręce;
  3. eksploracja lokacji ma przynosić wymierne korzyści z punktu widzenia gameplayu – system parkour został zaprojektowany w oparciu o tę zasadę.

W sieci pojawiły się kolejne informacje na temat najnowszej odsłony flagowej serii przygodowych gier akcji Ubisoftu – Assassin’s Creed: Valhalla. Doniesienia dotyczą m.in. fryzur protagonisty (lub protagonistki), eksploracji i aktywności pobocznych. Informacje zostały opublikowane na Twitterze i forum Reddit – ich oryginalnym źródłem jest Ashraf Ismail, czyli dyrektor kreatywny omawianej produkcji.

Wiking u fryzjera

Informacją, która zapewne ucieszy wielu fanów AC, jest fakt, że w grze pojawi się opcja dostosowania fryzury i koloru włosów postaci, a także wybrania tatuaży lub barw wojennych. Liczba dostępnych opcji ma być spora – każdy gracz powinien być w stanie znaleźć odpowiadającą mu kreację.

AC: Valhalla – będzie opcja zmiany fryzury i koloru włosów - ilustracja #2
Będziemy mogli zmienić kolor włosów bohatera… albo schować je pod kapturem.

Aktywności i zdolności

Ashraf Ismail poinformował, że w AC: Valhalla pojawi się umiejętność pozwalająca władać bronią dwuręczną jedną ręką. Nie potwierdził natomiast, czy będziemy mogli dokonywać podwójnych zabójstw z wykorzystaniem ukrytego ostrza – z pewnością nie braknie zdolności usprawniających ten element systemu walki, ale deweloper nie sprecyzował ich charakteru.

Twórcy wkładają sporo wysiłku w to, by poszczególne lokacje były charakterystyczne, unikatowe i by ich projekty przekładały się w jakiś sposób na rozgrywkę.

Wiele wysiłku włożono w projektowanie poziomów. Postawiliśmy sobie wyraźne cele związane z miejscami, które staramy się zbudować. Tak, możesz biegać po ziemi i robić na niej wszystko, co potrzebujesz, ale jeśli zdecydujesz się poruszać w górę (wspinać się - przyp. red.), zobaczysz, że możesz w ten sposób zyskać, zdobyć przewagę. Wiele wysiłku włożono w parkour, patrząc na niego z tej perspektywy.

To była taka refleksja, którą mieliśmy na początku: „ok, zbudowaliśmy te otwarte światy, można je zwiedzać na różne sposoby, podejść do nich od różnych stron. Ale jak wpleść w nie intencję, cel, upewnić się, że są unikalne i niezapomniane?”. To był kierunek, który obraliśmy bardzo wcześnie, aby upewnić się, że gra będzie ceniła czas graczy, że będą mogli doświadczyć różnych rzeczy poprzez zwiedzanie świata. Chcieliśmy, by eksploracja była ważna z powodów narracyjnych, ale także z punktu widzenia rozgrywki i doświadczenia - powiedział dyrektor kreatywny AC: Valhalla.

Ashraf Ismail poinformował też, że jedną z pobocznych aktywności w omawianej produkcji będzie tzw. flyting – rywalizacja na obelgi. Zajęcie to ma pasować do charakteru protagonisty.

  1. Assassin’s Creed: Valhalla – strona oficjalna
  2. AC Valhalla - tak może wyglądać nowe Assassin’s Creed