Newsy i ciekawostki na temat Crashday
Crashday: Redline Edition - remaster gry wyścigowej z 2006 roku pojawi się w sierpniu
Miłosz Szubert, 10 lipca 2017, 10:20
Studio Moonbyte Games ogłosiło, że przygotowuje odświeżoną wersję gry Crashday – wydanego w 2006 roku duchowego spadkobiercy kultowego Stunts. Remaster pojawi się na rynku w sierpniu bieżącego roku.
Dokonaj przeróbki gry Crashday za pośrednictwem oficjalnych narzędzi
Krystian Smoszna, 18 kwietnia 2006, 10:07
Sympatycy gry Crashday mogą skorzystać już z zestawu narzędzi do modyfikacji gry. Niezbędny do tego celu pakiet SDK (Software Development Kit) został opublikowany wczoraj przez firmę Atari.
Crashday w fazie "złota"
Piotr Doroń, 12 lutego 2006, 10:08
Crashday, gra będąca efektem połączenia sił Moon Byte Studios, Replay Studios oraz ATARI, uzyskała wreszcie „złoty” status. Sytuacja taka oznacza, iż faza produkcji została ukończona i gra powędrowała do tłoczni.
Atari wyda Crashday w lutym przyszłego roku
Marcin Kolasiński, 8 sierpnia 2005, 09:26
Korporacja Atari – wydawca gry wyścigowej pt. Crashday – poinformowała, że ów tytuł, tworzony przez studio developerskie Moonbyte, pojawi się na półkach sklepowych w lutym przyszłego roku. Razem z tą wiadomością globalny dystrybutor produkcji udostępnił garstkę zrzutów ekranowych.
Crashday w Niemczech dopiero w drugiej połowie bieżącego roku
Krystian Smoszna, 1 marca 2005, 16:37
Producenci gry Crashday – Moonbyte Studios oraz Replay Studios znaleźli wreszcie wydawcę, który pomoże opublikować wspomniany program na rynku niemieckim. Mowa tu o znanym wszystkim doskonale koncernie Atari. Nasi zachodni sąsiedzi nie ujrzą jednak szybko tego produktu na półkach sklepowych. Premiera Crashday przewidziana jest dopiero na drugą połowę bieżącego roku.
Crashday - kolejne opóźnienie
Maciej Myrcha, 12 maja 2004, 11:16
Pierwsze, nieśmiałe wzmianki o Crashday pojawiły się w październiku 2002, kiedy to studio Moonbyte zaanonsowało tworzenie tego tytułu. Gra zapowiadała się znakomicie - rozgrywka czerpiąca pomysły z dość nowatorskiej gry Stunts, opakowana w nowoczesną grafiką - to tygryski lubią najbardziej. Możliwość ścigania się "wypasionymi" samochodami po trasach pełnych ramp i różnych przeszkód, realistycznie odwzorowany model uszkodzeń oraz opcjonalne wykorzystanie broni do utrudnienia życia naszym oponentom chyba u niejednego gracza spowodowały szybsze bicie serca. Niestety, jakiś czas później firma poinformowała o opóźnieniach w pracach nad grą i słuch o niej zaginął. Aż do dzisiaj ...
Studio Moonbyte przesuwa premierę gry Crashday
Piotr Siejczuk, 8 stycznia 2004, 14:25
Pierwsze informacje związane z grą Crashday pojawiły się na łamach naszego serwisu jeszcze w październiku 2002 roku (odpowiedni news). Wtedy to właśnie studio developerskie Moonbyte zapowiedziało rozpoczęcie prac nad grą, która miała stać się unowocześnioną wersją hitu sprzed kilku lat, tj. gry Stunts. Zresztą firma mówiła o tym bardzo otwarcie. Dzisiaj mamy styczeń roku pańskiego 2004 i jak się okazuje z wczorajszej informacji prasowej rzeczonego studia wynika, że na pojawienie się pełnej wersji Crashday będziemy musieli poczekać dłużej niż to wcześniej planowano.
Stunts + Carmageddon = Crashday?
Fajek, 6 października 2002, 12:06
Każdy, kto miał PC’a w dobie, kiedy ten komputer wdzierał się w segment komputerowej rozrywki, bez wątpienia pamięta jedną z najlepszych gier tego okres właśnie na komputery PC. Mowa o Stunts, czyli niesamowitych (jak na ówczesne czasy) wyścigach samochodowych. Wspominam o tej grze dlatego, gdyż panowie z niejakiej firmy Moonbyte wpadli na pomysł stworzenia gry w zasadzie identycznej koncepcyjnie co wcześniej wspomniany Sunts. Oczywiście tylko koncepcja jest podobna, gdyż cała reszta to produkcja na miarę roku 2002. Czy Crashday, bo tak właśnie brzmi nazwa gry, osiągnie sukces na miarę legendarnego Stuntsa?