Newsy i ciekawostki na temat Boiling Point: Road to Hell
Boiling Point trafi na Steam; to ambitny klasyczny FPS, który mógł inspirować twórców Far Cry 2 i 3
Marcin Przała, 29 października 2023, 11:24
Na platformę Steam zmierza 18-letni FPS z otwartym światem, którego można nazwać nieoficjalnym prekursorem drugiej i późniejszych odsłon serii Far Cry.
Atari wprowadza nowe ceny swoich produktów na polskim rynku
Krystian Smoszna, 27 lutego 2006, 11:30
Wszelkie obniżki cen oryginalnych programów na naszym rynku cieszą się zrozumiałym zainteresowaniem graczy, z tym większą przyjemnością pragniemy Was poinformować, że na taki miły krok zdecydowała się firma Atari.
Druga odsłona Boiling Point w produkcji
Karolina Talaga, 3 lutego 2006, 13:18
W sierpniu zeszłego roku informowaliśmy Was, że rozpoczęto prace nad kolejną produkcją z cyklu Boiling Point. Wówczas nie wiedzieliśmy jeszcze, czy nowy projekt będzie rozszerzeniem podstawowej wersji gry, czy pełnoprawną kontynuacją, wiadomość ta nie była również oficjalnie potwierdzone przez producenta programu. Dziś wiemy już nieco więcej na ten temat...
Załatany Boiling Point: Road to Hell już w polskich sklepach
Łukasz Malik, 7 października 2005, 17:40
Po dość długim oczekiwaniu, gra Boiling Point: Road to Hell trafiła do naszych sklepów. Ważną informacją jest zaimplementowanie w polskiej wersji patcha 2.0, który ważył prawie 200MB.
Boiling Point: Road to Hell w wersji 2.0 dla graczy z Europy
Marcin Kolasiński, 10 sierpnia 2005, 08:37
Kilkanaście dni temu informowaliśmy Was o fakcie opublikowania łatki 2.0 dla gry Boiling Point: Road to Hell dedykowanej wyłącznie rosyjskiej wersji tej produkcji. Wówczas Deep Shadows zapowiedziało, że w ciągu najbliższych tygodniu światło dzienne ujrzy patch dla wersji europejskiej. I tak też się stało.
Boiling Point: Road to Hell – ciąg dalszy nastąpi
Marcin Kolasiński, 9 sierpnia 2005, 09:31
Fanowska witryna internetowa BoilingPoint.net powołując się na informacje uzyskane wprost od głównego projektanta Deep Shadows twierdzi, iż owe studio nie pracuje jedynie nad grą akcji/FPS pt. Precursors. Bowiem rozpoczęte zostały prace nad kolejną produkcją z cyklu Boiling Point.
Patch 2.0 do Boiling Point: Road to Hell w fazie testów
Krystian Smoszna, 25 lipca 2005, 08:09
Pod koniec czerwca informowaliśmy Was o planach firmy Deep Shadows związanych z opublikowaniem nowej „łaty” do gry Boiling Point: Road to Hell, oznaczonej liczbą 2.0. Prace nad poprawką zostały już zakończone, aktualnie mogą z niej korzystać użytkownicy rosyjskiej wersji gry.
Poradnik: Boiling Point: Road to Hell
Redakcja GRYOnline.pl, 18 lipca 2005, 20:23
Poradnik do gry „Boiling Point: Road to Hell” zawiera opis przejścia zadań głównego wątku, kilkunastu zadań pobocznych oraz informacje jak znaleźć sześć części kamienia o nazwie Xenus.
Kolejny krok Boiling Point: Road to Hell ku doskonałości
Radosław Grabowski, 21 czerwca 2005, 07:07
Zaledwie dziesięć dni minęło od momentu pojawienia się w Internecie świeżego oficjalnego patcha (wersja 1.1; 72,5 MB) dla Boiling Point: Road to Hell, a programiści z korporacji Deep Shadows już planują rychłe wypuszczenie kolejnej poprawki systemowej, dedykowanej tej trójwymiarowej grze akcji.
Boiling Point: Road to Hell - "europejski" patch 1.1
Maciej Myrcha, 11 czerwca 2005, 14:00
Dosłownie kilka dni po opublikowaniu patcha do europejskiej wersji sygnowanego przez Deep Shadows FPSa Boiling Point: Road to Hell, firma Atari, wydawca gry, zdecydowała się na wypuszczenie kolejnej łatki o numerze 1.1. Wszyscy gracze, którzy mają problemy z rozgrywką (oczywiście natury technicznej) powinni zaopatrzyć się w to "lekarstwo".
Boiling Point: Road to Hell - znikający patch
Maciej Myrcha, 30 maja 2005, 13:42
Firma Atari, niegdyś kojarzona z całkiem przyjemnymi komputerkami, ostatnio mówiąc potocznie, "schodzi na psy". Wydaje się, iż beta testy jej produkcji wykonują sami gracze, którzy te gry kupują. Do niechlubnego grona tytułów, które mają spory potencjał ale ich grywalność poprzez błędy i szczątkową optymalizację pozostawia dużo do życzenia, dołącyła gra Boiling Point.
Boiling Point: Road to Hell w złocie
Maciej Myrcha, 10 maja 2005, 11:56
Dla wszystkich graczy, którzy oczekiwali na pojawienie się najnowszego dzieła ukraińskich programistów ze studia Deep Shadows, Boiling Point: Road to Hell, mamy dobrą wiadomość. Jak podała firma Atari, gra wkroczyła w złotą fazę i pojechała do tłoczni. Wszystko wskazuje więc na to, iż planowana data wydania, 20 maj, zostanie dotrzymana.
Hollywoodzki aktor w grze zza Buga
Radosław Grabowski, 7 marca 2005, 09:38
Zapowiedź gry Boiling Point: Road to Hell opublikowaliśmy dwa lata temu, ale premiery doczekamy się dopiero w maju 2005. Gotowy produkt przypominać ma S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, chociaż akcja zostanie osadzona nie w rejonie elektrowni atomowej, lecz w południowoamerykańskiej dżungli. Twórcy „Punktu Wrzenia” postanowili uatrakcyjnić swoje dzieło i zatrudnili w tym celu znanego aktora.
Atari zamyka dwa oddziały - Dragonshard i Boiling Point opóźnione
Krystian Smoszna, 10 lutego 2005, 09:08
Stało się już tradycją, że po ogłoszeniu swoich podsumowań finansowych, koncern Atari żegna się z częścią swoich developerów. W ubiegłym roku zamknięto studio Legend Entertainment (producentów Unreal 2) oraz WizardWorks (znane głównie z Deer Hunter). Tym razem wyrok zapadł na dwa oddziały lokalne Atari: jedno w Santa Monica, drugie w Beverly.
Rok 2005 wreszcie pod znakiem cRPG? - część druga
Piotr Spychala, 5 stycznia 2005, 10:50
W poprzednim odcinku wraz z RPGDot zajmowaliśmy się największym produkcjami z gatunku komputerowych gier fabularnych. Dzisiejsza część jest zdominowana przez producentów europejskich, nie zabraknie również propozycji od developerów zza wschodniej granicy.
Xenus = Boiling Point: Road to Hell
Krzysztof Bartnik, 19 października 2004, 09:52
Pierwsze wzmianki odnośnie nowego projektu twórców Codename: Outbreak, tj. Xenus, pojawiły się na naszym vortalu jeszcze w lutym 2002 roku. Od tamtego czasu o postępach w pracach byliśmy informowani sporadycznie, jednak korporacja Atari, która przejęła wydawnicze piecze nad grą, postanowiła ruszyć projekt z miejsca.
Wywiad z twórcami „Xenus”
Bolesław Wójtowicz, 21 marca 2003, 08:11
Od kiedy tylko tytuł tej gry pojawił się w mediach po raz pierwszy, na stronach różnego rodzaju serwisów internetowych od razu zrobił się o nim bardzo głośno. Każdy zapowiadał, że najnowsze dzieło rosyjskich programistów z Deep Shadows będzie przebojem z prawdziwego zdarzenia, że „Xenus” zrewolucjonizuje świat gier komputerowych...
Zapowiedź: Xenus
Fajek, 5 marca 2003, 11:13
Xenus to trójwymiarowa gra akcji/FPP stworzona przez ukraiński zespół Deep Shadows, twórców silnika graficznego Vital Engine. Poprzednio został on wykorzystany w grze Codename: Outbreak, w Xenus’ie zaś mamy do czynienia z jego drugą, udoskonaloną wersją.
Xenus ma wydawcę
Tomasz Pyzioł, 7 października 2002, 13:19
Pierwszy projekt ukraińskiego zespołu Deep Shadow, gra akcji w z elementami RPG pt. Xenus, doczekał się wydawcy. Będzie nim największa rosyjska firma Russobit-M, która kupiła prawa wydawnicze na terenie Federacji Rosyjskiej i Europy Wschodniej. Xenus zapowiada się niezwykle ciekawie, jako mieszanka współcześnie rozgrywanej akcji w stylu Soldier of Fortune II i przemyślanej fabuły z nieliniowymi rozgałęzieniami akcji oraz pewną możliwością rozwoju postaci, jak to miało miejsce w Deus Ex.
Nowy projekt twórców Codename: Outbreak
Tomasz Pyzioł, 23 lutego 2002, 10:50
Ukraiński zespół Deep Shadows, twórcy doskonałego silnika Vital Engine, który wykorzystany został w Codename: Outbreak, rozpoczął prace nad kolejną grą akcji. Tym razem będzie to Xenus, w której gracz wcieli się rolę byłego żołnierza Legii Cudzoziemskiej Kevina Myersa, prowadzącego poszukiwania zaginionej w tajemniczych okolicznościach siostry.