autor: Krzysztof Bartnik
Xenus = Boiling Point: Road to Hell
Pierwsze wzmianki odnośnie nowego projektu twórców Codename: Outbreak, tj. Xenus, pojawiły się na naszym vortalu jeszcze w lutym 2002 roku. Od tamtego czasu o postępach w pracach byliśmy informowani sporadycznie, jednak korporacja Atari, która przejęła wydawnicze piecze nad grą, postanowiła ruszyć projekt z miejsca.
Pierwsze wzmianki odnośnie nowego projektu twórców Codename: Outbreak, tj. Xenus, pojawiły się na naszym vortalu jeszcze w lutym 2002 roku. Od tamtego czasu o postępach w pracach byliśmy informowani sporadycznie, jednak korporacja Atari, która przejęła wydawnicze piecze nad grą, postanowiła ruszyć projekt z miejsca.
Przede wszystkim, zmieniono nazwę powstającego produktu - Xenus będzie od dzisiaj znany jako Boiling Point: Road to Hell. Gracze przeniosą się tutaj do dżungli w Ameryce Południowej, gdzie przyjdzie im walczyć z różnorodnymi oponentami. Na największą uwagę zasługuje brak podziału rozgrywki na mniejsze poziomu - nie uświadczymy żadnych loadingów, zaś kolejne części eksplorowanego świata będą generowane w czasie rzeczywistym (jak w GTA). Całość zostanie oparta na autorskim silniku Vital 2.
Rynkowy debiut omawianej strzelanki pierwszoosobowej (gra akcji/FPS) został zaplanowany na jesień przyszłego roku. Po więcej informacji na temat Boiling Point: Road to Hell odsyłam do Encyklopedii GRY-OnLine.