Atari zamyka dwa oddziały - Dragonshard i Boiling Point opóźnione
Stało się już tradycją, że po ogłoszeniu swoich podsumowań finansowych, koncern Atari żegna się z częścią swoich developerów. W ubiegłym roku zamknięto studio Legend Entertainment (producentów Unreal 2) oraz WizardWorks (znane głównie z Deer Hunter). Tym razem wyrok zapadł na dwa oddziały lokalne Atari: jedno w Santa Monica, drugie w Beverly.
Stało się już tradycją, że po ogłoszeniu swoich podsumowań finansowych, koncern Atari żegna się z częścią swoich developerów. W ubiegłym roku zamknięto studio Legend Entertainment (producentów Unreal 2) oraz WizardWorks (znane głównie z Deer Hunter). Tym razem wyrok zapadł na dwa oddziały lokalne Atari: jedno w Santa Monica, drugie w Beverly. Wykonywane przez nie zadania będą spędzać teraz sen z powiek kolegom w Nowym Jorku.
Przy okazji ujawniono, że zapowiedziane pierwotnie na początek 2005 roku, gry Dragonshard oraz Boiling Point: Road to Hell zostały opóźnione. Koncern Atari przesunął ich premierę do nowego roku fiskalnego. Oznacza to, że oba programy ukażą się w okresie pomiędzy 1 kwietnia 2005 roku a 31 marca 2006 roku.
Wspomniane wyżej podsumowania finansowe dotyczą ostatniego kwartału 2004 roku. Obroty sięgnęły sumy 161.8 miliona dolarów, czyli o 28.8 miliona dolarów mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Najlepiej sprzedającymi się produktami firmy Atari w tym czasie były programy: Atari Anthology (PS2, Xbox), Dragon Ball Z: Budokai 3 (PS2), Sid Meier’s Pirates! (PC) oraz RollerCoaster Tycoon 3 (PC). Dużym powodzeniem cieszyła się również specjalna konsola o nazwie Atari Flashback, zawierająca klasyczne produkcje firmy.