optymalizacja (gry) - sprzęt i technologie (4)
Assassin's Creed: Syndicate na PC ze znacznie lepszą optymalizacją
Jakub Mirowski, 20 czerwca 2015, 11:43
Dyrektor kreatywny studia Ubisoft Quebec, Marc Alexis-Côté, zapowiedział, że w porównaniu do zeszłorocznego Assassin's Creed: Unity, kolejna część jest szczególnie dopracowywana pod względem optymalizacji na PC.
Wiedźmin 3: Dziki Gon – poradnik optymalizacji systemu
Michał Jodłowski, 13 maja 2015, 15:23
Nawet minimalne wymagania Wiedźmina 3: Dziki Gon potrafią onieśmielić. Wiele pecetów w polskich domach oscyluje właśnie w tych granicach i to ich posiadacze muszą się nagimnastykować, aby grać w pełni komfortowo. Nauczony doświadczeniem w tego typu kombinacjach, napisałem dla nich niniejszy poradnik optymalizacji systemu.
Przyczyna przesunięcia Project CARS - gra dosłownie zabija PC-ty
Kamil Zwijacz, 20 lutego 2015, 12:31
Z opublikowanych na stronie PCLab testów gry Project CARS wynika, że przyczyną przesunięcia premiery jest optymalizacja, zawodząca zwłaszcza w przypadku kart AMD, które w najwyższych ustawieniach graficznych radzą sobie nawet o 50% gorzej, niż układy koncernu Nvidia.
Dying Light – udostępniono patch 1.4.0; wraca możliwość modyfikowania gry
Janusz Guzowski, 15 lutego 2015, 14:00
Udostępniono poprawkę do gry Dying Light oznaczoną numerem 1.4.0. Aktualizacja przywraca możliwość modyfikowania gry, zachowując przy tym równe szanse w trybie wieloosobowym. Oprócz tego łatka wprowadza szereg usprawnień optymalizujących rozgrywkę.
Dying Light jeszcze płynniejszy dzięki aktualizacji narzędzi deweloperskich XONE
Krzysztof Nieradko, 31 grudnia 2014, 12:20
Polskie studio Techland poinformowało w jednym z wywiadów, że firma Microsoft udoskonaliła oprogramowanie narzędzi deweloperskich w konsoli Xbox One, pozwalając na bardziej efektywne wykorzystanie zaimplementowanej pamięci. Rodacy wykorzystali to przy okazji prac nad nadchodzącym hitem - grą Dying Light.
Far Cry 4 - jak zoptymalizować grę na PC
Kamil Zwijacz, 24 listopada 2014, 12:17
Ekipa tvgry.pl przygotowała dla Was kilka porad, dzięki którym możecie usprawnić działanie PC-towej wersji strzelanki Far Cry 4. Najnowsza produkcja firmy Ubisoft boryka się bowiem z rozmaitymi problemami technicznymi.
Nvidia odpiera zarzuty AMD o celowe obniżanie wydajności w grach
Krzysztof Mysiak, 29 maja 2014, 12:39
Firma Nvidia wystosowała odpowiedź na wczorajsze oskarżenia ze strony AMD, mówiące, że opatentowane przez „zielonych” narzędzia GameWorks utrudniają „czerwonym” optymalizację gier. Przedstawiciel firmy produkującej karty grafiki marki GeForce nie dość, że odparł zarzuty, to jeszcze w zamian rzucił cień podejrzeń na twórców serii Radeon.
PC Gaming Alliance w marcu 2014 rozpocznie certyfikację gier na komputery osobiste
Kamil Zwijacz, 3 grudnia 2013, 12:45
Organizacja PC Gaming Alliance poinformowała, że prawdopodobnie od marca przyszłego roku uruchomi program certyfikacji gier na komputery osobiste. Dla graczy oznacza to lepiej zoptymalizowane produkcje.
„Optymalizacja na PC jest dla nas ważna” – Ubisoft prostuje nieporozumienie
Łukasz Szliselman, 26 listopada 2013, 10:17
Ubisoft Montreal odpowiedziało na zarzuty odnośnie stosunku studia do optymalizacji gier pecetowych. W cytowanej niedawno kontrowersyjnej wypowiedzi Sylvaina Trottiera chodziło wyłącznie o fazę deweloperską.
„Optymalizacja na PC nie jest zbyt ważna” – twierdzi twórca Assassin’s Creed IV: Black Flag
Łukasz Szliselman, 21 listopada 2013, 12:03
Według jednego z twórców Assassin’s Creed IV: Black Flag, optymalizacja gier na PC jest sprawą drugorzędną. Jak stwierdził Sylvain Trottier ze studia Ubisoft Montreal, jeśli tytuł działa zbyt wolno, wystarczy zainwestować w nową kartę grafiki.
AMD Gaming Evolved App - optymalizacja gier i funkcje społecznościowe w jednym miejscu
Kamil Zwijacz, 11 października 2013, 11:18
Firma AMD i serwis Raptr wspólnymi siłami stworzyli aplikację dla komputerów PC, dzięki której w jednym miejscu można uczestniczyć w życiu społeczności i optymalizować wybrane produkcje pod kątem wydajności.
Assassin's Creed IV: Black Flag na PC z lepszą optymalizacją niż „trójka”
Aleksander Kaczmarek, 10 października 2013, 20:59
Deweloperzy z studia Ubisoft Montreal zapewnili, że gra Assassin's Creed IV: Black Flag będzie działać lepiej niż ubiegłoroczna odsłona cyklu na wszystkich platformach sprzętowych, a zwłaszcza na komputerach PC.
Battlefield 4 najlepiej zoptymalizowany na pecetach z podzespołami AMD
Marcin Skierski, 19 czerwca 2013, 11:30
Studio EA DICE oraz firma AMD podpisały porozumienie, na mocy którego gra Battlefield 4 w dniu premiery zostanie najlepiej zoptymalizowana z myślą o komputerach wyposażonych w podzespoły AMD. Mimo wszystko posiadacze procesorów Intela czy kart graficznych od Nvidii nadal mogą liczyć na odpowiednie wsparcie po oficjalnym debiucie tego tytułu.