4K - sprzęt i technologie (2)
Assassin's Creed: Origins na Xbox One X nie działa w natywnym 4K
Kamil Zwijacz, 15 czerwca 2017, 13:24
Całkiem niedawno w magazynie Game Informer opublikowano zapowiedź gry Assassin's Creed: Origins, w której stwierdzono, że na konsoli Xbox One X produkcja zdaje się działać lepiej niż na PC, nawet w rozdzielczości 4K. Jednak dzięki Digital Foundry wiemy już, że tytuł na nowym Xboksie tak naprawdę nie działa w natywnym 4K.
Red Dead Redemption 2 w natywnym 4K na Project Scorpio
Kamil Zwijacz, 1 kwietnia 2017, 10:10
W serwisie Windows Central pojawiły się nieoficjalne informacje związane z grami, które mają działać na konsoli Project Scorpio w natywnym 4K. Wśród tytułów znalazły się m.in. Red Dead Redemption 2 i Forza Motorsport 7.
Wieści ze świata (Project Scorpio, Rocket League, Planet Coaster) 14/3/2017
Krzysztof Mysiak, 14 marca 2017, 16:45
Dziś piszemy o nagrywaniu rozgrywki w 4K i 60 klatkach na sekundę na konsoli Project Scorpio oraz o zapowiedzi dużych aktualizacji do gier Rocket League (Dropshot) i Planet Coaster (Spring Update). Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Crackdown 3 ukaże się najpóźniej za rok; gra zaoferuje natywne 4K na Project Scorpio
Łukasz Szliselman, 5 grudnia 2016, 11:29
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w następne święta Bożego Narodzenia będziemy mogli radośnie siać chaos w Crackdown 3 na konsolach Xbox One i Project Scorpio lub na PC z Windowsem 10. Wydanie na ulepszoną wersję XOne zaoferuje natywną rozdzielczość 4K.
Resident Evil VII na PC ze wsparciem dla HDR i rozdzielczości 4K oraz opcją cross-save
Janusz Guzowski, 26 listopada 2016, 21:28
Firma Capcom potwierdziła, że gra Resident Evil VII w wersji na komputery osobiste zaoferuje wsparcie dla rozdzielczości 4K oraz technologii HDR. Podobny poziom graficzny zapowiedziano w przypadku urządzeń Xbox One S i PlayStation 4 Pro. Jednocześnie egzemplarz kupiony za pośrednictwem sklepu Windows Store zapewni dostęp do opcji cross-save z wydaniem na konsolę Xbox One. Tytuł ukaże się 24 stycznia 2017 roku.
Znamy szczegóły aktualizacji dla Uncharted 4 i The Last of Us na PlayStation 4 Pro
Jakub Mirowski, 12 listopada 2016, 10:13
Wiemy już, jak usprawnione zostały dwie gry studia Naughty Dog, Uncharted 4 oraz The Last of Us, na konsoli PlayStation 4 Pro. Obie produkcje mają teraz zdecydowanie wyższą rozdzielczość i wsparcie dla technologii HDR. Niestety, w przypadku drugiej z nich zanotowano pewne problemy z płynnością.
Recenzje PlayStation 4 Pro - jest dobrze, ale szału nie ma
Kamil Zwijacz, 8 listopada 2016, 13:38
W sieci pojawiły się pierwsze recenzje konsoli PlayStation 4 Pro. Wynika z nich to, co mówiono od samego początku - to dobra konsola dla posiadaczy telewizorów 4K i osób, które nie mają jeszcze PS4, ale o żadnej rewolucji nie ma mowy.
Wiedźmin 3: Dziki Gon bez wsparcia 4K na konsolach
Jakub Błażewicz, 20 września 2016, 11:00
Serwis Eurogamer skontaktował się z pracownikami studia CD Projekt RED w związku z potencjalnym odświeżeniem gry Wiedźmin 3: Dziki Gon pod kątem konsoli PlayStation 4 Pro. Polski deweloper jednoznacznie stwierdził, że nie zamierza wprowadzać wsparcia dla funkcji nowej platformy Sony, włącznie z rozdzielczością 4K.
Project Scorpio - wszystkie gry Microsoftu będą działały w natywnym 4K
Kamil Zwijacz, 19 września 2016, 19:17
Shannon Loftis, szefowa Microsoft Studios Publishing, potwierdziła, że wszystkie gry giganta z Redmond będą działały na Project Scorpio w natywnej rozdzielczości 4K. Z kolei Andrew House z Sony Interactive Entertainment wyjawił, że większość produkcji na PlayStation 4 Pro będzie skalowana do rozdzielczości 4K.
Tylko trzy osoby pracują nad wsparciem Days Gone i inFamous dla PlayStation 4 Pro
Nowak Jakub, 14 września 2016, 20:20
Serwis Digital Foundry opublikował wczoraj na YouTube film, w którym omawiana jest kwestia Uncharted 4 działającego w 60 klatkach na sekundę. Przy okazji rozmowy na temat wsparcia gier z PS4 dla nowej konsoli Sony pojawiła się ciekawa informacja o Days Gone i inFamous: Second Son na "ProStation".
Horizon: Zero Dawn nie działa w natywnej rozdzielczości 4K
Kamil Zwijacz, 8 września 2016, 14:23
Deweloperzy gry Horizon: Zero Dawn wyjawili, że zaprezentowany wczoraj fragment rozgrywki na PlayStation 4 Pro nie działał w natywnej rozdzielczości 4K. Zaznaczono jednak, że produkcja jest bardzo blisko tej wartości.
Xbox One S umożliwi skalowanie obrazu w grach do rozdzielczości 4K
Janusz Guzowski, 6 lipca 2016, 13:07
Jeden z dyrektorów wykonawczych firmy Microsoft potwierdził na Twitterze, że konsola Xbox One S umożliwi skalowanie obrazu w grach do rozdzielczości 4K. Funkcja będzie dostępna zarówno w nadchodzących, jak i wydanych już produkcjach. Urządzenie trafi na rynek w sierpniu tego roku.