Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gry Mafia: The City of Lost Heaven

Mafia: The City of Lost Heaven - recenzja gry
Mafia: The City of Lost Heaven - recenzja gry

recenzja gry29 sierpnia 2004

Historia opowiedziana w „Mafii” dzieje się w latach 30-tych XX wieku i traktuje o karierze Tommy’ego Angelo, gangstera z przypadku.

Mafia: The City of Lost Heaven - recenzja gry na PC
Mafia: The City of Lost Heaven - recenzja gry na PC

recenzja gry29 listopada 2002

Mafia jest jedyną jak do tej pory trójwymiarową grą akcji, która wskrzesza przestępcze podziemie Ameryki lat trzydziestych. Gra powstała w studio Illusion Softworks, twórców nagrodzonej serii gier taktycznych Hidden & Dungerous...

Zapowiedzi gry Mafia: The City of Lost Heaven

Mafia: The City of Lost Heaven - przed premierą
Mafia: The City of Lost Heaven - przed premierą

zapowiedź gry30 marca 2001

Nasi południowi sąsiedzi, znani z stworzenia Hidden&Dangerous przygotowują obecnie kolejny arcyciekawie zapowiadający się tytuł – „Mafia” to gra która przenosi nas za ocean w czasy eleganckich gangsterów ubranych w nienagannie skrojone garnitury.

Przeczytaj również:

Recenzja South of Midnight - gry pełnej magii, która boi się zaszaleć
Recenzja South of Midnight - gry pełnej magii, która boi się zaszaleć

recenzja gry3 kwietnia 2025

Nie mam teraz czasu ani sił na gry długie i ogromne, dlatego na South of Midnight ostrzyłam sobie zęby – zapowiadała się bowiem niedługa przygoda w egzotycznym dla mnie klimacie, wysuwająca na pierwszy plan mroczną opowieść i świetną oprawę audiowizualną.

Recenzja gry Atomfall - wciągająca eksploracja postapokaliptycznej Brytanii w cieniu kiepskiego AI
Recenzja gry Atomfall - wciągająca eksploracja postapokaliptycznej Brytanii w cieniu kiepskiego AI

recenzja gry26 marca 2025

Od pierwszych zapowiedzi byłem zaintrygowany nową produkcją studia Rebellion. Finalnie dałem się porwać – odpaliłem Atomfall około 23:00 i skończyłem grać dopiero o 03:00. Zwiedzanie „brytyjskiego postapo” wciąga, choć nie jest to gra bez wad.

Recenzja gry Split Fiction. Mistrzowie kanapowego co-opa zawiesili sobie poprzeczkę jeszcze wyżej niż w It Takes Two
Recenzja gry Split Fiction. Mistrzowie kanapowego co-opa zawiesili sobie poprzeczkę jeszcze wyżej niż w It Takes Two

recenzja gry4 marca 2025

Jak on to przebije? Takie pytanie zadaję sobie, przeszedłszy Split Fiction. Naprawdę nie wiem, czy Josef Fares będzie w stanie wysmażyć gameplay jeszcze bardziej szalony, intensywny i kreatywny. Wiem jednak, że wciąż mógłby ulepszyć warstwę fabularną.