Najciekawsze materiały do: Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty 4: Modern Warfare - Rooftops Campaign Remastered v.1.0
modrozmiar pliku: 1882,3 MB
Rooftops Campaign Remastered to mod do gry Call of Duty 4: Modern Warfare, którego autorem jest SPi-99
- Call of Duty 4: Modern Warfare - mod [CoD4x] Bot Warfare v.2.2.0 - 1,7 MB
- Call of Duty 4: Modern Warfare - mod CoD MW1 Care Package v.1.0 - 3,2 MB
- Call of Duty 4: Modern Warfare - mod JoJo2498's ADS Tweaks (FOV & Blood) v.6052023 - 654,2 KB
- Call of Duty 4: Modern Warfare - mod CoD4 Conquest Factions (new SP mode) v.19102022 - 241,3 MB
- Call of Duty 4: Modern Warfare - mod Switched Sides Mod v.30092022 - 231,7 MB
Call of Duty 4: Modern Warfare - SP
demo gryrozmiar pliku: 1405,5 MB
Call of Duty 4: Modern Warfare to kolejna gra z gatunku FPS, należąca do bestsellerowego cyklu, kojarzonego pierwotnie wyłącznie z II Wojną Światową. W przypadku "czwórki" utalentowani developerzy z firmy Infinity Ward postanowili jednak zerwać z...
Call of Duty 4: Modern Warfare - poradnik do gry
poradnik do gry4 marca 2019
Poradnik do gry „Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered” zawiera szczegółowe rozwiązanie kampanii dla jednego gracza, ilustrowane licznymi obrazkami. Oprócz tego znajdują się tu informacje o materiałach wywiadowczych, odblokowujących oszustwa.
Call of Duty 4: Modern Warfare - recenzja gry
recenzja gry8 listopada 2007
Światowa premiera 5 listopada 2007. Jedna z najlepszych strzelanin tego roku i bez wątpienia najciekawsza odsłona cyklu – oczywiście mam tu na myśli tylko te odcinki, które ukazały się na „blaszakach” - Panie i Panowie - Call of Duty 4 zrecenzowane!
Najlepsza fanowska kampania do CoD4: Modern Warfare otrzymała remaster
wiadomość6 maja 2024
Ukazał się mod Rooftops Remastered, czyli odświeżona wersja najlepszej fanowskiej kampanii do Call of Duty 4: Modern Warfare.
CoD: Modern Warfare jako survival dzięki modowi
wiadomość29 kwietnia 2022
Ukazała się nowa wersja Survival Mode MW3 Mod, czyli moda, który dodaje do Call of Duty 4: Modern Warfare tryb survivalowy dla pojedynczego gracza.
Samodzielna wersja Call of Duty: Modern Warfare Remastered potwierdzona
wiadomość23 czerwca 2017
Firma Activision potwierdziła samodzielną wersję Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Gra ukaże się 27 czerwca w wersji na konsolę PlayStation 4 i dwa dni później na Xboksie One oraz PC-tach.
- Call of Duty: Modern Warfare Remastered zapowiedziane [aktualizacja: znamy polskie ceny] 2016.05.02
- Call of Duty 4 GOTY za 29,99 zł w salonach Empik i na empik.com 2014.08.20
- Fani serii Call of Duty spędzili w sumie 2,8 miliona lat w trybie multiplayer 2013.08.13
- Robert Bowling żegna się z Infinity Ward i serią Call of Duty 2012.03.27
- Activision odnosi małe zwycięstwo w sądowym starciu z twórcami serii Call of Duty 2012.03.12
- Weekend z serią Call of Duty na Steamie - obniżki, darmowy multiplayer Black Ops 2011.09.02
- Norweska sieć handlowa ściąga z półek Call of Duty 4: Modern Warfare i World of Warcraft 2011.07.29
Call of Duty 4: Modern Warfare - v.1.6 - v.1.7
patchrozmiar pliku: 38,1 MB
wersja: v.1.6 - v.1.7 Poprawka systemowa przeznaczona do gry Call of Duty 4: Modern Warfare. Poniżej opis aktualizacji:
Dlaczego twórcy gier boją się... drzwi?
artykuł17 marca 2021
Drzwi. Kilka desek, zawiasy, klamka, prosty zamek i gotowe. Ten z pozoru mało skomplikowany obiekt potrafi być jednak prawdziwym przekleństwem twórców gier. Dlaczego tak bardzo go nienawidzą?
- 10 gier, które modami zmienisz w Gwiezdne wojny
- Wojny zbyt prawdziwe – dlaczego deweloperzy boją się współczesnych konfliktów?
- Parszywa dwunastka - najlepsi żołnierze w grach komputerowych
- Parszywa dwunastka - najlepsi żołnierze w grach komputerowych
- Katastrofa w Czarnobylu w grach video - Wynoś się stąd, Stalkerze!
Jedenaście lat temu wrażenie robił fotorealizm. Z czasem odkrywałem mechanizmy, które zniechęciły mnie do całej serii. Przede wszystkim szybkość rozgrywki, rollercoaster (czytaj: wariacki pęd) i ucieczka przed aktywującymi się pod nogami granatami. Tylko jedna misja dawała trochę satysfakcji. Mam na myśli czołganie się w wysokiej trawie gdzieś w Czernobylu. Potem gracza czekała strzelanina, przed którą można było zabezpieczyć się rozstawianiem min przeciwpiechotnych. Jednak to nie jest tytuł, po który chętnie sięgałem.
Ta misja Czernobylska była zdaje sie w Prypeci.No fani Stalkera czuli się jak w domu.A że poza tym rollercoaster ? Ja tam od czasu do czasu lubię se tam wejść i się pogibać .Ale jak wspomniałem ,od czasu do czasu.
zdecydowanie najlepsza część call of duty która jest moją ulubioną tak samo jak call of duty world at war jak ktoś chce pograć w multi to polecam przez gamerager bo żeby zagrać nie potrzeba jakiś modów
dopiero będe grał w tego coda ale emocje z jakimi oglądałem te filmiki i ta fenomenalna secenka i misja w samolocie to było coś
jeśli macie steama i coda 4 to mógłbym założyć serwer tvgry i wszyscy moglibyśmy sobie na jednym serwie posiedzieć piszcie
czy chcecie taki serwer czy nie czekam do 15 listopada 2018 roku
Gra się fajnie. Niezła dynamika i świetnie, że można pobawić się różnymi elementami, z obsługą działek Herculesa C130 włącznie. Oczywiście wnerwia to co zwykle w tych grach - gościu nie patrząc wystawioną ręką zza winkla trafia nas jak ze snajperki.
Ostatnia dobra cześć serii później dopiero dorównuje jej Infiniti Warfare.
Call of Duty IV Modern Warfare Single Player 6,5/10:
Witajcie, na wstępie chce powiedzieć, że gre można przejść w 3-4h, ja ukończyłem ją dziś po raz drugi na poziomie normalnym. Wybór broni jest dość spory, niezły rozrzut w broniach, grafika jak na 2007 rok na prawde niezła, karabiny, postacie, samochody, helikoptetry, itp bardzo ładnie wyglądają, muzyczka w grze również mi się spodobała. Misje proste liniowe i wciągające, gra to taki typowy shooter, kampania jest krótka ale dość dobra. Na pewno raz na dwa lata sobie przejdę kampanie, polecam serdecznie, gra na jedno posiedzenie przy kompie. Trzymajcie się.
Chyba jedne z najlepszych codów w historii tej serii. mimo wieku, polecam tą gre 9/10
Do gry wróciłem po jakichś 10 latach od czasu jej pierwszego przejścia i poza już nie tak dobrą grafiką nawet się nie zestarzała, mało tego grało mi się w nią tak dobrze jak kiedyś, choć i tak miano ulubionej z trylogii Modern Warfare należy do dwójeczki. Do liniowości przyzwyczaiła nas każda z części, także nie ma co traktować tego jako zarzut, ale nie wybaczam krótkiego czasu gry, z którego również słynie seria. Te 5-6 godzin, które przeznaczymy na kampanię w trybie dla pojedyńczego gracza to zdecydowanie za krótko i chciałoby się więcej. Ciekawe misje i ciekawi bohaterowie z Kapitanem Price na czele, a tej w Czarnobylu nie zapomnę nigdy. Grałem we wszystkie poprzednie części, nawet te które ukazały się tylko na konsolach i uważam, że pójście w czasy nowoczesne było dobrym kierunkiem, choć można było wykorzystać tutaj lepszy balans, tzn. czasy współczesne i drugowojenne naprzemiennie, albo chociaż co 3 lata. Do gry z pewnością jeszcze kiedyś wrócę, tak jak robię to w przypadku wszystkich innych części.
Długo się bronił przed zagraniem w tą część, bo jedynie tolerowałem 2 wojnę światową. Wczoraj po przejściu gry po raz pierwszy uważam, że jest świetna. Oczywiście jest bardzo krótka i liniowa, ale jest to doświadczenie dające masę zabawy i satysfakcji. No i grafika nawet dziś prezentuje się świetnie. Już nie mogę się doczekać zagrania w MW2.
Opis:
Intensywna gra o szybkim tempie i różnorodnych lokacjach. Regeneracja zdrowia i nieskończony respawn przeciwników.
Zalety:
– ciekawa kampania.
– ładne animacje.
– ładna grafika przy rozsądnych wymaganiach sprzętowych.
– grywalny tryb sieciowy.
Wady:
– jest regeneracja zdrowia, ale gracz potrafi przyjąć na siebie aż 6-7 pocisków zanim skona. Tak samo jest z przeciwnikami.
– przeciwników często jest za dużo, gra z taktycznej strzelanki zamienia się w Serious Sam.
– widoczny respawn przeciwników wywołany przez wejście w portal na mapie.
– inteligencja żołnierzy jest słaba. Zostają w tyle i nie pomagają lub wyrywają się do przodu wg. programu, nie oceniając zagrożenia.
Na tej grze powinni skończyć serię Modern Warfare 10/10
Wizualnie - znakomita. Mechanika - bardzo dobra. Tylko, do jasnej ciasnej, przeciwnicy zainwestowali chyba w fabrykę granatów - każdy nosi ich ze sobą więcej niż magazynków i naparza bez przerwy! Przecież to nierealne!
Całkiem dobra gra mamy różne bronie odmienne realia od tych drugowojennych.Bardzo dobrą grafikę ,różne misje, możliwość wyboru broni czy zwrot akcji.Jest w czym wybierać pośród zalet jest także wersja remastered która ma jeszcze lepszą grafikę.Jednak misji nie możemy wykonywać jak chcemy trzeba tu współpracować z grupą. Co pokazuje misja na Ukrainie w Prypeci gdzie trzeba się przemknąć przez obszar. W przeciwnym wypadku nas zastrzelą.Polecam
Bardzo dobra gra,współczesne czasy,momentami za trudna na weteranie,grafika jak na tamte czasy zadowalająca, jak również i na obecne nie jest dla mnie osobiście taka zła.minusem gry jest to, że jest za krótka.
COD MW (4) 2007
Do patcha 1.7 ściągnąłem patch cod4x_client_20_0 aby grać w multi. Pytania:
1. zniknął mi celownik wirtualny ( crosshair ) przy broni, pomimo, że w ustawieniach nie jest ustawiony "hardkor" czy to normalne ?
2. czy można postawić swój serwer w multi czy trzeba coś wykupić ?
3. po zainstalowania patch cod4x....... jest w ustawieniach opcja "ściągnij aktualną wersję ......" obecnie informuje, że mam 20.5 i zaktualizuj do 20.6, ale wyskakuje mi komunikat podczas próby aktualizacji, że czegoś nie może znaleźć, czy to normalne ?
Lubię FPS i gry akcji, ale raczej w stylistyce fantastycznej. Dlatego podoba mi się Wolfenstein, Bioshock, czy Metro.
Call of Duty mi się nie podoba, bo to czysta strzelanka osadzona w świecie rzeczywistym.
Jeśli ktoś lubi wczuć się w rolę bohatera wojennego, to spoko - miłego grania. Ja wolę coś bardziej odjechanego, jakiś steampunk, albo dystopię.
Ogólnie gra jest świetna, z klimatem, spójną fabułą i ciekawymi misjami. No ale ile tu jest grania? 3-4 godziny? Po unieruchomieniu rakiet myślałem, że jeszcze sporo rozgrywki, dlatego byłem zaskoczony, gdy niedługo później wyskoczyła mi lista płac. Na normalnym poziomie to właściwie samograj, wszystko idzie jak po sznurku. Oczywiście znowu trzeba tu bez przerwy uciekać przed granatami, no ale to już standard w tej serii. Podsumowując - intensywnie, z pomysłem, tylko mało.
Gra z 2007, a nawet teraz da sie w to grac - czego nie mozna powiedziec o wszystkich grach z tego rocznika. Fabula liniowa, ale daje jakies pole manewru dla gracza. Oprocz misji na czas - za tymi nie przepadam.
COD MW 4
Miałem zapisane seavy - 2 profile do gry w multi, zmieniłem sprzęt komputerowy po wczytaniu gry w multi mam odtworzony tylko jeden profil, drugi istnieje ale jest wyzerowana ranga żołnierza do najniższej, co jest ?
Call of Duty 4: Modern Warfare to gra FPS z 2007 od Infinity Ward. To wstrząsające, intensywne i wciągające spojrzenie na wojnę w nowym tysiącleciu. Wyrwanie się ze strefy komfortu okupowanej przez nazistów Europy i wskoczenie w czasy bardziej współczesne było sporym ryzykiem studia, ale to ryzyko się opłaciło. Rozgrywka w trybie dla jednego gracza jest z pewnością najlepszym dziełem Infinty Ward, a sama gra zawstydziła Crysis, który był przecież zdecydowanie najładniejszą produkcją 2007 roku. Call of Duty 4 zwyciężył. Ponadczasowy klasyk, który na nowo zdefiniował gatunek FPS. To wspaniały i nie do pominięcia klasyk w świecie gier. Najlepsza część w serii. Blisko gamingowej perfekcji.
Gameplay. W przeciwieństwie do poprzednich produkcji Infinity Ward gra opowiada jedną, ciągłą historię. To skuteczne narzędzie. Gra opowiada swoją historię z wielu perspektyw, bo gramy brytyjskim agentem SAS, a także amerykańskim żołnierzem piechoty morskiej. Chociaż sama historia, która kręci się wokół skradzionych rosyjskich bomb nuklearnych i terrorystów z Bliskiego Wschodu nie jest specjalnie nowatorska to jest przyjemna. To niezwykle intensywna strzelanka głównie dlatego, że jest tak wielu wrogów i są mądrzejsi niż w CoD i CoD 2 dzięki udoskonalonej sztucznej inteligencji. Jeśli nie będziemy flankować wroga możemy być pewni, że on nas zaflankuje. Wrogowie zazwyczaj wiedzą, że należy pozostać w ukryciu, a nie walczyć na otwartej przestrzeni. Dlatego strzelają z RPG i rzucają wiele granatów. Próbują nas wykurzyć, a ponieważ większość samochodów eksploduje i zabija nas, jeśli zostaniemy obok nich dość często jesteśmy zmuszeni się ruszyć. Wróg ma także dostęp do psów, a to poważne utrapienie, bo nie boją się i nie martwią się, że zginą od naszych kul. Chcą tylko rozerwać nam gardło. Psy poruszają się szybko i czasami atakują, zanim się odwrócimy, żeby ich zobaczyć. Jeśli pies zaatakuje uderzymy o ziemię i mamy ledwie dwie sekundy na wykonanie ataku wręcz i złamanie psu karku. Inaczej pies rozerwie nam gardło i umrzemy. Sztuczna inteligencja naszych sojuszników jest znakomita. Poruszają się, zachowują się i reagują jak ich prawdziwi wojskowi odpowiednicy. Duże wrażenie robi też inteligentna fizyka pocisków. Kiedy strzelamy w ścianę kule niekoniecznie zatrzymują się w miejscu. Kaliber pocisku, odległość i grubość ściany określają jak bardzo pocisk jest spowolniony. Drewno i płyta gipsowo-kartonowa zwykle nie zatrzymają kuli. Możemy więc strzelać przez ściany i trafiać wrogów ukrywających się. Jest to dość istotny element wpleciony w kampanię dla pojedynczego gracza. Większa część kampanii polega na przechodzeniu przez serię dość krótkich, liniowych poziomów. Istnieje kilka misji obrony w której można opracować własną strategię odparcia ataku wroga. Jednak większość czasu spędzamy zgodnie ze standardową procedurą operacyjną. Istnieje jednak kilka zmian w standardowej formule strzelanek dzięki którym elementy nie stają się powtarzalne. Podczas kampanii przejmujemy chwilową kontrolę nad pozycją strzelca podczas lotu helikopterem przez miasto na Bliskim Wschodzie. Moim osobistym faworytem jest krótki moment w którym znajdujemy się przed zamontowanym karabinem snajperskim. Nasz cel znajduje się w znacznej odległości. Aby oddać celny strzał należy dostosować się do wiatru i efektu Coriolisa spowodowanego obrotem Ziemi. Kiedy oddamy strzał widzimy jak się zakrzywia. To niesamowity moment w grze, która ma kilka takich niezapomnianych niespodzianek. Tryb dla jednego gracza w COD4 jest świetny, ponieważ dostarcza niesamowitych wrażeń. Poświęcono czas na ożywienie nowoczesnego uzbrojenia. Wiele niesamowitych narzędzi wojennych używanych dzisiaj ma zastosowanie w COD4. Obsługujemy broń śmigłowca bojowego AC-130, który lata nad polem bitwy i strzela pociskami 105 mm, które dziesiątkują wroga i dokonujemy dużych eksplozji za pomocą rakiet Javelin, które spadają prosto w dół i trafiają w cieńszy górny pancerz czołgów i przeglądamy mały arsenał zarówno lekkich jak i ciężkich dział wyposażonych w różnorodne lunety i ulepszenia. Mając na polu bitwy zadziwiającą liczbę wrogów do przetrwania potrzebujemy najnowocześniejszych technologii. Moja ulubiona misja to snajperska, która ociera się o geniusz. Na poziomie trudności normalnym kampania oferuje ok 6 godzin. Na poziomie Marines 8-9 godzin.
Grafika i udźwiękowienie. Gra na premierę działała wręcz idealnie z kilkoma rzadkimi czkawkami w liczbie klatek na sekundę oferując bogate detale, świetne tekstury, doskonałe animacje dla sojuszników, niesamowite efekty cząsteczkowe i gwiezdne oświetlenie. Grafika świetnie sobie radzi z renderowaniem szeroko otwartych pól, ciasnych budynków i silosów ziejących dymem. Dźwięk jest równie imponujący. Walka jest głośna. Krzyki sojuszników, przekleństwa wrogów, złowieszczy brzęk granatu spadającego u naszych stóp tworzą niesamowite wrażenia. Możemy zatracić się w walce wciągnięci przez grafikę i dźwięk. To doskonały technicznie wysiłek, który nie zawiódł. Oczywiście w 2007 roku nic graficznie nie mogło równać się z Crysis, ale CoD4:MW po blisko dekadzie od premiery został zremasterowany więc w odświeżonej wersji graficznie nawet obecnie nie ma się czego wstydzić.
Podsumowanie. Kampania dla jednego gracza to mistrzowska klasa kreatywności. Każda misja niezależnie od tego czy jest to wysokooktanowy atak frontalny czy skradankowa infiltracja jest przygotowywana z należytą starannością dzięki czemu rozgrywka jest różnorodna i stale wciągająca. Nowoczesna technologia wojskowa i dbałość o detale zrobiło ogromne wrażenie. Zarówno tryb single player i tryb wieloosobowy rozkochał miliony osób. Po premnierze tej gry FPS świat gier wideo już nigdy nie był taki sam, bo stanowiło globalny punkt zwrotny w świecie gier wideo, a w szczególności FPS w jakim poszły kierunku. Płynność i poczucie zaangażowania uzyskane dzięki temu produktowi sprawiły, że CoD4 stał się punktem odniesienia i od tego momentu cała panorama gier FPS wyglądała jak coś co próbuje z niej naśladować. W 2016 wydano zremasterowaną wersję, która ma lepsze tekstury i efekty, ale mocno podniosła wymagania sprzętowe.
https://www.youtube.com/watch?v=ELd7Ntpuc4E&ab_channel=NRMwalkthroughHD
FPSy, które mocno mi zaimponowały to między innymi Doom 1993 i Doom II 1994, System Shock 1994, Duke Nukem 3d 1996 i Blood 1997, Dark Forces II - Jedi Knight 1997, GoldenEye 007 1997, Quake II 1997, Half Life 1998, Unreal 1998, The Operative: No One Lives Forever 2000, HALO 2001 i HALO 2 2004, Return to Castle Wolfenstein 2001, Soldier of Fortune II 2002, Half Life 2 2004, F.E.A.R.2005, Call of Duty 4: Modern Warfare 2007, S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl 2007 i S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat 2009.
Pierwsze Call of duty Przedstawiające współczesny konflikt i pamiętam że gra kiedy wyszła była bardzo dobra i wciągająca grafika jak ta tamte czasy była porostu piękna od czasu do czasu wracam do tej odsłony Call of duty.
COD 4 MW ( 2007 r. )
1. Gdzie znajduje się najnowszy patch 21.2, automatyczna aktualizacja nie pobiera, podobno to znany problem ?
2. Czym różni się lista gier multi "internet CoD4X" od listy "internet ATVI" ?
3. Dlaczego nie widać mojego serwera dedykowanego na listach do gry multi ww. tylko w ustawieniu lokalnym skoro wybieram "dedykowany internet" ?