Najciekawsze materiały do: Throne of Darkness
Throne of Darkness - Throne of Darkness Unofficial Patch v.1.3.2 beta
modrozmiar pliku: 6,8 MB
Throne of Darkness Unofficial Patch to modyfikacja do gry Throne of Darkness, opracowana przez społeczność fanowską.
Throne of Darkness
demo gryrozmiar pliku: 111,1 MB
Throne of Darkness to gra akcji z elementami cRPG, której fabuła toczy się w feudalnej Japonii. Zadaniem gracza jest pokonanie Księcia Ciemności i jego armii w pojedynkę lub jako przywódca drużyny. Można kierować zespołem czterech samurajów w...
Throne of Darkness - recenzja gry
recenzja gry15 listopada 2001
Światowa premiera 26 września 2001. Throne of Darkness to gra akcji z elementami cRPG, której fabuła toczy się w feudalnej Japonii. Zadaniem gracza jest pokonanie Księcia Ciemności i jego armii w pojedynkę lub jako przywódca drużyny.
Klon Diablo i Diablo 2, który nie bał się eksperymentów. W Throne of Darkness walczyła i narażała się na śmierć cała drużyna
wiadomość11 października 2024
Throne of Darkness to nieco zapomniany konkurent Diablo 2, który ma w sobie więcej DNA „Diabełka”, niż się wydaje. A że przy okazji ten hack’n’slash torował drogę takim przebojom jak Dungeon Siege, to inna sprawa.
- Premiera Throne of Darkness PL 2001.12.06
- Recenzja Throne of Darkness 2001.11.15
- Polonizacja „Tronu Ciemności” 2001.10.09
- Throne of Darkness jedzie do sklepów 2001.09.26
- Beta-testy Throne of Darkness 2001.08.24
- Throne of Darkness – Demo 2001.08.14
- Postępy w pracach nad Throne of Darkness 2001.06.18
Throne of Darkness - v.1.1
patchrozmiar pliku: 4,1 MB
Wersja: 1.02 Polska wersja patcha do Throne of Darkness, o numerze 1.1. Jest on niezbędny do poprawnego działania gry w wersji multiplayer, przy korzystaniu z dedykowanego serwera Sierry.
Świetne pomysły sprzed lat, których brakuje w nowych grach
artykuł28 lipca 2020
Zmiany, zmiany, zmiany... Nowe mechaniki w grach wideo rodzą się i umierają chwilę później. Niektóre zostają zapomniane, a jeszcze inne wracają do łask po latach nieobecności. Przyjrzyjmy się kilku z nich, odbywając nostalgiczną podróż w minione czasy.
Gierka fajna ale nic poza tym. Szokuje brak kontroli nad postaciami - tak na prawdę jesteś w stanie kontrolować tylko tę którą właśnie wybrałeś, reszta lata jak im się podoba. Przydałaby się opcja pauzy (jak w Baldur's Gate) na wydanie poleceń postaciom. Ciekawym pomysłem jest system tworzenia i modyfikacji wyposażenia. Reszta zerżnięta z Diablo Blizzarda...
Gieroja rzeczywiscie jest swietna ale ma sporo drazniacych bledow.
Zgadzam sie z Toba ze bezn. jest sposob kontroli postacji.
Gra by bardzo zyskala gdyby kierowalo sie tylko jedna postacja. Mozna sie teraz troche zamiotac :((
Pauza nie koniecznie - bo powstal by tak Baldur's Gate
A czy to ze reszte zerzneli z Diablo to zle ??? Moim zdaniem nie..
Najwzniejsze ze na podst. dosyc ciekwaego nazwijmy to enginu stworzyli gre (gdyby byla 1 postac) lepsza i to oniebo od Diabelka
Ta gra jest od lat 5 do 12, w D1 i w D2 przyjemnie sie gralo, nawet takiemu starcowi jak ja. W ToD grac moga tylko dzieci, albo jak moj ktos jak moj szef, ktory ma zajoba na punkcie sredniowiecznej Japonii ( dla klimatu ).
Nie do końca się zgodzę, że tylko dla dzieci od 5-12. Ja też się tym dobrze ubawiłem mimo iż mam 26. Ze stwierdzeniem, iż jest to gra dla maniaków ery samurajów itp się zgodzę ale uważam, że przy tej gierce będzie się dobrze bawił każdy zwolennik action RPG. Amen ;-)
mi tam sie gierka podobala srednio, jestem maniakiem dlablo, ale tutaj zbyt wiele rzeczy jest jakby zrobionych na sile, poza tym nie ma tego "czegos" co ciagnie do diabelka i wielu innych produkcji, IMHO taka troszke bezplciowa
Jeśli chodzi o wiek to odwróciłbym sytuację, raczej D1 i D2 jest dla dzieciaków. Ta gierka jest całkiem fajna. A do sterowania postaciami można opanować. Natomiast nie potrzeba marnować czasu na pokonywanie hektarów, żeby naprawić broń, czy kupić parę eliksirków - zostaje sama nawalanka i taktyka. Szkoda, że gra jest za krótka.
dno!!!
nie piszcie że "zerżnięte" bo na opakowaniu pisze "gra wzorowana na słynnym diablo"
Ja w to kiedys gralem przez pol roku i mi sie nie znudzilo.Niestety mialem system robiony i stracilem wszystkie sav'y a od nowa mi sie nie chcialo przechodzic..A mialem 5\50 gry wykonanej..Ale moze niedlugo znowu zainstaluje ją...Kazdy kto chce sie podzielic opinia niech pisze na gg:3910463...Miłej nocy(jesli ktos przeczyta to w nocy)lub miłego dnia(jesli przeczyta w dzien) :)
Rok temu grałem w demko tej gry - spodobało mi się. Dzisiaj tata zamówił mi na IDG (wydawnictwo, np. PC World Komputer itp.) dwa numery GameStar-a (czasopismo o grach, już się nie ukazuje), gdzie w pierwszym pełniakiem jest Arcanum: Przypowieść o Maszynach i Magyi, a w drugim - ToD.
Nie mogę się doczekać!
Ej yo jestem nowy i chce aby ktos mi powiedzial(a) co zrobić w Throne of Darkness bo niewiem co dalej robic gdyż jestem na teleporcie Momji Forest i zrobiłem wszystkie zadania nawet poboczne więc kto wie co zrobić dalej niech do mie pisze plz Amen :-)
Świetna długa gra POLECAM
Gra genialna chociaż można mówić , że jest ''zerżnięta'' od kultowego Diablo to posiada ona swój super styl ale każdy ma swoje zdanie... Jest według mnie o tyle lepsza od Diablo , że można kierować aż 7 postaciami więc nie można się nudzić podoba mi się też fabuła tej gry ;p
Grać się w to da choć jest do czego się przyczepić.
Samowolka postaci w sytuacjach, gdy ci nie potrafią się skupić na jednym przeciwniku to jedno.
Mag i łucznik padają błyskawicznie, posiadanie w drużynie jednej postaci do walki dystansowej to maksimum. I tą postacią kierujemy, walczący w zwarciu sobie poradzą ale łucznik i jego AI kuleje ostro.
Ciągle posyłam ludzi do leczenia przez teleportację bo na mikstury szkoda kasy, mam inne wydatki.
Nie można sprzedawać przedmiotów, przedmioty możemy jedynie dać kowalowi by miał części do robienia lepszych przedmiotów.
Naprawa jest tania i szybka ale identyfikacja (a potem usuwanie ewentualnych klątw) kosztuje nas krocie przez pierwsze kilka godzin.
Jedynym źródłem złota jest ubijanie przeciwników, otwieranie skrzyń oraz rozwalanie beczek.
System magii niezły ale coś za często czary przechodzą przez przeciwników :/
Do tego mag na początku bardzo wolno zbiera XP (które otrzymujemy za ranienie przeciwników, im większe obrażenia tym więcej punktów dostajemy) ale potem podobno jest dobry.