Najciekawsze materiały do: Red Faction: Guerrilla
Red Faction: Guerrilla - Toggle HUD
modrozmiar pliku: 5,7 MB
Toggle HUD to modyfikacja do Red Faction: Guerrilla, której autorem jest -TheJanitor-
Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
poradnik do gry14 października 2009
Poradnik do Red Faction: Guerrilla prowadzi gracza zarówno przez główny wątek fabularny jak i misji pobocznych, nie omijając kompletu zadań trybu Mistrza Demolki. Zawiera opis sprzętu z modyfikacjami, mapy z obiektami do zniszczenia oraz listę osiągnięć.
Red Faction: Guerrilla - recenzja gry na PC
recenzja gry24 września 2009
Światowa premiera 2 czerwca 2009. Kompleksy budowlane, wieże, posterunki kontrolne czy mury obronne - w Red Faction: Guerrilla nic nie stanie na Twojej drodze. Ale czy na pewno? Co bowiem z wymaganiami sprzętowymi i sterowaniem? Sprawdziliśmy to w wersji gry na PC.
recenzja gry
Red Faction: Guerrilla - recenzja gry 2009.06.12
Świetna seria strzelanek science fiction miała szansę na powrót po latach. Nowe Red Faction dobrze rokowało, ale zostało uśmiercone niemal w zarodku przez Embracer
wiadomość23 czerwca 2024
Według nieoficjalnych doniesień studio Fishlabs miało pracować nad nową grą z serii Red Faction. Projekt został jednak anulowany przez grupę Embracer.
Zapowiedziano Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered
wiadomość29 marca 2018
Red Faction: Guerrilla jeszcze w tym roku doczeka się swojej zremasterowanej wersji. Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered, nad którym pieczę sprawuje firma THQ Nordic, trafi na komputery osobiste i konsole PlayStation 4 oraz Xbox One.
Szwecja chce delegalizacji lootboxów, PUBG traci graczy i inne wieści
wiadomość8 lutego 2018
Dziś piszemy o szwedzkim ministrze, który dąży do delegalizacji lootboxów w 2019 roku, pierwszym spadku średniej liczby graczy w strzelance PUBG, drugiej zbiórce pieniędzy na grę The Good Life i samotnej aktualizacji do Red Faction Guerrilla po roku ciszy. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
- Darmowe dodatki do Endless Space 2, Red Faction Guerrilla na PS4 oraz XOne i inne wieści 2018.01.19
- Wieści ze świata (Evolve, Warface, Red Factions: Guerrilla) 3/12/2014 2014.12.03
- Homeworld w rękach studia Gearbox, Darksiders przejęte przez Nordic Games - wyniki drugiej aukcji aktywów THQ 2013.04.23
- Seria Red Faction przeceniona na Steamie 2011.10.13
- Słabe wyniki finansowe THQ i koniec marki Red Faction 2011.07.28
- Film Red Faction: Origins zadebiutuje 4 czerwca 2011.04.18
- Film Red Faction: Origins jak Battlestar Galactica? 2011.03.13
Red Faction: Guerrilla - patch #2 ENG
patchrozmiar pliku: 108,6 MB
wersja: patch #2 ENG Patch przeznaczony do angielskiej edycji gry. Poniżej opis aktualizacji:
SPIRYT1410---------------> Ja się dziwie że w ogóle ci się uruchomiło.
Czy oni nie mogą wydać jakiegoś patcha który by zlikwidował ten problem z przecinaniem gry podczas większych eksplozji,bo to chyba nie przystoi wydawać grę z takim błędem który na każdym kroku zniechęca do grania.
Może byś wymienił komputer , a nie pierdział że gra zle zrobiona! bo mi nic nie przycina
a patche są 2 , do tej gry!
Mi też ta gra jakoś przycina... Podczas gry mam 40-50 kl/sek (detale wysokie czyli najwyższe) i czasem zdarza się taka sytuacja ,że gra na moment się zatnie i trzeba czekać ze 2 minuty za nim znów ruszy tyłek.Wgrywałem już jakiegoś patcha ale nic to nie dało.
BTW.Próbowałem ustawiać ustawienia grafiki na niskie,średnie jak i wysokie i na każdych gra chodzi tak samo.Tu naprawdę coś spartolili jeśli chodzi o optymalizację ,a grafika nie zachwyca ;) rażą słabe tekstury, monotonne otoczenie i przeciętnie modele postaci.
Sama gra początkowo daje mnóstwo radochy ale później, gdy już system zniszczeń nie daje rady staje się nieco monotonna.Na obecną chwilę dałbym jej 7/10 może 7+.
gra od samego poczatku ci tnie?
Też mam problem że przy większych zawaleniach budynków gra zaczyna ciąć. Do tego dziwne bugi z dźwiękiem...
UFC_MMA -> Jak byłem w miejscowości Parker to w sumie nie cięło.Problem pojawił się w Dust i co najlepsze zauważyłem ,że gra zacina się wtedy kiedy na na ekranie pojawią się jakieś napisy o wytycznych itp. podczas większych wybuchów nie tnie tylko klatki lecą w dół (dość drastycznie).
to chyba już zależy od kompa , ja mam i5 750 , 4gb ram i GTX 275 , win 7 64 i ani razu mi nie przycielo a przy zawalonych budynkach fps ponizej 48 nie spada , wszystko mam na maxa ustawione tylko aax4 , pretensje to można mieć do nvidi i do ich jeb.. physx , każda gra z włączoną tą opcją nawet na normal , bo albo jest w grze on lub off albo normal i high , każda gra się tnie z tym detalem , Batman , ten ruski szajs na statku , nawet ghost recon AD2! , jedynie metro 2033 nie cieło ale fps ostro leciały w dól , aż strach pomyśleć jak będzie mafia 2 chodzić ;/
oczywiśćie gdy się wyłączy tą opcje gra już chodzi dobrze , ale żeby brakowało jak np. w batmanie dymu itp. detali które powinny być bez tego gówna , jakim jest physx to jest dopiero chamstwo!
Jakiś tydzień temu nabyłem tą grę i muszę przyznać że jest ona strasznie słaba.
-powtarzalność misji w tej grze jest wręcz zabójcza
-AI naszych kompanów i oponentów jest bardzo uboga
-model prowadzenia pojazdów jest niedopracowany
-podczas atakowania jakiś obiektów raptownie zlatuje się mnóstwo wrogich żołnierzy i nie sposób to ogarnąć
-bronie jakie są dostępne w grze dają mało satysfakcji z ich używania, szczególnie główny karabin szturmowy
-fabuła też jest mizerna, nawet nie trzeba w ni a wnikać bo praktycznie nie istnieje
Na plus oczywiście jest system niszczenie otoczenia, ale nie jest on w stanie uratować tej gry.
Ocena 6.5/10
Kupiłem grę bo była za 20 zł na allegro, na początku nie chciało mi się w nią grać lecz jednak gdy ją uruchomiłem to nie mogłem od niej odejść, gra mnie po prostu wciągnęła, narzekacie że nudne misje itp. ale mi np. podoba się w kółko rozwalanie budynków itp. Najlepiej wydane 20 zł w moim życiu :)
Hmm. Kupiłem za 2,5 euro na Steamie. No i mam problem: new game - zaczyna się filmikiem, po czym stoję gdzieś w górach i mogę tylko się rozglądać. Żadne klawisze, nic nie działa. Są też misje bonusowe - i tutaj nie ma problemu. Działa, nawet płynnie, jest ok.
Ale normalne gry zacząć się nie da. Ma ktoś pomysł, o co może chodzić ? Próbowałem zmieniać konfigurację klawiszy, oczywiście nic nie dało. Nie chce mi się ściągać od nowa, bo sporo GB znowu chwile potrwa ...
Roman11 To jest Jumpscenka. Poczekaj chwilkę i będzie działało :)
Ano niestety nie. Ale nie jestem jedyny :) W wątku https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=10964511 jest na ten temat więcej. Ale nie miałem kiedy spróbować - jak skończę inne gry, wrócę do tematu.
Gra ogólnie pozytywna. Aczkolwiek daleko jej do ideału. Problem w tym , ze (przynajmniej ja) mogłem w nią grac ok 2 godzinki potem znużenie z powodu powtarzalności misji. Zgodziłbym się w wielu kwestiach z MORTALKING. To nie to co pewne gry :) w , które jak przysiadłem za młodu to i 10 godzin pękło:). Chciało mi sie grac ze względu na świetny model zniszczeń i pewną dowolność w rozwiązywaniu zadań. Dowolnośc w ramach destrukcji-czyli czy ropieprzyć coś tak czy siak. Bo fabuła NIESTETY zbyt płytko zarysowana i często gubi się ....Szkoda. W sumie gra sprowadza się jak to sandbox do jeżdżenia z miejsca na miejsce...rozwalania obiektów...trochę strzelania nawet fajnie zrealizowanego z dostępnym systemem osłon które są 'destruktywne" co fajnie zmusza do ciągłego ruchu i kombinowania.Męczy natomiast to ze szybko wypełniamy misje głowne, które jednak nie wysatrczają na "przejście" do kolejnego obszaru...tzn nie jet to takie proste bo można pojechać ale...będą trudnośći :)..kto grał wie o co kamą...cóż ostatecznie bawiłęm się w miarę fajnie więc 7+/10 - a poza Assasin Creed, GTA 4 i SAINTS ROW 2 nie przepadam za sandboxami...więc nie najgorzej...gdyby tak fabuła była bardziej dopieszczona , więcej "filmików cutscenkowych" ...tak na marginesie to ciekawy temat na dyskusję: fabuła gier. PEWIEN jestem , ze niewiele trzeba wysiłku aby rozwinąc skrzydła...sam X razy myślałem grając-czemu nie dopisali tego i tego w postaci 30 sekundowej scenki...nie chodzi o jakieś super głębie przekazu ale o tło dla akcji...dziwne to...ale grę summa summarum polecam choć z lekką niepewnością bo ma swoje minusiki.
Witam mam zamiar kupić sobie tą gre i chciałbym zapytać czy pójdzie mi spokojnie ta gra na takich wymaganiach sprzętowych. Bo czytam i większość ma problem z przycinaniem sie gry...
Core 2 Duo E4600, 2Gb Ram, GF 8500GT 512MB... Pójdzie Mi Ta Gra Bez Żadnego Przycinania ???
Świetny jest dodatek DLC do tej gry nowa całkowicie mapa nowa frakcja nowy bohater(bohaterka) nowe bronie pojazdy i misje super
Mam pytanie. Czy gra pójdzie mi na sprzęcie: Intel Pentium Dual CPU E2200, 4GB ram, Geforce GTS 450 1GB?
Fajna gierka, nieźle można zrównać budynki z ziemią, dużo się dzieje. Grę przeszedłem.
Plusy:
-System zniszczeń
-Bronie i pojazdy
-Sporo akcji
-Otwarty świat
-Wciąga
Minusy
-Fabuła
-Nieciekawe misje
-Za dużo przeciwników
-Monotonność
Ocena: 8/10
Wprawdzie ja jeszcze nie grałem, ale przynajmniej w Red Faction: Guerilla warto grać na najłatwiejszym poziomie trudności (Casual), bo gra wtedy sprawia więcej frajdy. Wolniej giniemy, możemy dłużej się bawić np. niszczeniem budynków czy łatwiej walczyć wręcz (bo ciebie nie zabiją zanim do kogoś doskoczysz) itp.
Zresztą jak ktoś chce, to może sobie przeczytać te dwa krótkie artykuły na ten temat:
http://multiplayerblog.mtv.com/2009/06/17/why-i-played-and-finished-red-faction-guerrilla-on-casual/
http://www.wired.com/gamelife/2009/06/red-faction/
Poza tym może zainteresują kogoś jakieś mody, patche czy narzędzia (tools) do gry - jest np. patch poprawiający niektóre błędy z działaniem gry w Windows 7 (ale sprawiający problemy w multiplayerze) czy narzędzie do sprawiania, że destrukcja jest bardziej "realistyczna" - więcej odłamków, łatwiej coś może się zawalić (dzięki czemu most raczej już nie powinien trzymać się w powietrzu bez podpór jak w czystej wersji gry itp.) - Physics Mod i jeszcze jakiś Mod Manager.
A, i jeśli ma się wersję z CD Projektu to na ich stronie są patche do polskiej wersji gry oraz darmowe DLC.
Trochę płytka historia i powtarzalnosc misji to jedyne minusy, ale gra daje mnostwo zabawy totalna rozwałka jak najbardziej polecam. 7.5/10
W sumie jak dla mnie do największych bolączek gry należy średnia optymalizacja i "głupi" GPS, co do reszty to jest ok, pewnie dlatego że cudów na kiju i tak się nie spodziewałem. Faktycznie fabuła nie zaskakuje, wtórność misji trochę nuży, ale jednak da się grać i to całkiem znośnie, no po za momentami kiedy gra zaczyna z niewiadomych powodów przycinać - najczęściej podczas jazdy samochodem.
@arkadius2 Akurat optymalizacja jest co najmniej bardzo dobra, na PC o parametrach 1.8 Ghz( jeden rdzeń), 1GB Ram i Geforce 6600 128MB miałem ponad 20 fps i żadnych spadków.
Pierwsze 2 godziny nie mogłem się oderwać ale z czasem z dnia na dzień grało mi się coraz to bardziej ciężko. Nie dlatego że gra jest trudna czy zabugowana.... Po prostu jest nudna. Jest tak nudna że nie przeszedłem nawet 1/4 mapy bo ciągle dojedz tam zniszcz ten budynek zabij wszystkich i wróć.... Ode mnie 6/10 (Pierwsza odsłona 9/10 druga odsłona 7/10)
Ukończyłem grę na zintegrowanej karcie z I7 i jestem zadowolony. Gra b. fajna miodne rozwalanie nieruchomości i nawet grafika jak na niskie ustawienia całkiem ładna. Dożo lepsze niż zakichany Prototype psia jego mać. :)
O wiele lepsze niż poprzedni Red Faction i 2 też!
Uwielbiam monster demolka i mechy czy modyfikowane bronie.
Całkiem ładne graficzne.
Wiele lat po kultowej jedynce i nieudanym sequelu nadeszła trzecia część serii Red Faction. I znów daje dużo frajdy.
No nie da się ukryć, że fabularnie ta gra do arcydzieł nie należy. Fabuła jest tu tylko tłem do rozwałki, w której Alec Mason jest prawdziwym mistrzem. To niewątpliwie największy plus całej gry - system zniszczeń. Coś, z czego ta seria znana była już od pierwszej części, czyli rewolucyjny silnik GeoMod. Autorzy gry doskonale zdawali sobie sprawę czym dysponują, dlatego gra, nie porywając fabułą, jednocześnie przyciąga możliwościami destrukcji... niemal wszystkiego co staje nam na drodze. Kolejne misje skupiają się bardzo często na tym, że trzeba rozwalić ten czy inny budynek. Często wchodzimy w jakiegoś wielkiego mecha i niszczymy wszystko, co staje nam na drodze. Podobać się może ten faktycznie realistyczny model zniszczeń i płynne animacje. Wielkie budowle zamienione w kupę złomu robią wrażenie. A możliwości do czynienia takiej destrukcji mamy tu wiele...
... bo arsenał broni jest bogaty i unikalny. Mamy tu parę tradycyjnych broni, ale do nich dochodzi jeszcze długa lista tych bardziej nowoczesnych, marsjańskich wytworów (akcja gry toczy się na Marsie). Nie ze wszystkimi się zaprzyjaźniłem, ale na pewno warto każdą przetestować. To z kolei jest w pewien sposób limitowane przez nasze wybory. To od nas zależy jaki ekwipunek będziemy chcieli rozwijać i na co nas będzie stać (broń i wszelkie ulepszenia kupujemy za złom, który możemy zbierać na przykład wysadzając budowle). Liczba miejsc w ekwipunku jest też mocno ograniczono, bo w tym samym czasie możemy przechowywać zaledwie 4 różne bronie. Amunicja też dość szybko się kończy więc broń później możemy sobie co najwyżej podkradać zabitym przeciwnikom. Bądź też szukając skrzynek partyzanckich, naszych kolegów, którzy zostawiają tam zasoby na "czarną godzinę". Zasoby takich skrzynek ale też ilość partyzantów dołączających do nas gdy stajemy w środku walki zależy z kolei od poziomu morale. Te możemy budować wykonując kolejne misje poboczne od partyzantów. Wszystko to sprawia, że wyjeżdżając ze swojej bezpiecznej bazy gdzieś daleko, eksplorując nowe tereny i wykonując zadania partyzanckie, praktycznie nigdy nie czujemy się bezpiecznie.
I na tym chciałem się na chwilę zatrzymać. "Red Faction: Guerilla" to tytuł w pewnym sensie dla osób o mocnych nerwach. Jesteśmy zmuszeni poruszać się po świecie rządzonym przez wrogą korporację. Przeciwnik czyha na każdym kroku i nigdy nie wiadomo kiedy zaatakuje. Poza tym walka nie jest łatwa i nie można tu być bardzo rozrzutnym. Jest to w pewnym sensie survival i trzeba umieć się bronić. W walce trzeba szukać schronienia, nie można tak od tak wyjść z bronią na kilku przeciwników. To wszystko powoduje, że gra potrafi stresować. Nieustanne poczucie zagrożenia jest tu świetnie odwzorowane.
Ogólnie "Guerilla" to takie marsjańskie GTA. Jeździmy po naprawdę sporym świecie (mapa jest podzielona na kilka sektorów, które musimy wyzwalać spod jarzma korporacji jeśli chcemy osiągnąć finalny sukces). Możemy w tym celu zabierać wszelkie pojazdy, na jakie się natrafimy. Eksplorując teren możemy nie tylko otrzymywać zlecenia od rozsianych po całej mapie zleceniodawców, ale także opcjonalnie niszczyć wrogie konstrukcje, które poprawią morale oraz zbliżą nas w kierunku wyzwolenia danego sektora. Poza tym jak to w tego typu grach poukrywano po całej mapie wiele różnych znajdziek.
Moje jedyne zastrzeżenia do tej gry to: (tak jak wspomniałem) bardzo uproszczona fabuła i schematyczny scenariusz, ale też wtórność misji. O ile na początku wszystko wydaje się bardzo świeże, po jakimś czasie możemy już odczuwać pewne znużenie, bo większość misji skupia się tak naprawdę na tym samym: kogoś trzeba zabić lub coś trzeba rozwalić. Dziwne wydawało mi się też to, że o ile czasem możemy natrafić się na jakiś obiekt o średnim lub wysokim znaczeniu dla wrogiej korporacji, który możemy zniszczyć, to jednak po jego zniszczeniu, ten często wraca błyskawicznie odbudowany. Fakt, znika już z mapy jako coś co "przyniesie nam punkty", ale przykro patrzeć jak konstrukcja stoi na nowo po tym jak włożyło się sporo wysiłku, by ją zniszczyć (mam tu na myśli ten długi most EDF na jednym z kolejnych sektorów).
Poza tymi mankamentami jednak "Red Faction: Guerilla" to niewątpliwie tytuł warty zainteresowania. Ja na pewno niebawem zapoznam się z sequelem czyli "Armageddon".
8/10
Jest świetnie, co tu będe dużo pisał, ocena mówi sama za siebie, graficznie sporo do zmiany, gameplay przyjemny, jazda pojazdami super przyjemna, świat otwarty, robimy co chcemy, ale w sam raz ciasny i nie nachalny otwartością, demolka największych obiektów i czułem ze lekko przytnie w czasie burzenia lol, strzelanie przyjemne, na padzie super sie gra xd, lepsze niż grears of war czy bulletstorma, główny bohater spoko ziomal xd