Najciekawsze materiały do: Enotria: The Last Song
Premiera „włoskiego” RPG akcji na Steam. Enotria kusi przystępną ceną i co najmniej 40 godzinami zabawy
wiadomość14 września 2024
Twórcy gry Enotria: The Last Song, studio Jyamma Games, wypuścili wyczekiwany soulslike na Steamie. Wreszcie poznaliśmy cenę pecetowej wersji.
Microsoft przyznał się do błędu i przeprosił twórców ślicznego RPG akcji. Enotria ma wyjść na Xboxa „tak szybko, jak będzie to możliwe”
wiadomość2 września 2024
Soulslike Enotria: The Last Song jednak nie ukaże się na Xboxach Series X i S w planowanym terminie. To już kolejna gra, która na premierę ominie konsole Microsoftu.
Enotria to soulslike z potencjałem, ale i z problemami - sprawdziłem, jak wypada włoski konkurent gier FromSoftware
wiadomość16 lipca 2024
Ze Steama możecie za darmo pobrać demo włoskiego soulslike’a Enotria. Niby nic nie kosztuje, ale czas to pieniądz, więc sprawdziłem, czy w tego słonecznego krewnego Dark Souls warto zagrać.
- Zarezerwujcie wieczór, by oglądać nadciągające gry niezależne. Na dwóch długich pokazach zaprezentowano ich blisko 200 2024.06.05
- „Włoskie” RPG akcji uciekło jeszcze dalej od Elden Ring: Shadow of the Erdtree. Na pocieszenie Enotria otrzyma 8-godzinne demo 2024.05.18
- „Włoski” soulslike, który musiał uciekać przed dodatkiem do Elden Ring, ma nową datę premiery. Na jedną platformę wyjdzie z opóźnieniem 2024.03.21
- „To byłoby samobójstwo”. Twórcy pięknego RPG akcji mieli ogromnego pecha i teraz muszą uciekać z cienia dodatku do Elden Ring 2024.02.27
- Enotria: The Last Song łączy włoski folklor z bezkompromisowością soulslike'ów. Premiera już wkrótce 2024.02.19
- Piękny soulslike Enotria: The Last Song prezentuje wdzięki na zwiastunie technologicznym 2023.09.21
Gry września 2024 - hity ze stajni Sony lądują na PC, a wszystko ku chwale Imperatora
artykuł3 września 2024
Lato powoli zbliża się ku końcowi, ale chyba trzeba będzie wziąć urlop lub znaleźć jakąś wymówkę, by nie chodzić do szkoły. Dlaczego? We wrześniu nie zabraknie bowiem gier do pogrania! Miesiąc ten jest wręcz przeładowany premierami.
O matko. Na czym tego człowiek nie odpali to tnie, przycina cały czas, łapie ogromne spadki fps.
Gra jak wszystkie inne na Unreal'u potrzebuje kompilacji shaderów przed startem gry, wszyscy to wiedzą, a twórcy piszą o instalacji sterowników.
Żenada.
GTX 1080 / Radeon RX 580
Przecież te karty dziełi kosmiczna różnica
RX580 jest bardziej konkurencyjne do GTX1060 już z 1070 przegrywa z 1080 na pewno
UE, pomimo kompilacji shaderów przed uruchomieniem gry, wczytuje shadery również w locie i stąd biorą się przycięcia. Nic nie poradzisz...
Czasami pomaga mocne CPU, (skraca te przycięcia do minimum), ale to też nie jest regułą
Hej ,no to ja jednak czegoś nie rozumiem . Lies of p działa wyśmienicie , shadery kompiluje wyłącznie na starcie . A calisto protocol który był darmowy na epic mi nie działa bo laguje , po zgłoszeniu problemu developer poleca zainstalować nowe sterowniki gpu xD tego typu porady ,słowem nie wspominając że to problem po ich stornie .. Dlaczego ? Nie umieją ?nie wiedzą ?czy udają idiotow ? Po co ten cyrk i czemu nikt tego nie chce naprawić ??
To prawda, u nie też Lies of P chodziło pięknie, Callisto Protocol przycinało, a teraz ogrywałem Black Myth Wukong i tak samo przycinało przez całą grę, aż do końca XD. A sprzęt mam raczej z tych mocniejszych...
Lies of P jest na UE4, a reszta, łącznie z Enotrią na UE5, więc wygląda na to, źe to są problemy wyłącznie z UE5...
To by się nawet pokrywało z tym, co stwierdzili na Digital Foundry testując Black Myth Wukong, przewiń filmik na 16:00 i sam zobacz ;) Przycięcia były u nich niezależnie od sprzętu, a i gra też kompiluje shadery przed startem (ale resztę robi w locie)
https://youtu.be/OItx2QHZt68?si=vF9Jo1kQuh9_TGyZ
jakoś ta gra mnie nie wciągnęła zbytnio ponadto nie zauważyłem jakiś przycięć podczas grania, grę oceniam średnio bo niestety nic wielkiego to to nie jest.