Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS
Assetto Corsa Competizione
Assetto Corsa Competizione
Assetto Corsa Competizione Game Box

Najciekawsze materiały do: Assetto Corsa Competizione

Paczka dobrych samochodówek za grosze, zła passa Ubisoftu i spełnione marzenia fanów Assetto Corsy - Motoprzegląd Drauga
Paczka dobrych samochodówek za grosze, zła passa Ubisoftu i spełnione marzenia fanów Assetto Corsy - Motoprzegląd Drauga

wiadomość14 kwietnia 2024

Gwiazdą dzisiejszego Motoprzeglądu bezapelacyjnie została seria Assetto Corsa, ścigana z zadyszką przez Forzę Motorsport. Trochę szumu zrobił też ostatnio polski JDM: Japanese Drift Master, który wyrasta na coraz mocniejszego zawodnika.

Po latach błagań fani Assetto Corsy Competizione dostali legendarny tor. Nordschleife i promocja dały grze nowe życie
Po latach błagań fani Assetto Corsy Competizione dostali legendarny tor. Nordschleife i promocja dały grze nowe życie

wiadomość2 kwietnia 2024

Wczoraj Assetto Corsa Competizione otrzymała nowe DLC, zawierające tor Nurburgring Nordschleife. Rzesze fanów prosiły o niego od wielu lat, a gdy w końcu go dostali, tłumnie wdarli się do gry, ustanawiając nowy rekord aktywności na Steamie. Pokazano też pierwszy teaser trailer Assetto Corsy 2.

Forza Horizon 5 da nam namiastkę Forzy Motorsport - Motoprzegląd Drauga
Forza Horizon 5 da nam namiastkę Forzy Motorsport - Motoprzegląd Drauga

wiadomość22 kwietnia 2023

Wciąż nie mamy wieści nt. Forzy Motorsport – ale mękę czekania na nią uśmierzy kolejna aktualizacja Forzy Horizon 5. Czas umilają nam też informacje o TDU: Solar Crown, zapowiedź RIDE 5 czy nowa zawartość w Assetto Corsie Competizione.

10 najlepszych gier samochodowych w 2023 roku
10 najlepszych gier samochodowych w 2023 roku

artykuł29 grudnia 2023

Gry wyścigowe mają ostatnio swoje pięć minut. Po nie tak dawnej premierze przebojowej Forzy Motorsport, a przed debiutem Rev to Vertex sprawdzamy, jakie jeszcze tytuły z samochodami są warte uwagi w 2023 roku.

PC
PS4
XONE
PS5
XSX
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
11.03.2018 18:41
aries18
40
Pretorianin

Czekam z niecierpliwoscia :D

12.03.2018 00:21
odpowiedz
Apocaliptiq
167
Legend
9.5

O kurczę! :) Ja również.

16.04.2018 22:16
dj_sasek
odpowiedz
1 odpowiedź
dj_sasek
160
Freelancer
9.5

U was napisane, wrzesień 2018 na steamie summer 2018. Do Kunosów mam zaufanie, że nie spartolą tego, oczekiwania mam wysokie.

post wyedytowany przez dj_sasek 2018-04-16 22:17:26
14.05.2018 17:15
sasuke284
odpowiedz
sasuke284
87
Fleshless

jeśli wszystko pójdzie dobrze to ta gra przebije niedość że poprzednika to pozostawi project cars 2 daleko w tyle pod względem symulacji (nieoszukujmy się, project cars 2 i pierwsza część assetto corsy pod względem symulacji byli na bardzo zbliżonym poziomie)

04.07.2018 13:51
1
odpowiedz
1 odpowiedź
rauf
14
Legionista

Symulacje które w/g mnie pociągnęly gatunek gier wyścigowych:

2003 NASCAR Racing chyba szczytowe osiągnięcie Papyrusa z którego później wyrosło w 2008 iRacing z najlepszą infrastrukturą sieciową i rankingami

2005 rFactor 1 bezprecedensowe podejście do fizyki opon i otwarte środowisko moderskie, przykład rF2 pokazuje jednak, że to za mało żeby przetrwać a mody nie zastąpią niedoróbek deva

2006 GTR 2 pierwsza próba zebrania wszystkiego co najlepsze do kupy, mnóstwo przydatnych ficzerów jak gumowanie toru, szkółka wyścigowa, wyścigi 24h z opcją zapisu sesji, zmienna pogoda, cykl dobowy, rozbudowana kariera na licencjonowanej serii wyścigowa.

2013 Assetto Corsa podniosło poprzeczkę, co ci z najlepszej fizyki jak tory są wymyślone? Kunos zrobiło wszystko na licencjach od BMW po Porsche i Ferrari F1 i , tory laserowo skanowane, mega naturalny model jazdy, wszystko we współczesnej oprawie wizualnej (ładniejsze tylko Project CARS ale bugi i brak konsystencji)

AC Competizione w 2018 ma szanse być kamieniem milowym jak kiedyś GTR 2, ulepszona fizyka AC, pełne reguły wyścigowe z Blancpain GT, flagi, pitstopy, zmiana kierowców, rozbudowane online z systemem ratingowym, dynamiczna nitka toru, cykl dobowy, pogoda z deszczem. wszystko na Unreal Engine 4. Jest to jedyne studio do którego mam zaufanie i które potrafi na siebie zarobić. Nawet jak ACC nie będzie triple A to ma dużą szanse na wciągnięcie do ścigania nowych i spełnienie marzeń starych simracerów.

o ACC zresztą wiadomo już całkiem sporo
-prawdopodobny termin bety na Steam to wrzesień
-premiera finalnej wersji gry w 2019 roku

więcej na simrace bit.ly/2M9lcQx

04.07.2018 16:13
odpowiedz
rauf
14
Legionista

@DM czy Indianapolis 500 czy GPS to prehistoria i czasy 3dfx. Myślałem bardziej o "współczesnych" kamieniach milowych gatunku, oczywiście tamte to podwaliny ale kto to pamięta :)

Zresztą Kaemmera umieściłbym jeszcze w jednym rankingu: najbardziej zasłużonych dla zbetonowania gatunku. Gdyby nie nowi gracze jak (Kunos, SMS wcześniej SimBin) jeszcze 100 lat by siedzieli z iRacing na DX9...

post wyedytowany przez rauf 2018-07-04 16:19:39
12.09.2018 19:25
odpowiedz
2 odpowiedzi
Apocaliptiq
167
Legend

No i jest early access.

Ktoś już ma?

12.09.2018 19:41
burakPL
odpowiedz
1 odpowiedź
burakPL
48
Pretorianin

To powinno być darmowe demo a nie płatny singleplayerowy early acces, i tak w swoim czasie rozłożą grę na części pierwsze za które trzeba będzie płacić. Nie zamierzam kupować kota w worku, zobaczymy jak wyjdzie pełna wersja.

12.09.2018 22:09
burakPL
odpowiedz
1 odpowiedź
burakPL
48
Pretorianin

eJay Zobaczymy bo wiadomo jakie są teraz tendencje, za dodatki trzeba płacić. Wspomniane jest: Zastosowano specjalny system rankingowy oceniający indywidualne umiejętności graczy oraz ich zachowanie na torze. W ten sposób twórcy chcą promować uczciwą rozgrywkę.
chciałbym by multiplayer nie był standardowym multi ale coś podobnego do tego co jest w iRacing ale to chyba tylko marzenia.

post wyedytowany przez burakPL 2018-09-12 22:16:08
10.04.2019 20:21
odpowiedz
qiht
6
Legionista

Ktoś wyżej napisał, że nie czuć prędkości. Zgadzam się, czy 70kmh czy 200kmh, odczuwam to tak samo, co to ma być xD

19.05.2019 20:36
odpowiedz
Lestateee
4
Junior

Niesamowicie dobra symulacja AC jest świetne ACC zapowiada się jeszcze lepsze
CZekam;P

29.05.2019 08:04
odpowiedz
1 odpowiedź
bolek2018
79
Generał

Dajcie znać jak ktoś kupi grę jak to teraz wygląda.
Czy lepsze od PC 2 ? Chodzi oczywiście o jazdę na kierownicy i kwestie symulacji.
Jak sprawa się przedstawia w kwestii obsługi multiplayer czy już jest i jak to działa ?
I na końcu jak kwestia oprawy graficznej w porównaniu do PC 2 lub nawet do FM 7 ?

29.05.2019 17:12
😃
odpowiedz
zozolinio2016
4
Junior
9.5

Gra wyprzedza konkurencję o lata świetlne, nawet jazda w AC wydaję się być arcade.
Graficznie jest bardzo dobrze, FFB na T300 najlepszy jaki miałem okazje testować w grze wyścigowej.
Jedyny minus to VR - tutaj jeszcze dobre kilka ms'y pracy, aby było w pełni grywalnie.

29.05.2019 18:37
odpowiedz
3 odpowiedzi
bolek2018
79
Generał

Ile i jakie pojazdy sa dostępne w grze ? Czy coś jak w PC2 ? Czy jest więcej ?

29.05.2019 18:41
Lukdirt
😊
odpowiedz
Lukdirt
132
Senator

I pomyśleć, że pierwszą produkcją tego studia było takie coś -

https://www.gry-online.pl/gry/netkar-pro/zb36a1

Widać jednak, że z czasem nabrali doświadczenia w tworzeniu dobrych gier wyścigowych.

03.07.2019 11:46
Sherman
📄
odpowiedz
Sherman
45
WRC

ot zwykła gierka na pare h, nie ma podejścia do iRacing, rF2 czy nawet do AC. Typowa włoska robota na odpierdziel.

15.09.2019 14:56
odpowiedz
1 odpowiedź
Apocaliptiq
167
Legend

Czy ja dobrze widzę czy w ACC dostępne jest tylko jakieś 16 samochodów i dosłownie kilka tras?

Planowane są jakiekolwiek DLC?

23.11.2019 00:17
odpowiedz
1 odpowiedź
DanteVer
2
Centurion

Zróbmy grę w której jest możliwość sterowania za pomocą klawiatury ale spierdolmy to tak bardzo żeby się nie dało

16.01.2020 21:14
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1289696
12
Pretorianin

No właśnie. Nie da rady całkowicie grać na klawiaturze? A jak z padem? Szukam czegoś z symulacji/wyścigów na PC. FM7 mnie odrzuciła swego czasu na xboxie ale może to przez 30 klatek (FM6 jest super).

17.03.2020 13:40
odpowiedz
WybitnySpecjalista
3
Junior

Najlepszy symulator aut klasy GT3, a wkrótce też GT4. Niestety bez kierownicy z dobrym FFB nie warto odpalać.

02.07.2020 20:23
leaven
odpowiedz
1 odpowiedź
leaven
145
Konsul

Czy to jest w czymś lepsze od pierwszej AC? Warto to kupować jak się ma jedynkę?

09.01.2022 10:51
jasonxxx
1
odpowiedz
jasonxxx
153
Szeryf
10

Należy przede wszystkim napisać, że jest to obecnie najlepszy, najdoskonalszy i najbardziej profesjonalny symulator wyścigów samochodowych mających zastosowanie na domowym PC na rynku. Zostawia daleko w tyle takie przestarzałe tytuły jak rFactor, czy Raceroom. Gran Turismo Sport nie ma najmniejszych szans w kwestii realizmu i zalewu pseudo driverów, a Automobilista jest zbyt ubogi (i martwy). O grach od F1 Codemasters lub tych typu Project Cars lub Forza nie wspominam, bo to są tytuły komercyjne, typowo arcadowe, jakkolwiek by ich producent nie próbował reklamować.

Po drugie, to nie jest tytuł dla każdego. Traktuje konkretnie o serii GT3/GT4, więc nie ma i nie będzie "więcej samochodów". To jest symulator z prawdziwego zdarzenia, więc jak ktoś chce "se usiąść i popykać" - to źle trafił :)

Cały tytuł opiera się na wyścigach multi i to jest najmocniejszy punkt. Gracz jest bowiem cały czas monitorowany i oceniany przez świetnie skonstruowany system, który bierze pod uwagę tempo, powtarzalność, bezpieczeństwo itp. Aby dostać się na serwer Competition potrzeba około 30-40 godzin intensywnych treningów i podniesienia swoich statystyk.
Na takim serwerze spotyka się już graczy, którzy wiedzą czym naprawdę są wyścigi samochodowe. Nikt tu nie próbuje wygrać w pierwszym zakręcie. Można przejechać 4 godzinne zawody z treningiem, qualem, stretegią pitstopów, siedząc na zderzaku innemu zawodnikowi połowę dystansu, wyprzedzać się z innymi i nie zaliczyć najmniejszego kontaktu. A jak ktoś ma z kim i jest na tyle szalony, można jechać 24h ze zmianą zawodników (na serio) według wszelkich reguł serii FIA GT3.
Tu nic nie jest pominięte. Opony łapią graining, nitka toru się zmienia od nagumowania, poza linią wyścigową tworzy się brud mający realny wpływ na przyczepność, warunki pogodowe dynamicznie się zmieniają (dzień/noc/deszcz itp), opony muszą mieć właściwe ciśnienie i temperaturę, podobnie jak hamulce a waga (spalanie paliwa) ma realny wpływ na prowadzenie auta i należy na bieżąco wprowadzać korekty setupu (również w zalezności od zmieniającej się temperatury toru czy otoczenia). Każdy detal został tu uwzględniony i jest ich tyle co w rzeczywistości. Cieżko nawetto wszystko wymienić.
Takie wyścigi to czysta poezja i pozwalają w pełni zasmakować tego genialnego motorsportu. W połączeniu z wtyczkami simhuba jest to najbardziej kompletny program na rynku. Taki MS Flight Simulator w wydaniu wyścigowym.

Wszystkie jeździ na silniku Unreal.

post wyedytowany przez jasonxxx 2022-01-09 10:59:44
24.02.2022 19:24
Wojo40
odpowiedz
1 odpowiedź
Wojo40
16
Legionista

Co prawda giereczka jest dobra, ale kolega z posta wyżej trochę odpłynął..

25.02.2022 21:20
Wojo40
odpowiedz
1 odpowiedź
Wojo40
16
Legionista

VR leży i kwiczy, publiczne serwery to totalne dno gdzie ludziki nie dojeżdżają nawet do pierwszego zakrętu i robią karambol, a następnie bluzgi lecą.. . Wystarczy lekkie dotknięcie auta aby wylecieć z trasy i wcale to nie jest realne zachowanie. Jest to dobra giereczka ale do oceny 10 to brakuje jej sporo .

10.03.2022 18:38
luki431
odpowiedz
luki431
169
Love Hurts

jasonxxx Project Cars absolutnie nie jest arcadowy, w PC 1,2 a nawet 3 trzeba umieć jeździć, mieć odpowiednio dostrojone auto oraz czuć je, znać tor. To nie ma nic wspólnego z arcade. Formuła od Codemasters również nie jest arcadowa, mam pierwszy raz doczynienia z serią Formuła (zacząłem od 14) i wygrałem już 100 godzin a dopiero zaczynam robić jakieś sensowne wyniki w tej grze oraz czuć bolid także mówiąc że seria PC lub Formuła to arcadówki to spore nadużycie. Arcadówka to jest NFS, tam wsiadasz i jedziesz a raczej auto samo jedzie a gracz udaje że je prowadzi.

A to że komercyjne? Co to ma do rzeczy? Są komercyjne to prawda ale przynajmniej coś w nich jest a nie tak jak w tym całym Assetto które wychwalasz gdzie dobry jest w zasadzie tylko model jazdy. Bo więcej nie ma w zasadzie nic. Pamiętaj że mamy 2022 rok i zrobić jedynie świetny model jazdy to za mało, nie uważasz? A gdzie chociażby jakaś sensowna kariera, zestaw pucharków Steam, jakieś zadania poboczne jak zawody dzienne, tygodniowe,,, coś takiego. Tam nic nie ma w tym Assetto na dzień dzisiejszy. Prócz modelu jazdy i grafiki bo choć nie grałem to oglądając gameplay wierze że może być lepszy niż dobry. Ale co z tego? To już nie te czasy gdzie się wydaje goliznę i udaje że wydało grę. Gry wydawane przez tego typu małe, zapyziałe studia są nieco przykre bo nic po za modelem jazdy nie oferują a udają pełnoprawne produkcje, coś tu jest nie tak.

Poza tym za wszystko z osobna trzeba płacić. Samochody kup, tory kup a ceny są niedorzeczne. Więc dla kogo to jest gra na dzień dzisiejszy? Dla absolutnych fanatyków a tych jest garstka lub dla nikogo. Widziałeś takie jajca w komercyjnych seriach które wyzywasz od arcadówek? Tam masz treść, tu nie masz prócz modelu jazdy praktycznie nic a jak chcesz coś mieć to za wszystko płacisz i to sporo. Wydawać grę i torów nie zrobić tylko zmuszać graczy do kupienia? To kpina a nie gra. Nikt się nawet nie pokusił o to żeby grę spolszczyć skoro jest ona przewidziana również na polski rynek a ja nie mam zamiaru się domyślać co jest co i z czym się je.

A to co piszesz że wspomniane wyżej to arcadówki to bzdura. Tam trzeba umieć jeździć - powtarzam! Dzieciak w to nie pogra. To wymaga treningu. Nie miałem przekonania do serii Formuła, początkiem lutego skusiłem się i kupiłem jedną ze starszych edycji bo tania (2014) i dobrze się bawię przy niej. Wciąga, wymaga treningu, cholernie czasochłonna ale jak opanujesz model jazdy i zaczynasz nawiązywać walkę wówczas jest to sama przyjemność. Także z arcadówką, sorry ale nie ma to nic wspólnego.

Piszesz że opiera się na multi. Z kim ty grasz w to multi? Tam dzieciarnia obsiada te serwery która zielonego pojęcia nie ma jak się powinno grać. Wyprzedzisz go to zaraz walnie ci w tył aby wypchnąć z toru. Tyle lamerów obsiadających serwery oraz oszustów a ty w multi na poważnie ciśniesz w takie gry... podziwiam.

10.03.2022 22:18
jasonxxx
1
odpowiedz
1 odpowiedź
jasonxxx
153
Szeryf

A gdzie chociażby jakaś sensowna kariera, zestaw pucharków Steam, jakieś zadania poboczne jak zawody dzienne, tygodniowe,,, coś takiego.

Nie rozumiesz. Sensem tej gry są wyścigi kilkugodzinne, ustawienie auta, skupienie i nie popełnianie błędów, powtarzalność, czyste wyprzedzanie, pitstopy, strategia. Czyli realizm. Nie nabijanie gierkowych "osiągnięć".

Arcadówka to jest NFS, tam wsiadasz i jedziesz a raczej auto samo jedzie a gracz udaje że je prowadzi.
F1 czy PCars niewiele się to różni. To, że jest trudniej nie znaczy, że jest bardziej realistycznie.

Pamiętaj że mamy 2022 rok i zrobić jedynie świetny model jazdy to za mało, nie uważasz?
No własnie uważam. W dzisiejszych czasach to wielkie osiągniecie, bo gry poszły w kierunku uproszczenia. Kiedyś mieliśmy RBR, NR2003, a teraz mamy ACC i zalew śmieciowych tytułów w stylu Grid czy innych badziewi dla gimbazjalistów.

Dla absolutnych fanatyków a tych jest garstka lub dla nikogo. Widziałeś takie jajca w komercyjnych seriach które wyzywasz od arcadówek? Tam masz treść, tu nie masz prócz modelu jazdy praktycznie nic
Wracamy do pkt 1, bo nie rozumiesz sensu istnienia tej gry. Model jazdy to jest klucz. Ja się ścigam w realu (na dwóch kołach, jedyna róznica, ale zasada ta sama) i dla mnie własnie ten realizm jest zajebistym treningiem koncentarcji i powtarzalności. Nie potrzebuję do tego żadnej treści. To po prostu taki typ gry.

Z kim ty grasz w to multi?
Oczywiście w lidze a do tego czasem na serwerze Competition, do którego dzieciarnia dostępu nie ma, bo gra ma system oceniający dotychczasową jazdę. Wybacz, ale jak sam wspomniałeś nawet w to nie grałeś, więc Twoje argumenty są bez jakiegokolwiek poparcia i z dupy wyciągnięte.

Dziękuje za uwagę.

post wyedytowany przez jasonxxx 2022-03-10 22:19:03
11.03.2022 00:28
Herr Pietrus
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

A jak się ma ACC do iRacing? Też lepsze? Do tej pory to chyba iRacing był ideałem symulacji?
No i ponoć Automobilista 2 po tych wszystkich tweakach jest genialna i niewiele ustępuje ACC?

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2022-03-11 01:38:44
11.03.2022 13:12
luki431
odpowiedz
1 odpowiedź
luki431
169
Love Hurts

Nie rozumiesz. Sensem tej gry są wyścigi kilkugodzinne, ustawienie auta, skupienie i nie popełnianie błędów, powtarzalność, czyste wyprzedzanie, pitstopy, strategia. Czyli realizm. Nie nabijanie gierkowych "osiągnięć".

A kto ci broni w PC ustawić 6 czy nawet 12 godzinne wyścigi? Też są. Tylko kto będzie siedział 6 godzin skoro już 2 godziny czasu rzeczywistego potrafią dać nieźle w kość. 6 godzin jechać w tempie oraz utrzymując koncentracje toż to się można do obłędu doprowadzić. To jest gra a nie real - pamiętajmy o tym.I ma być przede wszystkim przyjemnością a nie katowaniem się. 2 godziny czasu rzeczywistego dawało nieźle w kość, przynajmniej dla mnie. Ja już po godzinie czasu czułem znużenie i musiałem ze sobą walczyć aby dotrwać do końca. A 6 godzin i więcej to o tym nawet nie mówmy. Niemniej podziwiam tak wytrzymałych.

Co do pozostałych argumentów których użyłeś w PC oraz Formule chodzi dokładnie o to samo czyli ustawienie auta, skupienie, powtarzalność, myślenie i tak dalej. Więcej robić z tych gier arcadówki to spore nadużycie. Zarzucasz mi że ja nie grałem w Assetto a się mądrze. A ty grałeś w Project Cars mając czas gry na poziomie zaledwie 1,5 godziny (czyli tyle co nic) oraz zrealizowane jedno osiągnięcie? Widzisz jak łatwo wypatrzyć coś u kogoś (w tym wypadku że nie grał a się mądrzy) a u siebie nie widzi się dokładnie tego samego. W jedynkę grałeś tyle co nic, dwójki w ogóle nie masz na koncie? Skąd więc tak odważne argumenty jakoby owe gry to był drugi Need For Speed? Przecież na dobrą sprawę w nie nie grałeś, podobnie jak ja w Assetto.

F1 czy PCars niewiele się to różni. To, że jest trudniej nie znaczy, że jest bardziej realistycznie.

Różni się i to bardzo. Jest o wiele trudniej i wiele bardziej realistycznie. To inna półka gier. Tutaj gdy nie tak jak trzeba wejdę w zakręt to wylatuje z toru, jeśli jadę na nieodpowiednich do nawierzchni i warunków oponach jest to wyraźnie odczuwalne. Natomiast w NFS można jechać nawet po mokradłach lub (o zgrozo) pagórkach z prędkością 300 km/h i w zasadzie różnicy między tym jakbym jechał po drodze nie ma żadnej.

Skoro jesteś jak sądzę fanem tej gry to podejrzewam że masz ją gdzieś pewnie od momentu premiery a to już 3 lata. Wygrałeś z tego co widzę jedynie 124 godziny czyli dość mało a tym bardziej jak na fana. Jeśli dana gra mi się spodoba to 124 godziny wygrywam ale w miesiąc czasu a nie w 3 lata. Skoro mówisz że ciśniesz 6 godzinne wyścigi w lidze to coś mało ich musiało być lub względnie rzadko bierzesz w nich udział. Na fana trochę nie przystoi.

Mi nie potrzeba wyścigów 6 godzinnych. Wystarczą 30 minutowe lub w najlepszym wypadku 2 godzinne. I w ten sposób w 3 serie Project Cars wygrałem około 1200 godzin. Widzisz, bo ja gram a nie karmię się iluzją że gra po za modelem jazdy nie oferująca praktycznie nic to jest jakiś kozak. Nie jest, ta pozycja na dzień dzisiejszy prędzej przypomina demo a 167 złotych za demo + kolejnych kilkaset złotych za parę torów i kilka dodatkowych aut to wybacz ale porywanie się z motyką na słońce. Brak polskiego języka to również żenada w dzisiejszych czasach. Spolszczenie gry oraz odpowiednia ilość treści zawartej w grze to podstawa a tym bardziej za takie ceny jakie ustalają (wysokie). A i tego jak się okazuje w grze którą tak zachwalasz brak.

Czemu jest dostępna tylko klasa GT3 natomiast GT4 trzeba dokupić? Rozumiem że najpopularniejsza i najbardziej lubiana przez graczy ale bez przesady. A gdzie choćby coś szybszego, mam na myśli LMP 1,2,3 czy wolniejszego jak Touring Cars? Tego nie ma i oni mówią że grę wydali? Niech nie żartują, wydali demo póki co. Oni dopiero zapowiedzieli że zestaw osiągnięć ma się pojawić w tym roku.Ale czy się pojawi? A ceny za poszczególne rzeczy to absurd. 40 złotych za 3 tory w Anglii? Jak tak dalej pójdzie to ci dadzą w końcu jedno auto ustawione na kołkach i powiedzą - chcesz koła? Płać za każde z osobna 40 złotych. Wtedy też powiesz że gra ma świetny model jazdy i to wystarczy? A że jeździć nie można bo auta nie mają kół to co tam. Idąc tym torem myślenia (twoim torem) to mniej więcej tak to wygląda ta sprawa.

Goozys Ty chyba mało mądrego do napisania masz, nie uważasz? Po co wcinasz swoje pięć groszy zatem? Żeby kogoś "przegadywać" to trzeba przynajmniej kilkanaście postów z nim wymienić. Wtedy można ewentualnie mówić o jakimś przegadywaniu. Ja napisałem jeden (teraz dwa w tym wątku) a ty do takich sprzaśnych wniosków dochodzisz jak to że mnie trzeba "przegadywać" oraz że nie idzie tego zrobić? A jeśli już to równie dobrze to samo można powiedzieć w stosunku do mojego rozmówcy, nie wiedzieć zatem czemu powiedziałeś do mnie...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze