Najciekawsze materiały do: Quake Champions
Quake Champions - poradnik do gry
poradnik do gry12 stycznia 2018
W poradniku do Quake Champions znajdziesz informacje dotyczące podstaw rozgrywki oraz opis poszczególnych elementów gry, które mogą mieć wpływ na twoje zwycięstwo w starciu z przeciwnikami. W poradniku dostępny jest także opis poszczególnych bohaterów.
Quake 6 może być w produkcji. Easter egg z pokazu Xboxa nadzieją na wielki powrót kultowej strzelanki
wiadomość19 stycznia 2024
W materiale z gry Indiana Jones and the Great Circle znaleziono ukryte nawiązanie do kultowej serii Quake. Może ono sugerować, że Quake 6 znajduje się w produkcji.
Darmowy Quake Champions wydobyty z zapomnienia; na premierę czekał 5 lat
wiadomość19 sierpnia 2022
Po pięciu latach we wczesnym dostępie darmowa sieciowa strzelanka Quake Champions od studiów id Software i Saber Interactive wreszcie ukazała się w wersji 1.0. Jest obecna na Steamie, a także w usługach PC Game Pass i Xbox Game Pass Ultimate.
Quake powróci w „zrewitalizowanej edycji”? Panel na QuakeCon potwierdzony
wiadomość13 sierpnia 2021
Bethesda przypadkiem zdradziła ciekawą informację na temat imprezy QuakeCon at Home. Tegoroczna, sieciowa edycja wydarzenia uwzględni panel, w trakcie którego będzie mowa o „zrewitalizowanej” wersji Quake'a.
- Quake powróci z kobiecą bohaterką? Plotki o nowym projekcie twórców Dooma i Wolfensteina 2021.06.21
- Październikowa aktualizacja Quake Champions – nowe tryby i czempionka Athena 2018.10.11
- Quake Champions przechodzi na model free-to-play 2018.08.10
- Quake Champions za darmo przez najbliższy tydzień 2018.06.11
- Quake Champions dostępne odpłatnie w Steam Early Access 2017.08.23
- AMD - nowe sterowniki ze wsparciem dla Quake Champions i Agents of Mayhem 2017.08.22
- Quake Champions niebawem trafi do Wczesnego Dostępu 2017.08.17
Nie warto było. 10 gier, na które czekaliśmy latami, żeby się rozczarować
artykuł11 września 2022
Na powrót niektórych kultowych marek czekaliśmy całymi latami. Tylko po to, żeby na końcu poczuć rozczarowanie, złość i żal. Oto dziesięc takich przykładów.
To co mnie odrzuca od gry to: Brak konsoli a tym samym personalizacji ustawień. Brak botów. Zbyt mało map. Słaby balans obrażeń zadawanych od broni. No i chyba najgorsze są mikropłatności. Mam nadzieję, że zostanie to poprawione w finalnej wersji gry. Jak zarazie to tylko grafika jest lepsza niż w Quake III arena, nic poza tym.
Już mi działa, ale trzeba przyznać że gra bardzo trudna - pierwszy mecz miałem 3-24.
Wie ktoś może dlaczego nie mogę zmienić jakości tekstur na wysokie/ultra? Moja karta do gtx 1080
Ja mam komputer nowiuśki i działa mi płynnie tylko na niskich ustawieniach.
Od dwóch miesięcy gra wywala na ekranie łączenia z Bethesdą... Szkoda słów i pieniędzy
Dostałem od Bethesdy 2 klucze na steam i Bethesda.net za free plus 1100 platyny, ktoś jeszcze tak dostał, czy ja mam szczęście po prostu ?
To na bank będzie zajebista i godna kontynuacja Kłeja :)
Z CS'em kończę i wracam do Quake bo z taką odsłoną na pewno będzie warto. Gameplaye rozwalają, będzie dobrze. Oby była w tym roku to od razu kupuje. Cena nie gra roli :)
Mam nadzieję że kiedyś też będzie kampania single w jakimś nowym Quake(bo w tym ostatnim to trochę hujnia była na singlu).
Świetna zabawa
youtube.com/watch?v=jxHeae7P-x8&feature=youtu.be
Całkiem spoko im to wyszło. Grafika przyjemna, strzela się niebywale miło, troche przegięty domyślny POV ale do przyzwyczajenia. Co mi się za to nie podoba to konieczność odblokowywania postaci, a są one drogie. Nie ma listy serwerów, niby matchmaking działa poprawnie, ale czasami wrzuci nas na serwer gdzie mamy w porównaniu z innymi wyższy ping. Mamy narzucony tryb gry (gracze głosują jaki tryb gramy instagib lub deathmatch) co jest idiotyzmem, bo gdy mam ochote pograć w deathmatch to po prostu nie mogę i nic z tym nie zrobie. Umiejętności dodatkowe, choć fajne urozmaicenie to wprowadzają lekki dysbalans i powinna być możliwość ich wyłączenia.
Podsumowując sam rdzeń gry jest fajny, ale powinni to i owo po prostu zmienić.
Myslę że jeszcze będzie duzo zmian w stosunku do tej wersji, mnie też wkurza to co pizesz, do tego chciałbym np. móc zapisac jakoś swój config. Ale i tak jest nieźle!
Abilities są fajne jak je opanujesz, nie ma to jak zrobić telefraga Rangerem gościowi na drugim końcu mapy, ja sie popłakałem ze smiechu jak mi to wyszło ;))) Niemniej obecnie walcze z pobindowaniem wszystkiego wygodnie a troche tego jest. Nie wiem gdzie zoom wygodnie wsadzić niestety, bo pod ppm mam skok a pod spacją rakiety...
Brakuje mi natomiast granatnika, zamiast tego jest jakiś dziwny tri-costam, który w zasadzie tylko na krótko-średnich dystansach sie sprawdza jako-tako.
Nic czekam na pełną wersje :)
Bezsprzecznie najlepszy shooter online który jest obecnie dostępny. Dodatkowo podstawowa wersja jest za darmo (chociaż warto wysupłać na Champions Pack podczas Steam Summer Sale). Z każdym patchem gra jest dodatkowo udoskonalana.
Do pobrania za darmo ze Steam lub Bethesda.net, oczywiście można kupić za prawie 400 zł.
Dodatek Pakiet Championów kosztuje teraz około 90 zł.
Odsyłam do https://quake.bethesda.net/pl/news/2EZEoTwy20C8g4MiCOUekC
Problemem tej gry jest fakt, ze nigdy nie miala pelnoprawnej premiery i duzego naplywu graczy w jednym momencie przez co 99% noobow szybko rezygnuje bo zwyczajnie nie ma z kim grac poza elita. Mechanicznie gra jest bardzo trudna jak na standardy obecnego pokolenia casualowych cieniasow co tez nie pomaga w zdobyciu popularnosci. Obawiam sie, ze gra mimo wielkiego potencjalu nigdy nie zdobedzie wielkiej popularnosci.
Panowie dlaczego po ja wiem 15 minutach grania zwiesza sie wszystko czyli ludzik chodzi sam przeciwnicy w miejscu stoja mam karte 1060 6gb i procek i 7 16 gb ram stale 60 fps i temp w normie moze to byc przyczyna wolnego neta czy od serwera?
Dzisiaj doświadczyłem czegoś takiego i nie mogłem w to uwierzyć. :) Na szczęście po chwili doleciało błyskawicznie do końca.
Dobra gra i dobrze zoptymalizowana. Można pograć nawet na leciwym sprzęcie. Nigdy nie grałem w Quake ale ta najnowsza odsłona przypadła mi do gustu.
Nie rozumiem tylko zdobywania nowych skórek itp. To coś daje do obrażeń/odporności ?
Z tego co widzę to gra utrzymuje się ze sprzedaży tych skrzynek. Jakim cudem ludzie chcą płacić za takie pierdoły jak kolor ? Przecież na to nikt nawet uwagi nie zwraca.
W grze siedzi około 1200 graczy więc chyba gra nie zarabia na siebie. Dziwi mnie że tak popularny tytuł ma tak mało graczy.
lepiej by było zrobić quaka fabularnego , ciekawe jakby wyglądała nowsza rozwałka strogów bo DOOM z 2016 jest świetny eternal również zapowiada się bardzo dobrze nowsze wolfensteiny również są świetne pomimo że świat gry jest zmieniony
Daje 4,5 (3,5+1 z sentymentu) ale to nie jest quake....Z gry zrobiono jeden wielki sklep...Kilka mapek na krzyż-żadnych nie dodają,rozgrywka jest za wolna,brak jakiś dashy żeby odskoczyć przed rakietą,brak jakiegokolwiek wsparcia moddingu (custom mapek itd.),bronie mają jeden tryb strzelania(po latach należałoby coś zmienić - tu dalej UT króluje),i co najbardziej wkurzające (podobnie jak w Doomie 2016) mnóstwo bezsensownego czekania przed meczami tj...Loading,lobby,głosowanie,czekanie minutę,loading,sparing i krótki mecz > repeat...Cienko UT3 wciąż lepszy,szkoda ze epic porzucił nowego UT...
Wciąż uważam, że gdyby ID nie wyłożyło lachy na tę produkcję i nie zatrudniła Saber Interactive do tej produkcji mogło być na prawdę fajnie. Rdzeń zaprojektowali ludzie z ID i to widać, resztę spartoliło ukraińskie studio, które pozszywało ich gównosilnik IdTech5 z Saber3D. Uśmiercili Halo Online, uśmiercą niestety też QC choć wciąż trzymam kciuki za tę produkcję.
Tyle lat nie było takich komunikatów. Teraz za często są. Czyżby uśmiercali nigdy niewydaną grę. Szkoda bo gra jest rewelacyjna i nie ma żadnej podobnej konkurencji.
Jestem fanem arenowych shoterów, wychowałem się na Quake 3 arena i Unreal tournament 2004. Quake Champions to ostatni główny przedstawiciel tego gatunku. Grafika i udźwiękowienie bardzo dobre. W grze dominuje duch właśnie klasycznego arena shootera, a jedynym nowoczesnym urozmaiceniem są dodatkowe moce postaci, które według mnie nie są czymś co sprawia że to już nie quake. Moce to drobne urozmaicenie, które łatwo opanować i lekko urozmaicają grę, więc bym powiedział że są nawet na +. Widzę tu niestety inne problemy, które przynajmniej w moim przypadku sprawiają, że nie mam ochoty odpalać tej gry:
-gra się strasznie wolno uruchamia
-jest strasznie mało map
-nie można ustawić zasad gry.
Quake to prosta gra, więc gram w to głównie na zasadzie "dwie rundki i podziękował" niestety samo uruchomienie gry, ładowanie areny i rozgrzewki to 1/4 spędzonego czasu w grze. To już naprawdę lepiej odpalić w 10 sekund Quake 3 arena, trzy kliknięcia i już się strzelasz. Map jest za mało i tyle, szybko się nudzą, a przez to cała gra, nic dodać nic ująć. No i na koniec nie możemy sobie ustalać jakiś konkretnych warunków gry (czasu, ilości fragów, poziomu trudności botów, ilości graczy na mapie, nic). Podsumowując polecałbym poszukać jakiejś mniej popularnej indie konkurencji gdzie mają bardziej pro-konsumenckie praktyki typu warsztaty i edytor map. Albo wrócić do starszych tytułów bo arena shootery naprawdę wolno się starzeją i dziś super się gra w Quake 3 arena mimo brzydoty. Polecam też chociaż spróbować pograć w TeamFortress 2 i Overwatch 2, które pod przykrywką prostych gier dla dzieci mają arena shooterowy klimacik (bardzo szybkie tempo gry, walki na arenach). Quake champions można sobie chwilę pograć, ale żeby siedziało na dysku i grać chwilę codziennie to zdecydowanie odradzam.