Najciekawsze materiały do: Ancestors: The Humankind Odyssey
Recenzja Ancestors: The Humankind Odyssey - frustrujaca gra, którą polubiłem
recenzja gry27 sierpnia 2019
Światowa premiera 27 sierpnia 2019. Ancestors: The Humankind Odyssey udowadnia, że w gatunku sandboksów i survivali jest jeszcze miejsce na oryginalny klimat i ciekawe mechaniki. Szkoda tylko, że sporo tych rozwiązań jednocześnie sprawia, że zdecydowanie nie jest to gra dla każdego.
Twórca Ancestors: „ludzie myśleli, że 35-osobowe studio zrobi grę jak Assassin's Creed"
wiadomość30 listopada 2019
Patrice Desilets, twórca Ancestors: The Humankind Odyssey, twierdzi, że zarówno gracze, jak i recenzenci zbyt surowo potraktowali jego produkcję. Uważa, że wielu krytyków negatywnie oceniło grę, nawet w nią nie grając.
Ancestors: The Humankind Odyssey – wymagania sprzętowe
wiadomość21 sierpnia 2019
Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe gry Ancestors: The Humankind Odyssey. Stworzona przez studio Panache Digital Games produkcja zadebiutuje w Epic Games Store w przyszłym tygodniu.
Ancestors: The Humankind Odyssey - ponad 20 minut nowego gameplay'u
wiadomość16 sierpnia 2019
W sieci ukazała się właśnie trzecia część serii filmików przedstawiających mechaniki rządzące w grze Ancestors: The Humankind Odyssey. Oprócz tego pojawił się też długi gameplay pokazujący początkowy fragment produkcji.
- Ancestors The Humankind Odyssey na gameplayu z E3 2019 2019.06.13
- Znamy datę premiery Ancestors: The Humankind Odyssey 2019.05.23
- Ancestors: The Humankind Odyssey exclusivem dla Epic Games Store 2019.05.14
- Ancestors The Humankind Odyssey – gameplay i data premiery gry [Aktualizacja] 2018.12.07
- Wrażenia z pokazu wczesnej wersji Ancestors: The Humankind Odyssey 2018.04.22
- Obsidian Entertainment wyda nową grę RPG z Take-Two Interactive w ramach marki Private Division 2017.12.14
- Ancestors: The Humankind Odyssey - nowe informacje o kolejnej grze Patrice'a Désiletsa 2017.04.20
Gry sierpnia 2019 – najciekawsze premiery i konkurs
artykuł30 lipca 2019
W sierpniu zagramy w nową grę akcji od twórców Maxa Payne'a i Alana Wake'a, wkroczymy do klasycznego Azeroth w World of Warcraft Classic, prześledzimy ewolucję człowieka w Ancestors: The Humandkind Odyssey.
Na to akurat czekam. Bardziej podobne do Popa i..... Crysisa niż Asasyna, czyli coś dla mnie.
widziałem trailer i powiedziałbym że to taki Primal Creed bo strasznie zajeżdza assasynem i far cry primal
Brak multi to nara. Granie małpiszonem i tracenie takiej możliwości aby grać multi to syf i tyle.
Gra jest bardzo bardzo dobra o ile ktoś lubi trudne gry sandboxowe próg wejścia do niej jest ekstremalnie wysoki a jak się już opanuje i zrozumie mechaniki to człowiek bawi się z uśmiechem na twarzy. Polecam !
Gdzieś wyczytałem ( tu na gry-online tego nie mogę wyczytać), że ta gra zajmuje tylko 8 GB dysku. To znaczy że jest albo strasznie krótka albo strasznie słaba graficznie. Dziś dobre gry mają minimum 20 GB chyba. Wiem, że wielkość nie jest wyznacznikiem stosowanym w ocenie gry ale piszę to z własnego doświadczenia.
Jeśli miałbym grę porównać do innej to kojarzy mi się z State of Decay tylko zupełnie inny klimat.
.............
Doczytałem jeszcze, że w teorii pełna eksploatacja zajmuje 40-50h.
Na start OGROMNY MINUS dla tej gry, za brak możliwości przypisania wszystkich klawiszy. Jestem leworęczny, gram na laptopie i używam takich przycisków jak ; ' . , i nie mogę ich w tej grze przypisać. Muszę grać na niewygodnych ustawieniach. Takie coś jest niedopuszczalne, zwłaszcza w grze, która kosztuje 180 zł. Z oceną się wstrzymam, aż trochę pogram.
W ogóle opcje sterowania chyba jakiś kretyn robił, bo ustawienie klawiszy jest tak uciążliwe i irytujące, że szlag człowieka trafia. Przykładowo Jak jedno jest na U, drugie na J chcesz zamienić jedno z drugim to nie możesz, bo jak na U będziesz chciał dać J, to się będzie pluć, że J jest już zajęte i nie można zmienić.
Proszę o pomoc! Eksplorując dżunglę natykam się na małpy, które nie są członkami mojego klanu. Czy można jakoś je zwerbować? Czy to wymaga odblokowania jakiejś umiejętności?
Witam,gra świetnie hula wszystko fajnie,lecz mam mały problem dotyczący kopulacji..gdyż podchodzę do miejsca snu,mam parę lecz mam tylko opcję ewolucja i sen,pomimo wszelkich prób dalej to samo.Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną?
Na to czekałem od wielu lat, świetnie się w to gra, choć jest pare niedociągnięć. Czekam na dobre DLC, a będzie o to trudno, bo łatwo zepsuć specyficzny balans, dzięki któremu gra jest dobra.
Przeszedłem w 56 godzin.
Gra jest ogólnie dobra, ale po ogarnięciu mechaniki i odkryciu co i jak (zajmuje to kilka godzin), staje się bardzo monotonna, powtarzalna i banalnie łatwa, bez żadnych wyzwań
Wszystko sprowadza się do wykonywania tych samych czynności, w celu rozwijania sieci neuronowej i ewoluowania do kolejnego stadium. Trzeba też dbać o podstawowe potrzeby małp i chronić je przed niebezpieczeństwami. Rozwijanie sieci neuronowej i uczenie małp nowych rzeczy (zwłaszcza chodzenia na dwóch nogach) daje dużą satysfakcję.
Jest też eksploracja, teren jest rozległy i różnicowany (dżungla, las, sawanna, pustynia, brzeg oceanu, jaskinie), na każdym rosną inne rośliny, żyją inne zwierzęta. Nie ma mapy, są tylko znaczniki, które można stosować w ograniczonej ilości (zależy od stopnia rozwoju gatunku). Eksploracja jest fajna.
Nie jest to raczej gra z tych, do których się wraca, bo i po po? Żeby robić dokładnie to samo co wcześniej? Po ukończeniu otwierają się wprawdzie dwa dodatkowe tryby gry - przetrwanie i gra własna, ale to nadal robienie tego samego w kółko
Gra jest powtarzalna, ale mimo to nie nudzi, nie odpycha i nie irytuje, jeśli się ją odpowiednio dawkuje. Ja te 56 godzin grałem ponad dwa tygodnie. Warto zagrać, choć zdecydowanie nie jest warta swej obecnej ceny (170 zł).
Nie ukrywam że ja jednak liczyłem tutaj na coś z fajnie zarysowana fabułą. Nie zdawałem sobie sprawy że to kolejny eksploracyjny sandbox w stylu idź w dżunglę i rób co chcesz. Kompletnie nie moja bajka, a szkoda bo tematyka fascynująca i w takim settingu gier nie ma wcale.
Cóż, pograłem dwie godziny, zeżarłem jakieś owoce, powspinałem się po drzewach i to chyba byłoby tyle, bo gra ani mnie nie wciągnęła, ani nawet minimalnie niczym nie zauroczyła. Nudy, w dodatku okraszone marną grafiką i koszmarną mechaniką- chodzenie, bieganie, wspinanie (na padzie) - dramat.
Najgorsza w tej grze jest ogromna monotonność, po odkryciu wszystkich lokacji i zwierząt gracz kręci się jak przysłowiowe go*** w przeręblu po mapie, bo nie ma co robić i nie ma jak rozwijac neuronów
Dla mnie gra jest super. Te 40-60h na całą grę to chyba lekka przesada bo gra jest trudna. Minusem jest to że nie można wejść w interakcję ze wszystkimi roślinami itp. a reszta mi się podoba :) gram na konsoli i sterowanie nie sprawia mi problemu
Jak to jest że widzę tutaj same oceny od 7,5 do 10, czyli bardzo dobre, podczas gdy ocena gry wynosi w chwili obecnej 5,1 (6,4 na PC)? Wcześniej było fatalnie a teraz jest tak dobrze? Czy o co chodzi?
Niestety mocno średnia gra. Dziwne mechaniki przeniesione z konsol. Słabo zoptymalizowana, bo mój RTX 2080ti wył czasami jak szalony. W pewnym momencie traci się motywację, żeby grać dalej, bo zaczyna się mieć wrażenie, że jak bardzo byśmy się nie oddalili od osady, to nic ciekawego nas tam nie czeka, oprócz coraz większej obawy, że ktoś w końcu nas upoluje. Zdobywanie kolejnych narzędzi też nie jest jakieś satysfakcjonujące, ot kolejny przedmiot, który będę musiał skraftować sto razy...
Podobnie jak osoby piszące niżej uważam, że próg wejścia do gry jest dość wysoki. Humankind Odyssey to świetny survival, cały klimat buduje właśnie ten wysoki próg wejścia, gdzie nikt Ci nie podpowiada jakie mechaniki występują w tej grze - sam musisz wygłówkować jak napić się soku kokosowego lub miodu :) Gdy opanuje się już mechaniki gry sama eksploracja i przygotowania do niej przynoszą mnóstwo przyjemności.
To też świetna gra edukacyjna, można za jej pomocą wytłumaczyć dziecku pojęcie ewolucji i rozwoju gatunków.
Jedyne czego mi zabrakło to rozbudowanego systemu grupowego polowania.
Gierka z ciekawym pomysłem, miejscami wizualnie przyjemna, fajnie udźwiękowiona. Z początku rozgrywka również przyjemna, ale ...
Początkowo gra skupia się na motywach survivalowych, odkrywaniu nowych interakcji, unikaniu drapieżników, szukaniu pożywienia i ewoluowaniu. Jednakże po kilku godzinach, po ogarnięciu mechanik w grze, rozgrywka staje się monotonna i nurząca. I płytka. Elementy survivalowe nie są szczególnie rozbudowane, wszystkie niezbędne przedmioty czy pożywienie są łatwo dostępne, stado w zasadzie nie ma swoich potrzeb. Generalnie poza początkiem rozgrywki element "przetrwania" jest pomijalny. Interakcji z przedmiotami jest stosunkowo niewiele. Z czasem walka też staje się banalna.
Celem gry jest wyewoluowanie kolejnego stadium praczłowieka, a to osiąga się głównie poprzez wypełnianie, a będąc bardziej dosłownym, odhaczanie mikro - zadań. Takich typu zabij słonia, odkryj miejsce itp. Szacując, tak około 70% rozgrywki to w zasadzie eksploracja mapy.
Nie polecam, gierka z rodzaju tych przeciętnych, ale plus za pomysł