Najciekawsze materiały do: Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - MGSV: TPP DualShock3 and 4 Button Icons v.0.5
modrozmiar pliku: 586,8 KB
MGSV: TPP DualShock3 and 4 Button Icons to modyfikacja do gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, której autorem jest Holdfing.
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - poradnik do gry
poradnik do gry28 marca 2014
W poradniku do gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes znajdziesz szczegółowy opis przejścia gry umożliwiający ukończenie wszystkich misji na najwyższym poziomie trudności i zdobycie wszystkich ukrytych kaset oraz naszywek XOF.
Recenzja gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - absurdalnie drogie demo wyłącznie dla fanów
recenzja gry23 marca 2014
Światowa premiera 18 marca 2014. Hideo Kojima uchyla rąbka tajemnicy i pozwala nam zobaczyć zaledwie fragment tego czym chce nas uraczyć w The Phantom Pain. Problemem jest jednak to, że gracz za relatywnie niemałe pieniądze dostaje do ręki tak naprawdę technologiczne demo.
Kocham gry Kojimy, ale strollował mnie o jeden raz za dużo
wiadomość16 maja 2022
Minęło siedem lat od premiery Metal Gear Solid 5, na którą to grę czekałem jak na zbawienie. Wreszcie ją porządnie przeszedłem – i dalej nie mogę wybaczyć Kojimie jednej rzeczy. Strollował nas, graczy, o jeden raz za dużo – i tym razem niepotrzebnie.
Metal Gear Solid V i Cities Skylines w nowym Humble Monthly
wiadomość3 listopada 2018
Rozpoczęła się sprzedaż grudniowej paczki Humble Monthly. Za ok. 45 złotych można otrzymać zestaw, w skład którego wejdą m.in. gry Metal Gear Solid V: The Definitive Experience oraz Cities: Skylines z dodatkiem After Dark.
Metal Gear Solid V: The Definitive Experience potwierdzone i z datą premiery
wiadomość30 sierpnia 2016
Firma Konami potwierdziła pogłoski na temat wydania Metal Gear Solid V: The Definitive Experience. Ostateczna edycja piątej odsłony kultowej serii skradanek zadebiutuje 11 października na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - dziś premiera 2015.09.01
- Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - Kojima zamieścił wskazówki o swoim odejściu w easter eggu? 2015.07.21
- Wieści ze świata (Games with Gold, beta Alone in the Dark: Illumination, The Witness) 29/1/2015 2015.01.29
- Pudełkowe wydanie Metal Gear Solid V: Ground Zeroes na PC ukaże się 29 stycznia 2015.01.13
- Metal Gear - sprzedaż serii przekroczyła 40 mln egzemplarzy 2015.01.03
- Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – pecetowi modderzy w akcji 2014.12.30
- Dark Souls II i Metal Gear Solid liderami pierwszego tygodnia wyprzedaży. Top 10 Steam (14 - 21 grudnia) 2014.12.22
Najmniejsze sandboksy - czyli nie zawsze rozmiar ma znaczenie
artykuł7 marca 2021
Wśród twórców gier z otwartymi światami panuje wielki wyścig o to, kto zrobi najbardziej gigantyczną wirtualną makietę. Tymczasem serca graczy często zdobywają twórcy, którzy zamiast na rozmiar, stawiają na wypełnienie niewielkich przestrzeni atrakcjami.
GTX 660, i5 4440, 8gb RAM, gra śmiga wszystko na full detalach 1920x1080 :)
Swietnie sie w to gra! W porownaniu do czworki gra jest duzo bardziej przystepna tzn nie jest juz w ogole drewniana (w czworce strasznie wszystko ociezale jest). Klimacik jest mega, fabula tez sie zapowiada ciekawiej.
Ofc czworka tez jest naprawde baaardzo spoko (dla mnie 8.5/100), ale 5tka to bedzie miazga (oby!)
Grafa mega (troche czuc nowa generacje, obecnie najladniejszy tpp), a wymagania strasznie niskie.
Na G860 (slaby proc, cod aw sie tnie przez niego dlatego zmieniam go jeszcze w tym miesciacu tak btw) i GTX 660 smiga na full w 40 klatkach
Słyszałem, że w zachodniej wersji dodawany jest kod do dodatkowej zawartości do TPP. Pytanie do właścicieli edycji pudełkowych: czy w polskiej też jest?
@jargilo :: Niema czegoś takiego. Posiadam wersję "zachodnią", bez jednego polskiego napisu - zresztą takiej wersji nie ma. Każda część MGS ma swoje mity.
@yadin Przecież wcześniej pisałeś, że tej dodatkowej zawartości nie ma. Chyba że Cię źle zrozumiałem.
Bo jest wypasiona bardziej od GTA V i Wiedźmina 3 razem wziętych. Ma skomplikowaną inteligencję jak kobieta i dlatego potrzebny jest procesor o dużej mocy obliczeniowej.
Bardzo dobre demo technologiczne, które jako "prolog" do pełnoprawnej odsłony potrafi dostarczyć nawet do kilkunastu godzin zabawy. Dzięki Ground Zeroes zacząłem myśleć o The Phantom Pain z jeszcze większym "pożądaniem", a tytuł otrzymał miano kolejnego "must have". Mam nadzieję, że "pełna wersja" będzie na takim samym poziomie jaki wykreowała oceniana zajawka. Na wielką pochwałę zasłużyli ludzie odpowiedzialni za port gry w wersji PC. Jego jakość i optymalizacja to pierwszorzędna robota. Przeglądając wymagania produkcji nie widziałem siebie komfortowo grającego w nią na swoim sprzęcie, ale zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony. Gra bez problemu utrzymuje stałe 30 FPS przy ustawieniach 1440x900, tekstury i modele very high wraz z całą resztą opcji high zza wyjątkiem cieni pozostawionych domyślnie na medium. Udało się to przetrawić bez żadnych oznak czkawki i zgagi na poczciwej, lecz powoli już leciwej skrzynce z Intel Core i3-550 @ 3.20 GHz, 8 GB DDR3 1333 MHz i GeForce GTX 550 Ti 1 GB DDR5. Tytuł godny polecenia!
Parę postów wyżej kolega pytał się o rzekomą zawartość dodatkową gry. Trzeba zwrócić uwagę, że "Ground Zeroes" to teoretycznie tylko jedna misja główna. Później otrzymujemy dostęp do kolejnych czterech, które należą do tzw. Side Ops Missions. Edycja pudełkowa Metal Gear Solid V Ground Zeroes zawiera następne dwie ekskluzywne misje nazwane kolejno "Deja Vu" i "Jamais Vu". Pierwsza była dostępna tylko dla posiadaczy konsol PlayStation i nawiązuje do klasycznego wydania Solid Snake'a, natomiast drugą otrzymali tylko właściciele Xbox-ów, a wraz z nią nawiązanie do gry Metal Gear Rising. Na tym zawartość dodatkowa edycji pudełkowej się kończy, tym bardziej, że w wyniku oficjalnego patcha jakiś czas temu posiadacze konsol obu producentów mogą cieszyć się obiema misjami.
Mam PlayStation 4 i posiadam obie dodatkowe misje, o których piszesz. Łącznie mam 7 misji, włącznie z Deja-Vu i Jamais-Vu. Specjalnie uruchomiłem menu gry, aby to sprawdzić.
Nie pamiętam, jak było na PlayStation 3, ale łącznie tych misji było przynajmniej 6. Nie wiem, jak było na pecetach, ale to dla mnie nie jest opcjonalna platforma do grania.
Muszę powiedzieć, że optymalizacja tej gry jest niesamowita.
Mam 4gb RAM, procek AMD Athlon 64 x2 5600+, no i grafikę Nvidia gt740, a gra chodzi płynnie na ustawieniach wysokich. Należą się po prostu gratulacje programistom.
MadvxPL -----> płynnie? wg ciebie na tym "sprzęcie" co masz a na jakiej rozdziałce? i ile masz fps
U mnie na fx-6300 8gb ram Sapphire Vapor-X HD 7950 3gb mam minimum 35 fps, średnio 45 na ultra 1080p wiec mogę coś powiedzieć o optymalizacji, która jest świetna. Płynnie to jest 60fps a dla niektórych 30 fps żeby było grywalne...
@sickrabbit Mam 25-30fpsów, ale czasami są spadki. Nie sprawdzałem dokładnie jak duże, ale nie widzę w tym zbyt wielkiego sensu, bo i tak gra się bardzo przyjemnie. Potrafi się trochę przymulić np. przy celowaniu snajperką z pierwszej osoby. A co do sprzętu twój procek jest zdecydowanie lepszy, o ramie nie ma co mówić, bo ta gra zbyt wiele i tak go nie chce, a karty graficzne są dosyć podobne. Sęk w tym, że świat tej gry jest mały i nie potrzebuje szybkiego generowania terenu i dlatego procesor ma tu największe znaczenie w AI przeciwników. A Rozdziałka to 1920x1080. Ustawień nie chce mi się teraz sprawdzać.
Gra ma MEGA optymalizację! Zobaczyłem na youtubie filmik jak koleś odpalił tą grę na słabym kompie myślałem że to wałek ale nie! Gra mi chodzi dosyć płynnie (wysoka grafika,niskie efekty,wysokie cienie Rozdz. 1280x870) Specyfikacja mojego komputera:
AMD Athlon 64 X2, 2700 MHz (13.5 x 200) 5200+
6gb (ddr2)
AMD Radeon HD 6450 (1 GB) DDR3
Jeśli ktoś ma podobny sprzęt to warto spróbować:)
Grafika:10
Gameplay:10
Muzyka:10
Ocena ogólna:10
Pamiętam, jak na swoim pececie jakieś 12 lat temu uruchomiłem MGS 2. To była konwersja i to bardzo dobrej jakości. Byłem zaszokowany, że jakiś tam Kojima Productions zrobił tak świetnie zoptymalizowaną grę. Więc to, że MGS 5 działa dobrze nawet na przeciętnych pecetach, wcale mnie nie dziwi.
PP na pewno będzie elegancko zoptymalizowane.
@phantom pain :: A czytałeś komentarze powyżej? @szczerba i @NewGravedigger? Nie wiem, w co ci ludzie grali wcześniej, ale kompletnie nie ogarniają MGS. Jak dorwą pełną wersję, to faktycznie wystrzelają wszystkich i zdziwią się, że poszło tak łatwo. Zdziwią się, jak zaczną im się aktywować nowi żołnierze podczas alarmu i w końcu zginą.
W sumie rozumiem takie podejście. Ja nie znoszę gier motoryzacyjnych, jak wiesz. Większość ma kisiel w gaciach, jak im się odpali GTA V. wielu z nich nie będzie się chciało załadować jeszcze raz stanu gry i spróbować enty raz, aby udało się bez najmniejszego alarmu na hard. Zresztą byłoby strasznie nudno, gdyby każdemu podobało się to samo. Dziś gry są tak zróżnicowane, że każdy może wybrać to, co mu pasuje. Ja już rzygam na myśl, że w szafie leży płyta z "Wiedźminem 3".
yadin->>> Czytałem i dochodzę do wniosku, że Phantom Pain będzie dla nich grą krótką. Wyciągnęli karabin, zrobili sieczkę jak "Rambo" i gra wydała im się bardzo prosta. Jakaś bezsensowna strzelanka, gdzie zapomnieli, że MGS to skradanie się. Po prostu mamy inne pokolenie graczy. Ludziom nie chce się kombinować, namyślać jak przejść misję bez broni na range "S". Oni góra dwa razy spróbują ponownie podejść do gry i jak się im nie uda, to płytę rzucą do szafy i będzie się kurzyć. Okaże się, że to głupia gra dla nich, ale cóż poradzić.
Ja z kolei lubię motoryzację. Jestem fanem serii "Gran Turismo" 1000 h godzin z częściami miałem do czynienia, GTA V na PS4 przeszedłem, ale nie mam opadu szczęki.
Ja tylko przypomnę, że W3. przechodzę drugi raz na wyższym poziomie trudności i wie Pan co? Mam obawy, czy w ogóle skończę. Jakoś mnie nie ciągnie do tej gry. Znam historie, ale coraz bardziej ta gra wydaje mi się, że była na 1 przejście, choć lubię klimaty fantasy. Wszystko przez "Ground Zeroes" :))). Boje się, że przy Phantom Pain spędzę 1000 godzin i cały rok będę w to grał.
Nie interesuj sie z nimi niech robią co chcą.Tez mam taką nadzieje ze spędzę 1000 godzin i nie ma czego sie bac.
"error fail to hook GetTickCount" nosz k.... zaraz mnie pociepnie z tym nowym systemem win 10 na win 7 działało wszystko a tu taki błąd jak to naprawić wie ktoś może ????
Wie ktoś może czy w wersji pecetowej można grać na padzie od xboxa? (bez dodatkowych modyfikacji, konfiguracji itp.)
MD86- Tak można grać na padzie od xboxa. U mnie działa bez problemu, nie trzeba nic komponować. Jeśli jesteś przyzwyczajony grać na padzie to będzie dla Ciebie dobra opcja. W innym wypadku radzę wybrać myszkę i klawiaturę. Chociaż na myszce przy zoom'ie czułość wariuje niestety i to jest niestety jedyny błąd jaki zauważyłem w sterowaniu k+m.
Bez dwóch zdań - najlepsza skradanka pod słońcem.
Jest w markecie, warto kupić? Czy to gra bardziej podobna do Far Cry, czy do Thief? W sensie czy strzelanka czy skradanka?
Najlepsze płatne demo w jakie grałem.