Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przegląd prasy 20 maja 2010, 13:17

Play zawartość Numeru 06/2010

adres: 02-672 Warszawa, Domaniewska 52
tel: (+48 022) 232 09 08
email: [email protected]
wydawca: Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Spoglądający spod kaptura asasyn to bardzo jasny sygnał. Nadchodzi kolejna część największego megahitu ostatnich lat, a my mamy świeżutki materiał prosto z pierwszego na świecie pokazu w Paryżu. Mało tego - zdążyliśmy już samodzielnie zbadać tryb multiplayer, czyli główne danie Assassin's Creed: Brotherhood. I to jako jedyni dziennikarze z Polski! Możecie być pewni, że reportaż zaleje Was wrażeniami i ciekawymi informacjami, których nie znajdziecie w internecie.

Wstępnie sprawdziliśmy w akcji także przygody w najnowszej odsłonie legendarnego Księcia Persji. Sami przekonacie się czy Prince of Persia: Forgotten Sands to faktycznie dobry powrót do świetnej trylogii. Dokładnie przestudiowany został też Darksiders. Ta, znana już konsolowcom gra, wchodzi na PC za miesiąc, a razem z nią na Ziemię zstępuje biblijna Apokalipsa.

To nie koniec gier, w które niedługo będziemy śmigali. W zapowiedziach między innymi Call Of Duty: Black Ops, Test Drive Unlimited 2 oraz APB: All Points Bullentin - duża dawka najnowszych informacji o tych nadchodzących hitach. A do tego pierwsza w Polsce zapowiedź Mile Of Cry, czyli polskiego Silent Hilla.

W dziale recenzji badamy świeże hity. Oczekiwane od dawna nowe przygody Sama Fishera w końcu wkradły się na rynek. Uważnie przyglądamy się czy Splinter Cell: Conviction to na pewno to na co przez lata czekaliśmy. Nudę na rynku ścigałek przerywa Split/Second: Velocity, który wjeżdża na ostrym gazie i z rajdowej trasy pozostawia srogie pobojowisko. Nie gorzej jest w Mount & Blade: Warband, czyli rozszerzeniu do symulacji rycerza z trybem multi, gdzie deszcz strzał, tęga jatka na zamkowych murach i okładania się obuchami po głowach to codzienność.

Nie zabrakło też odpowiedzi na pytanie czemu Episodes From Liberty City, czyli pecetowy zestaw dodatków do GTA IV, jest świetny - jak i wytłumaczenia czemu Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk nie dorasta do wielkich przodków.

W działach okołogrowych tradycyjnie pełno tekstów. Kolejne Trendy poświęcamy modom i moderom, czyli fanom w służbie... innych fanów gier, a razem z zapowiedzią Assassin's Creed: Brotherhood przedstawiamy krótką historię skradanek. W dziale felietonowym Cubituss i Koso przyglądają się bliżej starciu wokół Call Of Duty, pomiędzy wydawcą i twórcami, oraz niepokojącym trendzie wypuszczania płatnych dem lub w ogóle rezygnacji z nich. Do grona czarnowidzów przyłącza się b-side z listą sposobów na katowanie graczy przez wydawców.

Na koniec tradycyjnie - listy, Alek Project i Śledziu, Playlista oraz W tym miesiącu.

W tym miesiącu pełne wersje wybieracie sami - jest kilka zestawów prezentów.

PLAY 6/2010 od 20 maja w kioskach w supercenie 9,99zł!

Pełny spis treści:

NEWS

Afterfall: Insanity

Breach

Deus Ex: Human Revolution

End of Nations

F1 2010

F.E.A.R. 3

Hunted: The Demon’s Forge

Nail’d

Patrician IV

The Pit: Dog Eat Dog

Saw 2

Subiektywnie

Wieści ze świata

TRENDY

Moda na moda – jak gracze poprawiają swoje ulubione gry

REPORTAŻE

APB: All Points Bulletin

Assassin’s Creed: Brotherhood

Call of Duty: Black Ops

Mile of Cry

Test Drive Unlimited 2

JUŻ GRANE

Alpha Protocol: Szpiegowska gra RPG

ArmA II: Operation Arrowhead

Darksiders

Prince of Persia: Zapomniane piaski

Toy Story 3

TESTY

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City

Mount & Blade: Warband

Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk

Splinter Cell: Conviction

Split/Second: Velocity

RETRO

Cichociemni są wśród nas, czyli historia skradanek

TECHNIKA

Nowości sprzętowe

LISTY

Wiecznie żywa kwestia wąsów, polscy aktorzy w grach i o rolplejach dla początkujących

KOMIKS

Alek Projekt – odcinek 16, zapętlający się do drugiego w wyniku błędu wersji beta

FELIETON

Ostateczny krach systemu korporacji – o kulisach afery za setki milionów dolarów, w wyniku której pracę zmieniają twórcy Call of Duty

Dojenie na demie – czy za dema należy płacić, ile i czemu tak mało. I co to w ogóle są dema?

EXTRA

Pięć sposobów na obrzydzenie graczom życia – co by tu jeszcze zepsuć?

Playlista

W tym miesiącu